Wel zou ik de vakantie pas na de geboorte boeken... je weet immers nooit hoe je hetstel na de bevalling verloopt etc.
Lekker doen maar wel pas boeken op het laatste moment (zodat je eerst kan aftasten hoe je kindje is) Wij zijn met onze meid met 3 maanden op vakantie gegaan (vliegen) en dat was heerlijk. Ja meisje sliep idd veel (we hadden de kinderwagenbak bij ons dus ze kon in de schaduw onder een parasol buiten slapen) maar we hebben heerlijk genoten daar van het mooie weer en het feit dat we even een weekje 24 uur met z'n drieen waren
hi wij gaan volgende week en dan is onze kleinste 3 maanden. We hebben geboekt toen hij 6 weken was. We hebben dus even afgewacht met boeken tot we wisten wat voor baby hij was. Nu durven we het prima aan. Hij heeft 5 voedingen en slaapt nog zo veel..... Komt allemaal goed. Het enige waar ik mee zit is de vliegreis.....maar ik hoop dat hij in mn armen in slaap zal vallen zodra hij zijn fles op heeft! Veel plezier als je gaat, gewoon doen hoor! maar vakantie met kids is heel anders hoor.....besef je dat wel!
Ik zou gewoon gaan. Heerlijk toch vakantie. En sommige vliegmaatschappijen hebben een soort wiegjes voor tijdens de vlucht. En het voordeel is ook dat je kindje nog veel slaapt en dat gaat prima in de wandelwagenbak.
ja hoor, ni twijfelen, zeker doen ! wij gaan ook op vakantie voor 3 weken naar spanje onze emile gaat dan net geen 4 mnd zijn we zien het helemaal zitten
Gewoon doen hoor! Jason was bijna 4 maanden toen naar Curacao gingen. Is echt super goed gegaan. Heeft de hele vliegreis geslapen en zich daar ook prima vermaakt op het strand of bij het zwembad. Hij sliep in de kinderwagen en wij lagen lekker te zonnen. Het jaar daarop zijn we naar frankrijk gegaan, maar dat vond ik veel bewerkelijker dan toen hij zo klein was!! Zo klein zijn ze nog lekker flexibel. Ik zou alleen wel naar een land gaan waar goede medische voorzieningen zijn. Maar dar spreekt eigenlijk voor zich. Gewoon lekker weggaan en genieten dus!
wij zijn net terug en het was fantastisch het is heel goed gegaan ook het vliegen van 4 uur met baby op schoot ging wel redelijk het is even behelpen in een kleine ruimte met je kind op schoot, maar ach het is maar 4uurtjes Daar was het heerlijk, hij lag veel te slapen en oudste liep rond en zwom veel gewoon gaan dus veel plezier