Foto's maken...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door toet, 11 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toet

toet Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Hey!

Ik wil graag mooie foto's laten maken van Sophie,wie doet dit of heeft iemand een goeie tip? en dan liefst omgeving Rotterdam.

Groetjes,

2. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    ik ga ook meelezen, ben benieuwd.

3. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    Ik doe het meestel bij de supermarkten. Hier hebben ze meestal eens in de zoveel tijd fotosessies voor weinig geld. Die ook nog eens supermooi zijn. wordt door Bell photo gedaan. zij hebben een site waar op staat waar ze komen en wanneer. Er zijn er nog een paar, maar daar weet ik de naam niet van.

V&D vond ik zelf niet zo mooi. Omdat ze hem niet in de lens laten kijken (hoor ik ook van meer meiden)

4. Noukie 81

Noukie 81 Actief lid

26 aug 2007
    264
    0
    0
    noord brabant
    nou ik heb wel foto's laten maken bij de v&d en ze zijn super mooi hoor.

5. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    zo zie je maar dat de meningen verschillen. Ik vind dat ze gewoon in de lens moeten kijken, maar daar is niet iedereen het over eens. Dat is meer je eigen gevoel

6. Cynthia85

Cynthia85 Bekend lid

4 aug 2006
    799
    0
    0
    Gezondheidzorg
    Schiedam
    Bij Foto Engelse in Vlaardingen, op de van hogendorplaan maken ze mooie foto's.

7. monique75

monique75 Actief lid

4 mei 2007
    407
    1
    0
    Ben gek op de foto's die gemaakt worden bij de supermarkten.
    Vaak heb de leukste foto's van Bell Photo, al ligt het er ook wel aan wie de foto's maakt.
    Hier de link :

http://bellphoto.eu/

Kijk dan bij waar vindt u ons en dan je postcode intikken. Heb ik ook even gedaan en toen zag ik dat ze van de week bij ons in AH zijn in Ridderkerk.

Je hoeft maar 2 euro te betalen en dan krijg je een kleine foto gratis. Mijn ervaring is wel dat de leukste foto nooit die van 2 euro is. De rest is wel wat duurder, maar ik nam er dan eentje en die scande ik dan in en bestelde hem dan bij.

Groetjes Monique

8. Marit80

Marit80 Actief lid

10 jul 2006
    220
    7
    18
    Tippie:
    Oud teamgenootje van mij is amateurfotografe maar is het wat professioneler aan het aanpakken voor een leuk prijsje:
    www.ymbfotografie.nl, ze woont in Spijkenisse.
    groetjes, Marit

9. monique75

monique75 Actief lid

4 mei 2007
    407
    1
    0
    Nog een keertje ik....

Er zijn bij mijn zoontje op de peuterspeelzaal in oktober foto's gemaakt. Niet van die statige. Ik heb al de foto's van de kinderen gezien en ze staan er allemaal leuk en lachend op. Nou dat is andere jaren wel anders geweest. Zal hem zo in mijn album zetten !

Hier de link :

http://www.madebygreet.nl/madebygreet.swf

Groetjes Monique

10. monique75

monique75 Actief lid

4 mei 2007
    407
    1
    0
    De foto staat in mijn album !

11. Ozzy

Ozzy Actief lid

31 jan 2007
    379
    0
    0
    Rotterdam
    Ik heb vorige week fotos van Emir laten maken bij v&d, ze maken er erg mooie fotos zag ik.
    Misschien heb je nog die gratis bonnetjes volgens mij uit de prenatal doos(ik had zoveel dozen k weet niet meer welke)?

groetjes

12. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    link doet het niet bij mij?

13. paprika

paprika Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.164
    0
    0
    Rotterdam
    Even de komma weghalen in je balkje

14. greetje82

greetje82 Bekend lid

11 jul 2006
    575
    0
    0
    Provincie Groningen
    Weet iemand ook wat het kost als je het hele pakket koopt bij bell photo?
    Ze komen hier morgen bij de Hema namelijk.

15. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Ik dacht iets van 150 euro.

16. greetje82

greetje82 Bekend lid

11 jul 2006
    575
    0
    0
    Provincie Groningen
    :confused: :confused: :confused:

Nou kan ik natuurlijk wel voor de gratis foto gaan....maar dan wil ik ze toch allemaal. Pfff moet ik even over nadenken hoor....ik vind het wel veel geld!

17. monique75

monique75 Actief lid

4 mei 2007
    407
    1
    0
    Ik zal eens kijken wat ons laatste pakket gekost zou hebben !

Groetjes Monique

18. CreaLinda

CreaLinda Bekend lid

31 mrt 2007
    918
    0
    0
    Juf
    Nootdorp
    En als je nou eens heel goed naar die foto's kijkt. Krijg je dan geen inspiratie om zelf foto's te maken in die stijl?

Je hebt vast wel ergens een mandje ofzo waar je kind in kan liggen. Beetje fotoshoppen en af laten drukken voor 9 ct ipv 9 euro...

Linda

19. monique75

monique75 Actief lid

4 mei 2007
    407
    1
    0
    Gevonden..... Heb altijd alle bonnen bewaard.
    De laatste keer dat ik geweest ben, was april 2007. Alleen mijn dochter is toen geweest, mijn zoontje wilde niet !
    Op de afhaalbon staan de prijzen en aantal foto's.

12 afdrukken op pasfotoformaat : 9 €
    4 afdrukken van 9 / 12 cm : 19 €
    -- miniposters 18 / 24 cm à 19 € per stuk

De miniposters vullen ze na het maken van de foto's in. Het ligt aan de hoeveelheid foto's die ze gemaakt hebben. Bij mijn dochter waren het er 5. Het totaalbedrag van deze bon was voor mij 123 €, maar ze maken er altijd een "aanbieding" van. ik mocht toen het hele pakket meenemen voor 104 €.

Heb dit niet gedaan omdat ik de zwart/wit en sepia niet mooi vond. Wel hadden ze er deze keer een grote foto bij gedaan, 25/35 ! Heb deze toen wel genomen maar weet er de prijs niet meer van. Hij kwam geloof ik op 25 € of zo, maar weet het niet zeker hoor !
    Ook krijg je er een fotolijstje en/of sleutelhangers bij. Die laatste ben ik altijd zo kwijt aan de opa's en oma's !

Mijn ervaring is dat je niet altijd moet "happen". Als zie zijn dat je twijfelt dan maken ze een aanbieding.

Ook het inscannen is hier favoriet. Ik neem nooit dezelfde foto's, zoals een grote van 19 en de 4 kleinere van 19. Ik neem die grote van 19, scan ze in en bestel dan via internet of fotograaf meerdere foto's voor de hele familie ! Vinden ze bij Bel Photo misschien niet leuk maar het is wel zo een stuk goedkoper !

Nou dit was mijn hele verhaal, hoop dat jullie er wat aan hebben !

Groetjes Monique

PS Bij het afhalen van de foto's leg ik altijd gelijk de foto's weg die ik niet wil hebben, kun je daar niet meer over twijfelen, want hoe langer je kijkt hoe liever je ze allemaal wilt hebben !

Deel Deze Pagina