Zijn er vrouwen met een man in rolstoel en gaan starten met IUI??

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Happy hertje, 13 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happy hertje

Happy hertje Actief lid

13 feb 2014
    148
    0
    0
    Fotografe
    NULL
    Graag wil ik in contact komen met vrouwen die zoals ik een partner hebben in rolstoel en doordat ze niet op natuurlijke wijze zwanger kunnen raken aan een IUI of IVF gaan beginnen en of begonnen zijn?

Ik en mijn man zijn sinds 2009 bezig om zwanger te worden. Hebben allerlei onderzoeken gedaan en blijkt dat er geen verklaarbare redenen zijn waarom wij niet zwanger raken. Ik sta nu in de wachtlijst sinds december en hoop in februari of maart te kunnen beginnen met IUI behandeling.

Om eerlijk te zijn ben ik best bang dat het niet gaat lukken en dat we nog veel langer moeten wachten tot wij ooit zwanger raken. Mijn man heeft tien jaar geleden een motorongeluk gehad en hierdoor in rolstoel terechtgekomen. Wij hadden eerder een reeks aan onderzoeken ondergaan in nijmegen radbaud ziekenhuis. Het kwam erop neer dat we met IUI konden beginnen. Echter waten we door verhuizing naar Amsterdam genoodzaakt om hele proces van onderzoeken opnieuw te beginnen. Wat ik overigens jammer vindt want dat heeft ons twee jaar extra verloren tijd gekost! Pas in December 2013 zijn wij op de wachtlijst gezet. Ik ben al 33 en kan niet wachten tot ik eindelijk zwanger ben.

2. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Ik heb geen ervaring dus kan je op dat gebied niet helpen. Wel ik je een dikke knuffel geven. Wat hebben jullie veel meegemaakt! En wat zonde dat er zoveel tijd verloren is gegaan. Ik hoop dat jullie wens heel snel in vervulling mag gaan!

3. sita90

sita90 Niet meer actief

Ik heb ook geen ervaring hiermee.. maar ook ik wil je heel veel succes wensen. Ik hoop voor jullie dat het snel lukt, jullie hebben al veel meegemaakt.

Succes!!!

Deel Deze Pagina