Peuter van bijna 3 en baby van 9 maanden; buggy of duowagen mee?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Ecosa, 21 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wat meenemen voor peuter en baby?

1. Buggy voor baby en peuter laten lopen

2. 2 buggy's

3. duowagen

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Ik zit zo te twijfelen wat ik mee moet nemen op vakantie naar Turkije. Wij gaan voor 3 weken naar een zomerhuisje, het is iets tegen een berg aan, dus naar de zee is het een eindje lopen. Daarnaast willen we natuurlijk in die 3 weken ook nog wel eens wandelen of dagtripjes maken.

Ik heb een heeeel erg ondernemende, pittige peuter van bijna 3 jaar. De ene dag houdt ze zich netjes aan de regels en houdt ze mijn hand vast als we samen erop uit gaan. Mar de andere keer weet ze uit gekheid niet meer welke kant ze op moet hollen, dus ben ik voortdurend haar aan het achterna rennen of meesleuren.

Daarnaast heb ik een baby van 9 maanden die alles wel best vindt. Zet hem lekker in zijn buggy en hij vermaakt zich wel.

Ik zit nu heel erg in dillema wat ik nou moet meenemen voor die 2. Ik heb 1 buggy, daar gaat de baby in. En ik heb een duowagen (Kees, achter elkaar); daar kunnen ze beiden in. Het probleem is alleen dat dat ding megazwaar is, ik krijg al kramp in mijn armen als ik hier even de stad rondrij, stel je voor op die hobbelige weggetjes van Turkije.. En daarnaast kan je met die duowagen niet ff met 1 kind ergens heen..

Wat zouden jullie doen? Gewoon maar de buggy mee nemen en op goed geluk kijken of het goed gaat met peuterlief. Of een goedkope simpele buggy aanschaffen op marktplaats en dan met 2 buggy's gaan? Of toch die duowagen meenemen?

2. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Als de duowagen te zwaar is, dan zal het zeker niet handig zijn.. 2 buggys zullen wel beter zijn vind ik.. een voor je man en een voor jezelf.. En is zon kiddyboard aan de buggy niet zon goed idee??

3. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Hey lieverd,
    Sorry had te snel gestemd. Ik had voor duowagen gekozen. Maar lees net dat die erg zwaar is. Ik zu dan idd twee lichte buggy's meeneme. Dat lijkt mij veel handiger.

Heerlijk zeg lekker op vakantie. Geniet er maar lekker van.

Deel Deze Pagina