Wat een leuke plannen, ik kom helemaal in de vakantiestemming, haha. Ga ook eens kijken of Pannenkoekenrestaurant Papa hier ook een vestiging heeft!
Hier nog geen concrete plannen gemaakt, maar er moet sowieso onderhoud gepleegd worden aan onze super-de-luxe glamping-tuin Daarnaast heeft schoonmaakploeg Papa komend weekend dienst om de kattenbak te doen en te stofzuigen. Ter in- en ontspanning gaan we mogelijk naar het park om balletje te trappen en te spelen met de supergrote bellenblaas die de kindjes met de post kado hebben gekregen om de corona crisis een beetje door te komen. Of we gaan lekker ravotten in de natuurspeeltuin als het niet al te druk is. Of we doen gewoon lekker allebei Tenslotte hebben we 3 dagen weekend dus dat zou moeten lukken O en ik offer me op door niet uit te slapen zaterdag maar heel vroeg naar de supermarkt te gaan om paasinkopen te doen, want dat was mijn man even vergeten door alle corona hectiek Iets met jonge kindjes en eieren zoeken ook nog Ondanks dat we Pasen dit jaar niet met de hele fam. vieren, willen we het natuurlijk wel gewoon vieren met ons eigen gezin. Dan maar in Tuinesië (bij mooi weer) of in Casa del mama& papa (bij slecht weer). De kindjes willen vast nog wel een duik nemen in ons privé zwembad denk ik zo Of we maken er een 'plage' van, daar zijn we nog niet over uit en laten we ook even afhangen van of er wind staat in Tuinesië of niet Koetjes en lammetjes spotten op het (w)eiland kan ook nog!
Wij hebben het dit weekend best druk, eigenlijk de afgelopen dagen al. Dus geen tijd voor vakantie. Wij hebben een hotel en het is er al best druk, inmiddels 16 kamers bezet, 2 dagen geleden nog maar 8, dus het loopt echt storm! Dus wij houden goed in de gaten of onze gasten het naar hun zin hebben. Eventuele spinnen jagen we weg zodat de bijen ongestoord kunnen metselen
Wij zitten in Rundumhausen. Morgen eerst een roadtrip samen met mijn dochter. We gaan cadeautjes wegbrengen om de verjaardag van mijn nichtje te vieren, misschien daarna via de oma zwaairoute naar huis, oma moet ook nog een cadeautje hebben. Zaterdagmiddag vertrek ik naar kantoor, gek genoeg rennen daar soms opeen kinderen vanuit de speeltuin door het kantoor heen. Vermaak is voor mijn man die gelijk mee gaat helpen bij de werkzaamheden in hintergarden. Voor het avondeten kom ik even naar het restaurant, ze serveren de Indische keuken. Zondag hopen we op een luxe brunch in ons hotel. Daarna hebben we entertainment, paaseieren zoeken, eieren verven, sport en spel. Daarna even op excursie door de weilanden. In de avond naar de grill. Maandag staat mijn man er eerst alleen voor, ik blijf in ons hotel slapen. Als het niet lukt zaterdag oma te bekijken van afstand doen we dat maandag en brengen wij haar cadeau. Man gaat overdag met de kinderen of naar hintergarden of gaat naar casa del papa en mama. Dinsdag slaap ik overdag weer in ons hotel. In de middag excursie naar het strand, kikkervisjes spotten. Woensdag hebben we een groot feest in de feestzaal. Er komen veel gasten, dochter heeft vooral veel uitgenodigd. Zoontje mag in de ochtend zijn cadeautjes uitpakken. We hebben een paar kookworkshops, taart maken, pudding maken. Ofwel we hebben een leuke vakantie op de planning.
Ik ben toch wel blij dat wij naar Tuinzania gaan in plaats van Tuinesie! Klinkt daar wel erg toeristisch!! Wel leuk als jullie elkaar tegen komen, wel graag foto's dan he?
