alweer nieuwe schoenen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Kity, 16 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kity

Kity Actief lid

9 mrt 2007
    325
    0
    0
    Mijn kleine meid is alweer uit haar schoenen gegroeid... :(
    Dit is al het 3e paar dit jaar... en dan reken ik de sandalen voor het gemak even niet mee... Gaat het echt zo snel??? We zijn pas op de helft van het jaar...

2. debs

debs Actief lid

19 nov 2006
    271
    0
    0
    Barendrecht
    Het gaat echt zo snel......
    Liam heeft nu ook alweer nieuwe schoenen.
    Volgens de schoenenverkoper doen ze op deze leeftijd ongeveer 3 tot 4 maanden met 1 paar. Maar Liam heeft met het vorige paar echt nog geen 2 maanden mee gedaan. En toen zei de "vriendelijke" mevrouw dat ze dan te klein aan ons zijn verkocht (zelfde winkel!!!! ?????)

3. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Gemiddeld gaan schoenen op deze leeftijd 2-4 maanden mee. Dus als je kleintje hard groeit in de voeten kun je wel 6 maten per jaar vooruit.. Maar meestal gaat het in fases. Dus je zou nu misschien wel weer een keer wat langer mee kunnen..

4. Kity

Kity Actief lid

9 mrt 2007
    325
    0
    0
    @ Debs, jeetje zeg, dat zeggen ze in dezelfde winkel over zichzelf?? had rechtsomkeer gemaakt...

6 paar per jaar.. pfff... gemiddeld... nou ja.. zaterdag dus maar weer shoppen...

laatst was ik dus in een winkel waar ik nooit meer wil komen, smeerden me echt de duurste schoenen aan en omdat schoonma ze zo mooi vond, had zij ze gekocht, nou, ik ga dus echt niet meer schoenen shoppen met schoonma...

Volgens mij heb je zelf ook niet echt in de gaten dat je kleine zo snel groeit... 2 tot 4 maanden moet denk ik wel kloppen, eerste paar hebben we in februari gehaald, die waren in april vervangen, nu is het juli....

5. Almi

Almi Actief lid

30 mrt 2008
    356
    0
    0
    Gelderland
    hmmm. Ik denk dat ik maar vast ga sparen dan!

Deel Deze Pagina