Welke dame kan mij op weg helpen... Wij zijn thuis aan het verbouwen en als het klaar is wil ik alles eens goed aanpakken met de stoomreiniger. Leende 'm eerst ook wel eens van mijn moeder voor schoonmaken babyspullen en vond dat ideaal. Ik wil er nu zelf een aanschaffen omdat die van mijn moeder kapot is. Op internet lopen de meningen over de verschillende reinigers verschrikkelijk uiteen. Welke hebben jullie en is die wel/niet fijn? Mijn budget is ongeveer 100,-. Alvast bedankt!
Ik heb een Kärcher sc2500. Vind m perfect, kan de vloeren en muren mee doen (badkamer muren). Kan m continue bijvullen terwijl hij aan blijft staan. Hoeft niet eerst af te koelen voor je m bijvult. Een klein kopje voor bv voegjes en speelgoed. Jaaa, ben er erg blij mee. Bij de karwei gekocht in de aanbieding en met van die kortingsbonnen.
Er is er nu 1 in de aanbieding bij de kruidvat, weet alleen niet of deze goed is, maar dat weten andere meiden hier misschien wel. Hij is nu 50 euro..
hoi mamadeluxe, dank voor de tip. Ik ben er alleen vergeten bij te melden dat ik op zoek ben naar een slede model. Dus niet alleen voor de vloer, maar juist voor alle hoekjes, kiertjes en gaatjes en het liefst ook met ruitenwisser erbij
Heb er een van Bestron. Zitten verschillende opzetstukken bij, ik ben er blij mee Heb er 60,- voor betaald.
ja zo'n Bestron is veel goedkoper zag ik, maar is dat ook wat? de meningen op internet zijn verdeeld maar over het algemeen wat minder positief dan over Karcher... welk type heb je?
De karcher gaat bij heel veel bouwmarkten vervangen worden door een nieuw model (ook weer karcher). Misschien kan je een showmodel kopen voor een prikkie, ik weet dat wij er 1 in de winkel hebben voor de helft nu dus 75 euro. Gewoon alles erbij, zelfs de doos nog en volledige garantie.
ik heb er diverse gehad onder de 100 euro maar steeds weer teleurstelling, nu heb ik een karcher van bijna 300 euro en nu ben ik pas eindelijk blij en doe er alles mee. Goedkoop is echt duurkoop bij dit soort dingen.
das best een hoog bedrag! hihi zover gaat mijn budget helaas niet. maar idd ik wil niet voor goedkoop gaan dus iets rek in het budget is er wel maar ook weer niet teveel. welk type heb jij nu uiteindelijk?
Karcher SC 4100 met alle uitbreidingen geloof dat deze nu 269 kost je hebt ook lagere types, ik vind karcher wel een fijn merk moet ik zeggen, ik heb toen meteen van die ontkalkdingen erbij genomen en extra doekenpakket.
Ik heb een aantal keer een goedkoper merk en ook eens een karcher geleend van een kennis. Heb zelf een goedkoper merk maar dan alleen voor de vloer.. Ik zou, als ik er nu een wilde kopen, zeker voor een goed merk gaan als Karcher!! Ik heb echt spijt van mijn goedkope vloerstoomapparaat!
Ik heb een karcher SC1000. was toen iets van 95 euro. Echt een prima ding. ik doe er alles mee. de ramen, de badkamer, de keuken, de bank, de vloer, vriezer ontdooien enz. duurdere karcher vind ik persoonlijk niet nodig. ik heb er zelf doeken voor gemaakt. de doeken die er standaard bij zitten zijn waardeloos en extra doeken ook nog eens aardig aan de prijs. gewoon zelf een goede microvezel doek of badhanddoek op maat knippen en je hebt prima doeken. ik heb ook wel eens een dirt devil geleend en een shark. waardeloze gevallen in vergelijking met wat ik nu heb. na de eerste keer dweilen was de doek gewoon pikzwart. mn vloer zag er niet zwart uit en schoon. dacht ik tenminste
Ik heb sinds twee weken de Karcher SC1502, geen goedkoop ding maar ik heb hem via Marktplaats gekocht van een man die een partij van die dingen had staan voor 100 euro inclusief de verzending. Ik ben er erg blij mee, werkt perfect en kan er vloeren, ramen en alles mee doen. Ook zit er een strijkbout bij, die heb ik nog niet uitgeprobeerd.
ik ga denk ik sowieso voor een Karcher. ik dacht hoe meer de nummer oploper hoe 'beter' het model. maar als ik dan weer zie dat een SC 3 meer kan dan de SC 3000 vind ik het nog steeds lastig er wegwijs uit te worden haha. De SC 3000 zie ik in ieder geval voor 120 eu. dat zou nog net gaan!