Op vliegvakantie met 27 weken. Aanraders?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MRCD, 12 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Catootje80

Catootje80 Bekend lid

30 aug 2014
    711
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind 27 weken ook wel het randje moet ik zeggen... maar dat moet je natuurlijk zelf weten :p Volgens mij nemen niet alle vliegmaatschappijen je nog mee.

Ik zou dan wel kiezen voor een bestemming waar goede medische voorzieningen aanwezig zijn. (Thailand?) en misschien naar een 5 sterren in Turkije?

Emirates stond bij mij bij 22 weken al aan mn stoel te vragen of alles wel goed ging met me :p (ja hoor haha)

2. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    In Turkije is de medische zorg goed, maar daar wil de MRSA bacterie nog wel is opduiken en dan kom je dus geen enkel zkh in NL meer in. Zit ik niet echt op te wachten zegmaar. ;)

In Aruba (en overige NL Antillen) is de gezondheidszorg overigens prima geregeld hoor. ;)

3. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    Thanks. We zijn nog even aan het dubben... Moeten even kijken hoeveel vakantiegeld we krijgen en daar laten we de bestemming van af hangen, haha! :p

4. Iris balk

Iris balk Actief lid

12 apr 2014
    159
    1
    0
    Ik ga met 27 weken naar ibiza .
    Wij wilde ook niet te ver weg. En transavia mag je mee vliegen tot 31 of 32 weken. Wel met een verklaring van de vk uiteraard

5. B16

B16 Actief lid

13 feb 2015
    306
    0
    16
    Ik ben ook 27 weken als ik naar Ibiza vlieg, lijkt mij geen probleem.

6. mamavjulia

mamavjulia Fanatiek lid

13 jan 2012
    1.194
    0
    0
    Met dit termijn kan je nog lekker op vakantie, goed vooruitzicht. Geen tips ben met 12 weken naar Italië gevlogen met toen peuter. Maar slecht weer gehad.
    Dus ik zou inderdaad ook zeker nu je nog met tweeën bent lekker luxe en naar de zon gaan. Wel goed insmeren. Je wil echt geen zwangerschapsmasker krijgen.

Wens je alvast een heerlijke vakantie en een fijne zwangerschap

7. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    Het zijn de Canarische eilanden geworden (Gran Canaria). 😉 Gekozen omdat we dan wat extra centjes overhouden om uit te geven aan babyspullen. 😄 Ik vind de dekentjes/voetenzakken van koeka erg mooi (maar die zijn duur!).

Bedankt voor alle tips. 😚

Deel Deze Pagina