Helemaal gehad na 45 minuten in de wandelwagen...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Marijntje, 25 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marijntje

Marijntje Bekend lid

9 nov 2006
    674
    0
    0
    Secretaresse
    Amersfoort
    Hoi meiden,

Fleur houdt het sinds een aantal weken niet langer dan drie kwartier uit in de wandelwagen als we ergens heen gaan, stad of gewoon wandelen. Herkennen jullie dit? Het is misschien ook wel logisch op deze leeftijd want ze is zich natuurlijk enorm aan het ontwikkelen en wil graag los gelaten worden, kruipen, spelen....is daardoor ook sneller moe. Maar ja, de boodschappen moeten wel gedaan worden maar ze zet het dan echt op een krijsen op een gegeven moment. Ik wacht natuurlijk altijd tot na haar ochtendslaapje en fruithap of boterham en middagslaap maar het maakt niet veel uit. Na drie kwartier gaat zo overstrekken in de wagen en miepen en heeft ze het helemaal gehad.

Ik wordt dan erg onrustig en loop als een kip zonder kop door de stad om alles maar even snel te doen. Heel vervelend. Helaas is ze er niet zo een die even lekker haar ogen dicht doet in de wagen.

Hoe gaan jullie hier mee om en is dit een fase? Ik hoop van wel.

Bedankt alvast voor jullie antwoorden.

Groetjes, Marijntje

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Misschien ligt ze niet lekker? Te plat of juist teveel rechtop?

Als tip voor jou, als je nou in de stad bent, ga niet als een kip rondrennen, maar ga eens kijk of het helpt als je ergens wat gaat drinken, kan Fleur even uit de wagen ook wat drinken en misschien vind ze het daarna weer goed om verder te wandelen.

3. loulappie

loulappie Actief lid

28 jun 2007
    181
    0
    0
    Horeca
    Lelystad
    Mischien ligt het aan de stand van de wagen? Kijkt ze naar jouw? Of zit ze andersom? want dan kan ze alles zien en is natuurlijk mega intressant!

4. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    Herken het wel, had het ook met Ted.
    Zelf heb ik de quinny speedi, in de buggy-inzet lag hij nog steeds half in de wagen. Plaats er nu een kussen achter dat hij rechterop zit zo zit hij veel actiever en is er geen probleem meer :D

5. baard

baard Actief lid

9 jul 2006
    196
    0
    0
    verzorgende
    marissa is ook zo, die slaapt niet in de wagen en nu is ze bijna een jaar en vind ze het na een half uurtje echt wel genoeg!
    en vertoont dan dezelfde dingen, word erg boos.
    ligt niet aan de wagen want heb al een andere wagen en buggy geprobeerd.
    in de auto is het het zelfde liedje maar dan al na 5 minuten.
    moeilijk he.

Deel Deze Pagina