Puregon en trombose

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door dina88, 3 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dina88

dina88 Fanatiek lid

7 nov 2008
    2.360
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    Hey meiden,

we hebben gister te horen gekregen dat we volgende maand eindelijk met IUI mogen beginnen (ze hebben niks kunnen vinden) nu heb ik al wel een recept gekregen voor Puregon 300IE/0,36ml. en heb natuurlijk al uitgezocht wat de bijwerkingen zijn enz :p maar nu komt het, ik zie dat het niet goed is als je al eens trombose hebt gehad, ivm bloedstolsels die kunnen ontstaan, nu het ik 5 jaar terug een longembolie gehad, kan ik het dan nog wel gebruiken? of krijg ik er dan bloedverdunners bij? heeft iemand hier ervaring mee?

Liefs Dina

2. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Ik heb er geen ervaring mee, maar ik zou het wel melden aan je gyn. Misschien dat je dan aanvullende medicatie nodig hebt of extra controles. Succes!

3. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    Hoi hoi..

Ik heb in dec 07 trombose in mijn linkerbeen gehad. Ik was in het begin ook huiverig om te beginnen met Puregon...toch gedaan. Ik heb er verder geen last van gehad. Ik heb tussendoor wel een paar keer bloed laten prikken om te kijken hoe het met de stolling zat en dat was telkens dik in orde.
    Ik heb uiteindelijk 5 maanden moeten spuiten en ik ben nu eindelijk zwanger :)

Heel veel succes!!!!

4. dina88

dina88 Fanatiek lid

7 nov 2008
    2.360
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    Dank jullie wel, ik zal het nog met de gyn overleggen idd

Lima, gefeliciteerd :)

Deel Deze Pagina