Op verzoek of vaste tijden voeden?

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door eliesja, 22 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eliesja

    eliesja VIP lid

    3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    had toevallig gister een nacontrole afspraak bij de vk en heb het 1 en ander verteld en ook dat ik naar de mt zou gaan en zij adviseerde de chiro, maar had er geen folder van, maar wel van de osteo. Het schijnt toch iets anders te zijn dan de mt. Maar wacht dit idd ff af en dan ga ik de osteo proberen.

    Gister heb ik hem weer om 21.00uur laatste fles gegeven en hij sliep om 22.00uur ongeveer en was wel benieuwd hoe laat hij zou komen, hij kwam dus om half 4...ben er nog steeds van overtuigd dat hij gewoon niet langer dan 5uur achter elkaar kan slapen! En weet niet waarom hij wakker wordt, maar bedenkt zich dan ineens dat hij toch ook wel honger heeft en zet t dan op een blerren! haha

    Heb de Puckababy maar weer aangeschaft en ga hier maar weer mee aan de slag. Mischien dat hij toch erg onrustig is en wakker schrikt van zijn armpjes..

    heb van vsm alvast tujababy druppels gehaald. dat versnelt het herstel na vaccinatie. Mischien werkt het wel. Wel zielig als ze er last van hebben he. En wel een voordeel (wel de enige haha) dat je gewend bent aan het gehuil dan...

    Hier is Danny echt zo'n vreetmonster dat ik het idee heb dat hij aan die 5x200ml ook geen genoeg heeft. overdag komt hij soms al na 2/3 uur..
    Zit te denken om al vroeg met de rijstebloem te beginnen..

    14.00uu de afspraak..moet ik hem weer uit zijn ritme halen haha, gister al een doedag en vandaag ook weer, arm knulletje..
     
  2. ling

    ling VIP lid

    13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    nou ja als hij van 22 tot 4 geslapen heeft is het toch wel lekker 6 uurtjes! Jammer dat het dan eiegnlijk niet net ietsje langer is he!
    Gisteravond was eigenlijk drama bij ons. De fles van 20 was dus al moeilijk maar die 23 uur ook! Hij heeft maar 40 ml gedronken maar werd wel pas om 4 uur wakker. Toen gelukkig hele fles gedronken maar om 8 uur ook gewoon weer wakker hoor! Justin heeft echt maar 4 uur nodig volgens mij.
    En hoe is het gegaan?
     
  3. eliesja

    eliesja VIP lid

    3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Nou ben geweest en het is dus gewoon een soort fysio. Hij heeft gevoeld bij zijn hoofdje, rug en heupen en nu schijnt hij toch wel last te hebben van de linkerkant. Ook bij zijn heupjes, het is geen afwijking, maar zijn linkerkant gaat niet zo heel soepel mee zeg maar. Bij zijn hoofdje idem dito, als hij bij die punten in zijn nekje drukt dan huilt hij erg. Zoals wij het noemen, scheve werveltjes dat is achterhaald vanuit Duitsland want dat kan hij dus helemaal niet voelen, is allemaal kraakbeen nog. Maar goed Danny krijgt nog 2 tot 3 behandelingen en meer doen ze niet bij baby's. Het kan helpen, maar kan ook niet, dat is gewoon afwachten..
    Hij ligt nu in diepe slaap, maar dat meer omdat het vandaag een DOE-dag was, veel weg enzo..
    Ben wel benieuwd, ach heb in ieder geval er iets aan gedaan en dan kan ik altijd nog die osteopaat proberen.
    Volgende week weer afspraak.
    Jij moet er ook een paar keer heen toch?
    Jij merkte wel verschil he, behalve het huilen dan, toch? Wat was dat verschil eigelijk?
     
