Zwanger, vegetarier en naar Bulgarije

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Oopsie, 29 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Oopsie

Oopsie Actief lid

23 feb 2007
    112
    0
    0
    Spijkenisse
    Hallo,

heeft er iemand ervaring mee met zwanger zijn in Bulgarije? We willen daar misschien naartoe, en ik zou dan 3 maanden zwanger zijn.
    Nu ben ik ook nog eens vegetarier en ik denk dat dit wel eens een moeilijke combi kan worden. Als vegetarier verwacht ik dat ze bij mij als alternatief wel eens kaas kunnen aanbieden. Op zich geen probleem, maar dan weet ik natuurlijk weer niet of ze gepasteuriseerd zijn...
    Aan de ene kant krijgen ze in Bulgarije natuurlijk ook babies, dus dat zou niet zo'n probleem zijn.

Ervaringen? Ideeen? Tips?

2. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    in 2005 zijn wij met onze vriendenclubje er naar toe geweest was in september en 1 was in verwachting van de 2e werd in december geboren, maar ze heeft alles meegegeten..
    maar hoe het zit met vegetaries dat weet ik zo niet, al is zij het eigenlijk ook...... harde kazen zijn zo wie zo goed alleen geen zachte kazen nemen dan
    eet je wel vis? want dat is er ook genoeg....

succes met beslissen

3. Oopsie

Oopsie Actief lid

23 feb 2007
    112
    0
    0
    Spijkenisse
    Bedankt voor je reactie. Nee, ik eet geen vis.
    Maar ik voorzie wat problemen omdat ik geen Bulgaars spreek of kan lezen... dus zullen we met engels/duits er uit moeten komen. En hoe goed spreken en snappen de Bulgaren dit?
    Het brengt toch meer te weeg dan ik dacht.

4. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    wij zaten toen in sunny beach en zaten all in, maar wat we onderweg zagen in het dorpje waren alle menu kaarten in het engels dus dat gaat makkelijk ze verstonden het ook hoor...het lijkt een beetje , toen al, op benidorm....
    als je ff kijkt op de site van gobest vind je meer info over evt het eten daar....

5. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Volgens mij kun je wel Skopska salade eten. Dat is met veel schapenkaas. En voor de rest zal er wel vegetarisch zijn, maar dan misschien altijd hetzelfde (patat etc). Oost-Europa is nu eenmaal erg vlees-minded.

6. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Wij zaten 2 jaar geleden in Golden Beach, ik was dan wel neit zwanger. Maar alle menu kaarten zijn in het engels. En je kunt echt van alles bestellen: van salade tot vlees tot vis tot pasta en vegetarisch, soep, pizza etc.

Dus maak je geen zorgen, er is keus genoeg.

7. Oopsie

Oopsie Actief lid

23 feb 2007
    112
    0
    0
    Spijkenisse
    Nou dan gaan we het maar gewoon proberen!
    Wel zin in even een weekje er tussen uit!

Deel Deze Pagina