Op vakantie? ;-)

Discussie in 'Gezondheid algemeen' gestart door Marre1985, 8 apr 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    We hebben gisteren het schipbreuk avontuur overleefd. Terwijl we veilig op ons eiland (mijn piepkleine app) zaten, zwemmen er wel veel haaien om eens. Ik deed namelijk een poging om met een reddingsbootje (fiets) hulp te gaan halen (Praxis extra onderdelen) Maar ternauwernood ontsnapt aan de vele haaien (oude mensjes) dicht akelig dichtbij zwommen.

Maar goed, we hebben de nacht goed doorgebracht. Straks maar verder het eiland afstruinen voor eten. Ik heb een vermoeden waar we wel wat te eten kunnen vinden (keuken)

Daarna is maar kijken, hoe we de verveling tegen kunnen gaan. Eigenlijk wilde ik wel de jungle (tuincentrum) in gaan, op zoek naar een mooie plant. Om ons hut (die nieuwe tafel) wat meer sfeer te geven. Maar ik vrees voor teveel slangen. (Andere klanten). Ik had op de schatkaart ook een optie gezien. (Dille & kamille) Maar dat is onmogelijk om daar fysiek toe te gaan (enkel online te bereiken)

Misschien moet ik proberen om maar een aantal flessen met HELP in de zee gooien, wie weet spoelt er dan meer schatten aan (lees via de app bij de plaatselijke bloemist bestellen)

Verder gaan we maar eens bedenken, hoe het volgende eiland wordt. Dat eiland is een stuk zonniger, maar het is er wel een met flink stuk ongerepte natuur. (Lees: gisteren vd verhuurder te horen gekregen, dat ik evt een ander stuk terras erbij mag hebben. Eentje die wel de hele dag zon heeft, maar heeft veel liefde nodig)

2. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.052
    2.553
    113
    Limburg
    Hier wordt het een weekendje Balkonia, de jongens kunnen eventueel nog alleen op vakantie naar Grasmanië, dit grenst gelijk aan Underflat, waar Balkonia weer een deel van is.

NiVa0230 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina