Aankomende zomer willen we met de kleine (die dan een maand of 5/6 is een weekje naar een huisje in Limburg. Nu zijn er natuurlijk de bekende CenterParcs huisjes, maar misschien weet iemand van jullie nog een leuk park waar iig een zwembad bij zit zodat we kunnen zwemmen? Oja...honden moeten ook zijn toegestaan, want die mag natuurlijk ook mee
Landal heeft best veel parken in Limburg. Roompot ook een aantal. En toch wel een stuk goedkoper dan centerparcs en wel erg leuk met aardige voorzieningen.
Ben je echt perse op zoek naar een huisje in een park? Anders heb ik nog wel een leuke tip voor je: 't Boerenhöfke - Waar u de sfeer van vroeger proeft
Van Landal heb je bv. de Lommelbergen in Reuver, erg leuk, ook qua zwembad. Of van Roompot de Weerterbergen in Weert
Wat grappig zeg!! Dan woon je in een schitterende omgeving! Vooral nu, met al die herfstkleuren! Tis echt een aanrader dat huisje!
het is al genoemd maar weerterbergen van roompot is erg leuk, veel voorzieningen op het park, prima te doen met kindjes. is trouwens vaak een aanbieding van via bungalows.nl
Camping Hommelheide te Susteren is ook erg mooi en je kunt er ook huisjes huren !! Kijk maar eens op google want er zijn verschillende sites waar je ze kunt boeken. Een vriendin van me werkt er...en ik woon natuurlijk in Limburg