  4. ling

    ling VIP lid

    13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    zag ik verschil? nou ja dat weet ik eiegenlijk n iet want hij zat ook met die reflux en nu ook die kma dus tja dat is moeilijk te zeggen. We gaan zeker nog met hem terug maar pas over 2 weken weer. het kan zo'n indruk maken op die lijfjes dat hij zei dat het beter was om over een maand terug te komen. Hij heeft echt 2 werveltjes recht gezet hoor, en hoezo kraakbeen? Omdat het nog zo zacht is dan? maar een wervelkolom zijn toch ook botten? Nou ja, ik begrijp het niet helemaal maar ik ben miss ook bevooroordeeld want heb slechte ervaringen met fysiotherapeut.
    Justin heeft een goede dag vandaag! Hopelijk zit er nu vooruitgang in. Hij lacht weer! heerlijk! heeft geslapen van 12-15 met huilen erbij maar het viel erg mee. En daarna nog tot 16.15 in de draakdoek. Maar de moeilijkste tijd komt nog, vanaf nu tot de volgende voeding! Dan is hij altijd huilerig.
    Maar als Danny het goed doet met de fusio, waarom niet toch? En iedereen heeft een soepele kant en een mindere. Justin kijkt ook meer naar links dan naar rechts. Het cb vond dat hij een mooi rond koppie heeft dus dat meer nar rechts leggen heeft geholpen!
    Nou hopelijk komt het goed met Danny, ik ben al erg blij met mijn vrolijke man!
    liefs, Ling
     
  5. eliesja

    eliesja VIP lid

    3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    haha dacht dat jij wel verschil zag,weet t niet meer :oops: , maar idd met dat andere erbij is dat moeilijk te zeggen. Ja die manuel therapeut zei dat tegen mij, dat het nog geen bot was maar kraakbeen en idd nog zacht enzo. Hij zei dat je die werveltjes niet kon voelen dus ook niet recht kon zetten. Hij heeft dus toen hij met danny bezig was zijn hoofdje naar links en rechts gedraaid, leek wel op kraken, maar dan op zijn zachts haha, weet niet zo goed hoe ik het moet uitleggen...mischien was dat ook wel een vorm van rechtzetten. Zo maken ze die beweging om naar links en rechts te draaien wat soepeler, want dat gaat nog moeilijk bij baby's zei hij. Ach geen idee, we merken het wel, moet volgende week weer terug, dus we zien wel..
    Hij slaapt trouwens nog steeds.. :D zal dan wel weer een wakkere nacht gaan worden :)
     
  6. eliesja

    eliesja VIP lid

    3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    zat nog ff terug te lezen, maar je had die dag verder een top dag en ook met doorslapen, dus dacht dat het aan die chiro lag haha...
    geen verschil dus.hihi
     
  7. ling

    ling VIP lid

    13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    haha ja ik weet het ook niet meer hoor!het zal allicht iets geholpen hebben want het lijkt mij toch niet lekker zitten, 2 scheve wervels! Hier heeft de chiro boven hem gezeten op een ligbank en justin op zijn rug, hoofd aan de bovenkant en met zijn handen naast zijn nekje gevoelt en dus zo die 2 wervels iets gedraaid. Tja je moet het maar geloven want je voelt het zelf niet he! En het jochie kan nog niks zeggen! Nou ja, ik heb er in ieder geval een goed gevoel bij en dat is het belangrijkste toch? Hij komt ook uit amerika dus daar zijn ze veeel verder met de ontwikkelingen dan duitsland natuurlijk! ;) Nee hoor ik weet het ook niet. Justin is weer beetje bijgetrokken dus daar ben ik allang blij mee.
    Ik had trouwens wel gelijk, deze tijd is echt zijn huiluurtje. Moeilijk in slaap komen en steeds huilen maar ja dat hebben alle baby's toch? (ja toch?please?):D
    Ik hoop voor je dat hij niet zo lang wakker is vanacht! misschien slaapt hij wel door tot 22 uur en dan in 1 ruk naar 7 uur? je weet maar nooit! blijven dromen! :)
     
  8. eliesja

    eliesja VIP lid

    3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    haha, ja dat heeft danny ook hoor, vooral s'avonds, behalve gister niet! :confused: Zou het dan echt geholpen hebben?
    Heb hem namelijk wel om 19.00uur de fles nog gegeven, maar heb express een kleintje gedaan, zodat ik om 23.00uur nog een keer kon geven! Nou om 20.00uur lag tie weer te pitten! En heb hem om 23.00uur al slapend een fles gegeven, waar hij dus 80ml van heeft laten staan! :confused: Nou dit is dus nog nooit gebeurt he, hij en voeding laten staan haha, maar omdat hij dus weinig had gedronken vanaf 15.00uur s'middags kwam hij dus wel vannacht om 3 uur, uiteindelijk sliep hij 4uur denk ik en heeft geslapen tot vanmorgen iets over 7, heb hem half 8 fles gegeven en nu ligt tie weer te pitten! :confused: Ben echt verrast, maar ik wacht nog af, want het kan nog anders gaan natuurlijk, is nog geen dag geleden.
     
