tellen de oefeningen van de bekkenfysio ook als sport? zo ja dan probeer ik 3x per dag te sporten.. ;-P
Vorige zwangerschap tot 22 weken ongeveer. Spinning. Deze zwangerschap niks. Ja, heel af en toe de hometrainer. Ik ben vooral graag lui en beweeg zo min mogelijk
Ik sport zeker nog, is heel gezond tijdens je zwangerschap! Ik ben morgen 17 weken zwanger. Ik doe aan buikdansen. Dans al jaren en je leert je lichaam ontzettend goed kennen. Het dansen houdt mijn lijf soepel en sterk. Nu mijn buikje steeds prominenter wordt, doe ik sommige bewegingen wel minder intens, maar het meeste gaat nog super! Toneel spelen gaat ook nog, maar het echt fysieke spel moet ik wel wat mee oppassen Waar ik wel mee gestopt ben, is paardrijden. Ik was voor ik zwanger werd begonnen met western rijden (reining) en ik vond het geweldig! Maar toen ik wist dat ik zwanger was, merkte ik dat ik bang werd (vooral van die knop voor op t zadel) en dat gehobbel maakte me toch flink misselijk. Dus daar maar mee gestopt.
Tot vorige week 3 x in de week: Ma fitness -> cardio en kracht (behalve rechte buikspieren) Wo zwemmen -> baantjes trekken Do yoga. Sinds deze week gestopt met fitnessen. Maar ik vind het sporten heerlijk, soms tandje terug maar het is echt heel goed voor je lijf! Probeer een beetje "fit" m'n bevalling in te gaan
Ik heb bij mijn laatste zwangerschap tot en met 39 weken ringtraining gedaan met de hond en mijn laatste hondenshow heb ik gelopen met 35 weken. Dus ik ben nog lang doorgegaan met rondjes rennen . Ik voelde me op en top dus ben doorgegaan tot de jongste was geboren. 3 weken na de bevalling stond ik weer op de eerste hondenshow.
Ik ben nu 12 weken, doe kung fu. Heerlijk sporten, hoop nog een poos door te kunnen gaan. Het sparren en andere dingen die ook maar enigzins kwaad zouden kunnen voor mijn kindje doe ik uiteraard niet meer. Maar wel gewoon lekker de warming up, schijngevechten, wapenvormen en andere dingen waarbij geen tegenstander in het spel is.
Ik sport nog steeds ben nu 34 weken doordat ons schattige kleintje me een gekneusde rib heeft bezorgt kan ik helaas niet meer doen wat ik deed(tot vorige week)... Gladiator training (combinatie tussen kracht en cardioloog/bootcamp en.crossfit) en boksfit... Waar ik ontzettend van baal omdat dat nog erg goed ging en ik mezelf daar echt goed bij.voelde nu train ik vooral.armen.schouders en benen maar ben nog wel van plan door te trainen. Voel me er ook echt fit en.prettig bij ...
Ik ben nu 20 weken en dans nog 2x in de week. Klassiek ballet en moderne dans. Ga over een maand nog met een voorstelling meedoen . Vorige zwangerschap tot 36 weken gedanst. Weet niet hoelang ik het nu ga volhouden, heb na de les de laatste weken wel pijn met lopen.
Ik sportte tot plusminus 25w nog in de sportschool; krachttraining. Wel lichtere gewichten uiteraard. Daarna overgegaan op aqua-fitness, 3x per week. Heb ik tot ongeveer twee weken voor de bevalling volgehouden.
13 weken en krachttraining onder begeleiding van een PT. 1-2 keer per week. Gaat prima, maar ik moet wel rustiger aan doen en train geen rechte buikspieren meer etc. Ik ben ook wel wat makkelijk voor mezelf, ik ging eerst Door tot ik omviel maar nu stop ik echt eerder.
Ben nu bijna 23 weken en heb iedere week nog een training moderne dans. Weet niet hoe lang ik het nog volhoud want kamp ook met bekkeninstabiliteit.
Ja hoor! 2x per week. Cardio en kracht voor armen en benen! Niet meer hupsen zoals steppen wat ik wekelijks deed dat raadde zowel fysio als vk af.
Hier ook nog. Voor ik zwanger was gaf ik spinningles, en ging ik nog gewoon naar de spinning. In totaal zo'n 4x per week. Dit ben ik blijven doen tot 25 weken, toen ben ik gestopt met zelf les geven, het werd een klein beetje te veel Tot 30 weken ben ik 2 x in de week blijven spinnen, maar toen begon mijn buik in de weg te zitten. Dus nu ga ik 1 a 2 x per week zwemmen, is voor mij echt puur relaxatie, nergens last van, geen pijn aan mijn bekken, echt zaaaaalig! Ik ben eens benieuwd tot wanneer ik blijf doorgaan met zwemmen, voor de moment gaat dat echt nog super goed, lekker ontspannen
Zwemmen vind ik eigenlijk ook wel een fijn idee! Eens kijken of k hier in eindhoven wat goedkoper kan zwemmen met m'n stadspas, anders vind ik t zo duur....
Tot 8 weken paard gereden en daarna lukt het niet meer. Zwemmen wilde ik ook graag doen,maar helaas niemand gevonden om mee te gaan helaas. Nog een paar weken en dan mag ik weer te paard.
Af en toe even zwemmen en af en toe een lesje bodyshape(zonder zware gewichten en minus buikspieroefeningen).
Ik probeer zoveel mogelijk overal naartoe te lopen Vanochtend lekker baantjes gezwommen ik ben nu 17 weken zwanger