Ik heb al jarenlang 2 favoriete vakantiebestemmingen, Fuerteventura en Playa del Jardin. Playa del Jardin ligt praktisch in onze achtertuin.
Wij hebben een cruise geboekt, inclusief berenjacht. We beginnen vandaag in België in de buurt van Boom en eindigen maandag als het goed is in Born (Limburg). De berenjacht zal op verschillende momenten plaatsvinden.
Goh jullie treffen het wel. Wij hebben niet zoveel geluk. We zijn vanochtend afgevoerd naar een klein bakstenen strafkamp achter in tuinesie. Het is klein en vol en wij moeten alles opruimen en schoonmaken. Pas als we klaar zijn mogen we eruit. En dan moeten we ook nog zelf voor ons eten en dat van een stel ouderen in de buurt gaan foerageren.
Voor diegene die naar Tuinesië gaan, waar gaan jullie ergens, noord, zuid, west of oost. Wij denken eraan om ons aan het begin van de middag te verplaatsen van oost naar west. Hier overigens ook een workshop scheuren in muren wegwerken en een workshop schilderen voor gevorderde op de planning. Daarna hebben we nog 2 workshops in optie namelijk achterwand zagen met figuren en figuurboekenkastjes bouwen. We twijfelen nog even of we die nu gaan doen of er toch nog even mee wachten. De workshops schoffelen, mesten en onkruid wieden hebben we de afgelopen weken al gedaan net als de workshop hoe hou ik voorjaarsschoonmaak en ruim ik alle nutteloze zooi op.
Oh dames!!! Mensen die naar Tuinesie gaan moeten volgens mijn man (hovenier) heel erg oppassen voor de oranjekoppige Gardenia. Die kunnen extreem nat zijn!
wij hebben een weekend weg geboekt naar la terrassa, het schijnt daar dit weekend best mooi weer te worden. Helaas ben ik ook ingehuurd als leidinggevende van het animatie team, even afwachten in hoeverre het voor mij “ vakantie “ is.
Hier morgen in de ochtend eerst een luxe touringcar rondrit met diverse paas-pakket-afgeef stops. Daarna rundum hause en Tuinesië. We hebben home style gourmet cooking. Zondag komt roomservice tot de voordeur. Verder bericht gehad dat de paashaas een keer langskomt. De thuisbios is ook gereed.
Wij maken vandaag een roadtrip langs oma's zwaaiverjaardag. Verder staat en gourmet style cooking op het programma en een uitje naar de thuisbioscoop verder zal mogelijk nog een spannende tocht richting de tuin der spelen plaatsvinden als dit binnen het programma past.
Wij gaan dit weekend alleen dagjes weg. Het schijnt dat je paaseieren kunt zoeken in Il Giardino. Dat lijkt me wel leuk met de kids. Even verderop zit er jeu de boules bak, waar het normaal erg druk is met bejaarden. Maar die vieren Pasen allemaal ergens anders dit jaar, dus gaan wij daar maar eens een kijkje nemen. En natuurlijk is er gewoon de traditionele Paasbrunch in La Cucina. In de meivakantie hebben we wel grotere plannen. We gaan met de nieuwe vouwwagen naar Opritta. We hebben hem in het najaar gekocht en zijn er nog nooit mee weg geweest. Daar kijken we wel erg naar uit. Dus vandaar een nachtje Opritta. De staanplaats is wel klein, dus we zetten alleen het achterdeel op. Gelukkig hebben we er wel privésanitair. En natuurlijk een speelhuisje met een zandbak en glijbaan. We kunnen er ook gebruik maken van een luxe buitenkeuken. Dus dat zal best goed komen. Lijkt me leuk om daar een nachtje te slapen met het hele gezin.
Oh ja, gourmet in ook een goed idee! Dat doe ik liever niet binnen, maar met zulk lekker weer kan dat ook prima buiten. Ik denk dat ik die toevoeg aan de de overnachting op Opritta!