  9. ling

    ling VIP lid

    13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    haha ja kinderen kunnen je voor de gek houden hoor! Maar zo'n behandeling kan best wel veel indruk maken op zo'n kleintje. En dan kan hij lekker slapen als gevolg! mooi toch? :D
    Justin heeft gisteren van 20.45 tot vanacht 3.30 uur geslapen! :confused: ook weer zoiets! nou ja ik ben allang blij maar het enige waar ik dan weer bang voor ben is dat hij te weinig binnen krijgt. hij heeft dus weer een voeding overgeslagen maar hij drinkt daarna niet extra of zo. Ook is me opgevallen, ik houd alles bij in een schema, dat zijn ochtend voeding van +/- 7.30 altijd weinig <100 ml is hmmm apart :( ... In de nacht doet hij het dan wel goed, flesje leeg. Als hij nou gewoon alles leeg zou drinken dan kan hij op 5 voedingen blijven (qua gewicht dan 4,5x150=675 en 5x130=650) maar dat doet hij dus niet. Zou het heel erg zijn als hij minder drinkt op 5 voedingen? :(: Misschien gaat hij vanzelf wel meer vragen als ik op de 5 overstap. Lastig hoor, zal het cb wel eens bellen...als ik daar zin in heb! Zijn altijd van die miepen, maar kan het ook aan de ka vragen volgende week. Nog maar even aankijken wat hij vandaag doet.
     
  10. eliesja

    eliesja VIP lid

    3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    zolang hij goed aankomt en een goeie plasluier heeft en ontlasting, denk ik dat hij wel genoeg krijgt hoor. Hij kan dan gewoon niet meer op! Ieder kindje is daar anders in..
    Ik vraag me af of Danny niet nog iets anders heeft! Hij spuugt namelijk vaak nog na 2/3 uur voeding!
    Vandaag was trouwens een verschrikkelijke dag, echt een hel, ben echt helemaal verrot..Dacht vanmorgen echt dat het helemaal goed was, maar hij heeft dus na 8 uur vanmorgen niet meer geslapen, paar hazeslaapjes en denk totaal maar 1uur geslapen en niet alleen wakker, nee alleen maar janken.. :cry: Heb hem nu 18.00uur laatste fles gegeven en hij ligt nu sinds 19.00uur op bed en nog ligt hij te janken..heb de babyphone nu gewoon uit staan, wordt nu echt gewoon gillend gek!
    weet het gewoon niet meer hoor...zo erg heeft hij het nog niet gehad, er was altijd wel 1x dat hij van voeding tot voeding sliep op een dag, maar hij is gewoon al vanaf 8 uur vanmorgen bezig.. is toch ook niet goed...
    :cry: :cry: :cry:
     
  11. eliesja

    eliesja VIP lid

    3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Justin heeft ook reflux he? Dat maagzuur hoe ziet dat eruit dan?
    Zit mischien ook wel hieraan te denken of danny dit ook niet heeft...
    maar kan dat dan van de 1 op de andere dag?
    Wie stelt dit vast, dat hij het heeft? Moet ik daarvoor naar ha of cb?
     
  12. ling

    ling VIP lid

    13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    och meid! wat vervelend! Helaas weet ik wat het is :( ! En wij zetten nu nog wel eens de babyfoon uit hoor! Daar hoef je je niet schuldig over te voelen. Bij ons is het pas sinds 2 dagen, afkloppen, niet meer zo. Echt waar, zolang als hij er is, en dat is nu bijna 9 weken, lopen wij al te klooien met spugen en eten en huilen, en daar wordt je echt moedeloos van. Misschien heeft hij gewoon zijn dag niet vandaag omdat hij gisteren zoveel geslapen heeft. Dat kan toch? :rolleyes:
    Heb je geprobeerd te wandelen met hem? Dat werkte bij Justin altijd goed. Dan ben jij er even uit en hij slaapt! 2 vliegen in 1 klap. Het enige nadeel was dat je dan na een uur moe thuis komt en dat hij vervolgens meteen wakker is en weer begint te huilen! Maar dan heb je toch je ontspanning gehad. Misschien een tip voor morgen (als het weer die kant op gaat, wat ik niet voor je hoop!).
    En dat spugen na 2-3 uur, is dat dan wit dus melk of is het doorzichtig? doorzichtig kán maagzuur zijn, je moet er ook even aan ruiken dan weet je het zeker. Maagzuur ruikt ook echt zuur dus dat weet je meteen. Tja en als dat het is, ik weet niet, dan zou ik toch langs de ha gaan. Gebruik je al nutriton of iets? Je hebt wel voeding tegen hongerige baby's toch? Hou het in ieder geval even goed in de gaten. Hoelang doet hij dit al dan of is dit een eenmalig iets? Ik kan je alleen mijn ervaringen geven en die ken je inmiddels al ;) dus hou het in je achterhoofd en blijf er niet te lang mee lopen.
    Misschien is het morgen allemaal beter en is het gewoon een reactie op die mt behandeling. Laten we het hopen.

    Justin had weer een goede dag alleen tussen 16-20 is het gewoon echt huilen, huiluurtjeS! Ook in zijn slaap hoor. En we hebben per ongeluk zijn broek vergeten te verschonen vóór het eten zodat dat erna moest. Ik ging boodschappen doen en mijn vriend zat met de gebakken peren! :) Huilen! ja hij had een andere volgorde! Uiteindelijk toch in slaap gevallen voordat ik terug was, gelukkig maar! Oh en zo'n draagdoek, wat een uitvinding! Werkt binnen 2 minuten en ligt volledig in coma! Fantastisch!
     
  13. ling

    ling VIP lid

    13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    niet naar cb gaan hoor in eerste instantie want die laten je toch maar aanmodderen. Weet niet of je wel eens bij "baby's en dreumesen" kijkt? daar staat een topic "en bedankt cb". Als je dat leest dan wordt je echt woest! dus ik zou eerst naar de ha gaan en dan als hij het goed vind (beetje op je strepen staan hoor!) met een verwijzing naar de ka gaan.
    Justin lag altijd met zijn hoofd in een plas als ik bij hem kwam kijken als hij zolang had gehuild of als hij opnieuw gevoed moest worden en dat rook ook altijd heel zuur. En volgens mij kan het idd zo van de een op de andere dag komen. het kan namelijk ook verborgen reflux zijn, dan slikt hij het terug, en dan zie je in eerste instantie niks. En als het dan te pijnlijk voor hem wordt dan kan hij het uit gaan spugen. Dus wees hier alert op!
    Die plas zag ik altijd omdat ik gekleurde hydrofiel luiers neerleg inder zijn hoofdje. Dus dan zag je het kleurverschil goed.
    Maar als je voor je eigen gevoel naar de ka wilt, moet je gewoon daar op staan hoor. Dat heb ik ook gedaan want ik zat er helemaal doorheen. Maar ja wij hadden al een week of 4 met een huilend kind gelopen dus dan ga je vanzelf wel janken bij de ha! en dan sturen ze je makkelijker door hoor! :D
    Ik hoop echt voor je dat het eenmalig was en dat het morgen allemaal beter is.
     
  14. eliesja

    eliesja VIP lid

    3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Vond het gister wel heel erg, lijkt me een rare reactie op het vele slapen! Vannacht ging het niet veel beter. Gister nog een flesje gegeven om half 11 en gelijk na de fles lag hij al te blerren, heb hem naast me neergelegd in bed en hij is moeizaam in slaap gevallen, maar heb hem wel tig keer gehoord, huiltje, kreuntje en om 4.19uur was hij weer wakker, heb het nog kunnen rekken met speen tot 6.10, toen een flesje gegeven, maar het lijkt wel of hij daar gewoon geen genoegen meer mee neemt, heel snel erna gaat hij alweer huilen, was eerst pas na uurtje, maar nu gelijk na zijn fles en maar slikken...zodra ik hem neerleg is het drama, krijg hem alleen stil met een speen, zou dat ding bijna vast willen plakken haha.. Hij heeft vanmorgen anderhalf uurtje geslapen en nu ligt hij alweer te blerren.. Hij is zo onrustig, helemaal niet tevreden, ga er zelf ook van huilen, weet gewoon niet wat ik kan doen...
    Dit hebben wij ook al 7 weken, maar gister was het een hele erge dag! Lijkt wel of die manuele therapeut iets bij hem heb losgemaakt, wat nu naar boven komt.
    Als danny na 2/3uur spuugt is het troebel waterig en ruikt niet echt zuur. Zie op en witte hydrofiele luier ook altijd gelige vlekken. weet niet of het dan verzuurt is of gewoon melk? Zal nog eens goed gaan ruiken..
    Ik heb nu friso comfort met extra gemengd. Gebruik nu al wat meer comfort dan extra. Ik geloof dat je ook voeding hebt tegen de reflux toch? Of is nutriton ook voldoende?
    Heb alle hoofdeinden ook al omhoog!
    Moet zeggen dat hij vanaf gister wel erger huilt, slikt en spuugt...niks is goed lijkt wel...
    Dat wandelen vind hij dus niks, gaat hij ook liggen janken..

    ik kijk het weekend nog aan en anders bel ik maandag de ha om een verwijsbrief voor de ka...
    ik heb zelf nu sterk het vermoeden dat het verborgen reflux is en dat zijn slokdarmpje nu aan getast is ofzo...
    en mischien ligt het ook nog wel aan het weer, Alyssa die is ook niet te genieten en alleen maar aan het janken haha..
    Ze heeft trouwens wel van de week buikpijn gehad en moest overgeven, zou danny mischien dat ook hebben? hmm ik kijk het weekend gewoon nog ff aan..
     
  15. ling

    ling VIP lid

    13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    ja dat zou ook nog kunnen. een of ander virusje.
    Als hij het meteen na het drinken heeft kan het idd verborgen reflux zijn en als het na 2-3 uur is ook, hahaha ik vind het ook moeilijk hoor! Ik zou gewoon vandaag een afspraak voor maandag maken bij de ha anders heb je kans dat je weer een paar dagen moet wachten (slim he van mij! ;)) en dat is niet fijn met een huilend kind. Een afspraak met de ka duurt ook weer een tijdje, tenminste bij mij. Ik kon kiezen uit het antonius ziekenhuis nieuwegein (1,5 week) of het WKZ in Utrecht waar mijn voorkeur naar uit ging, maar dat duurde eerst 2 weken voordat ik werd terug gebeld om daarna een afspraak te maken! zit je met een huilend kind! nou dan maar het antonius en ik ben blij dat ik dat gedaan heb.
    Justin werd vanochtend ook een beetje chagie wakker terwijl hij gisteren meteen aan het lachen was. Misschien een enge droom gehad! Ik hoop dat dat het is want hij had ook best veel gespuugd wat weer zuur rook :(. ik had hem gisteravond wel een groter flesje gegeven en daar had hij 140 van op, maar miss is het toch te veel voor hem. Vanacht om 04.45 uur maar 90 en vanochtend om 07.45 maar 70 gedronken dus ik denk dat ik het er gewoon maar bij laat dat hij weinig drinkt. Als hij er zo van slag door raakt dan maar niet meer drinken. Nu gelukkig weer even stil want na een uurtje geslapen te hebben was hij ook weer wakker. Ff bij papa en mama gespeeld en weer terug naar bed, maar toen was hij wakker he! en wakker is wakker, en dan vaak huilen! Nou, ik ben er inmiddels een beetje aangewend maar ik merk wel dat hij echt een ritme nodig heeft.
    Oh trouwens, heb je al opgeschreven, ook voor je zelf, wat hij doet op een dag? Ik hou al bijna 4 weken bij hoelaat hij drinkt, hoeveel, wanneer hij weer gaat slapen en wat er gebeurd (overige opmerkingen zeg maar) na het eten of tussendoor. Ook als ik ga wandelen of naar iemand toega. Dan heb je namelijk ook op papier staan wat er aan de hand is en je vergeet zo niks. Als je dat niet gedaan hebt zou ik daar zeker mee beginnen voor maandag, dan heb je ook een geheugensteuntje.
    Ik hoor mijn mannetje huilen en het is etenstijd dus ik ga er weer vandoor!
    Succes vandaag! Enne als je wilt klagen, dan zie ik het wel!
     
  16. eliesja

    eliesja VIP lid

    3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    heb nog geen afspraak gemaakt, heb een flesje met alleen comfort gemaakt en hij heeft niet gespuugt, alleen daarnet kwam er wel weer veel mee...hij wil nog steeds niet liggen in zijn bed, maar heb hem in de draagdoek gedaan vanmiddag en daarin heeft hij van half 4 tot 6 geslapen. Hij is alleen zo zwaar dat ik dit dus niet de hele dag kan doen..
    Hij is weer wat vrolijker na de fles...alleen als je halverwege ff stopt met de fles dan is hij gelijk pissst, pas als hij helemaal leeg is dan is hij vrolijk haha dit heeft hij niet eerder gehad..ben benieuwd vanavond...het is iets minder dan gister, maar dat komt ook wel omdat hij in de draagdoek heeft gehangen...wacht het nog maar af en als het nog zo blijft met slapen in zijn bedje dan ga ik maandag gelijk bellen..
    Scheelt idd per ziekenhuis zeg, ben blij dat we hier ook de keus hebben..haha
    Mischien idd maar bij neerleggen dat het een matig drinkertje is..
    Merk dat hier de rust en regelmaat ook wel werkt, alleen het is best moeilijk om dat hier te handhaven met nog 2 kids... :rolleyes:
    Ga idd maandag ook eens opschrijven wat hij eet, hoe laat en wat ik allemaal heb gedaan, is wel makkelijk, vooral voor de rust en regelmaat..mocht hij een keer van slag zijn, dan kan je idd terug kijken, wat er anders was die dag!
    Hhaha in ieder geval bedankt voor het aanlezen van mijn geklaag.. :oops:
     
  17. ling

    ling VIP lid

    13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    fijn dat het vandaag wat beter is gegaan! Hopelijk zet het door en was het alleen door die behandeling. Dat zal je snel genoeg zien als hij het volgende week weer heeft na die behandeling! :)
    Tja matige drinker is het zeker want vandaag heeft hij echt weinig op. Nou ja, miss is het morgen weer beter. Hij heeft vandaag ook lekker in de draagdoek gezeten maar dan is 4,5 kilo toch ook wel zwaar hoor! En met mijn 1.55 is dat ook best pittig!
    Bij ons staat het bedje ook al omhoog maar soms denk ik wel eens dat er nog 3 boeken bij kunnen!
    En dat geklaag valt best wel mee hoor! daar is het forum toch voor! :D Gelukkig hebben we er allebij baat bij toch? beter zo dan dat je van die gezichten hebt van: heb je haar weer met dat gezeur over die baby!
    Nou ben benieuwd hoe het vanacht met hem zal gaan. Ik hoop ook op een rustige nacht. ga hem zo maar op bed leggen (heb beetje last van rug door die doek..au! kan ik zo zelf naar de chiro!)en kijken wanneer hij wakker wordt.
    fijne avond!
     
  18. ling

    ling VIP lid

    13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    wat een helse nacht pffff! Om 23.30 laatste voeding gegeven, lekker flesje leeg dus ik denk die slaapt wel een aantal uren. Komt hij om 3 uur weer en gooit er eerst 3 golven uit, rook weer zuur :( en wilde maar 40 ml drinken. Dus dacht al meteen, onee dat wordt over 2 uur weer wakker! Nou het viel mee :confused: , 5.30 uur weer gillen, wrs krampjes. Cinababy druppels gegeven en weer laten slapen, uurtje later weer gillen! zucht mama wordt moe... Medicatie gegeven en weer even laten liggen maar om 7 uur toch echt eten geven want huilen hield niet op. Nou lekker hoor! na 2 goede en super fijne dagen, 2 mindere. Ik hoop dat er nu weer 2 goede aankomen want als het nu weer k*t word, dan word ik gek! Vandaag op de dag ook moeilijk slapen, zeker nu weer. Ben wel met hem wezen wandelen en heeft gelukkig 2 uurtjes geslapen in de wagen (ook na thuiskomst).
    Wel ook weer om hem gelachen! :D Had hem na een fles op bed gelegd want hij sliep in mijn armen, kom ik 10 min later iets weg leggen en mijn vriend loopt mee, zegt hij: moet je nou kijken! Lag hij daar, met grote ogen nét over het randje van zijn deken te gluren! echt geweldig1 deed verder niks totdat hij een rood hoofd kreeg! zat ie lekker te poepen! hahaha we lachen helemaal dubbel! lekker ventje!
    Nou ja hij blijft iig vrolijk zodra hij wakker is alleen het slapen wil toch nog niet helemaal lukken. Miss heeft hij dan toch niet zo heel veel slaap nodig ofzo. nou goed, hoe is het verder bij jou gegaan? Ik hoop beter dan bij mij! ;)
    fijn weekend nog! en bellen die ha, als je daar behoefte aan hebt!
     

Deel Deze Pagina