stomme zwangerschapstesten!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sousa, 29 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sousa

Sousa Actief lid

5 sep 2007
    193
    0
    0
    Ik heb een tijdje terug getest met een kruidvat, hij deed gewoon niks, geen streep niks nada nothing.

Vandaag op verheugd en getest met een etos test, zelfde verhaal :x ook helemaal niks, geen streepje geen twee maar gewoon niks.

En ik heb de bijsluiter wel echt twee keer gelezen en heb ook echt gedaan wat er stond. Gebeurt dit jullie weleens vaker?

En volgens mij is zo een potje eerst handiger..

Grrr weggegooid geld :(

2. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    ik heb het nog nooit gehad.
    ik heb 2x positief getest met etos.
    maar ik plas altijd in een potje en doe dan de test.
    gaat altijd goed.

3. Mirella2008

27 jan 2008
    8
    0
    0
    Hoi Sousa,

Ik heb gister mijn NOD gehad. Ik voelde me zwanger met allerlei kwaaltjes. Dus gister kruidvat test gebruikt....NIET ZWANGER! Ik baal er ontzettend van. Maar ben ook niet ongesteld! Wanneer ga jij weer testen?
    SUCCES!

4. jes1

jes1 Fanatiek lid

26 jun 2007
    1.015
    0
    0
    het kan ook zijn dat je een langere cyclus hebt. Ik heb er vorige keer 4 weg moeten gooien!

5. Delilah

Delilah Niet meer actief

Sousa, ik zie dat je al een week overtijd bent, kun je dan geen bloedtest laten doen?

Ik vond overigens in een potje plassen of direct op een test beide een geknoei ;)

Succes ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt! Ook Mirella2008 succes!

6. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    wat raar dat je helemaal niks krijgt. Als ik het goed begrijp krijg je dus ook geen controlelijntje? Vang je het op in een bakje of hou je de test in een straal? Persoonlijk vind ik in een bakje plassen wel het makkelijkste. Is je bakje wel goed schoon? Ik heb al aardig wat tests versleten, maar heb altijd in elk geval 1 streepje gehad. Raar.

7. Niet meer actief

Ik heb ook altijd in een potje getest ...
    En dat ging bijna altijd wel goed, op een keer na dan.
    En wat blijkt, heb ik zelf de test er te ver in gehouden dan dat eigenlijk mag.
    En dan doet hij het ook niet.
    Als je het gewoon onder je urinestraal houdt, dan kan het ook zijn dat hij te ver dan de maximale streepje gaat.

Succes en probeer het eens om het in een potje op te vangen.
    Doet hij het dan nog niet ... gewoon de klantenservise bellen.

8. goudvis22

goudvis22 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.984
    0
    0
    als de test teveel onder de straal komt dan werkt ie idd niet meer heb ik ook een keer gehad... dus doe het nu altijd in een potje en dan moet je er ook voor zorgen dat ie niet te diep onder water komt.

9. Chantal1977

27 jan 2008
    28
    0
    0
    geen
    Berkel en Rodenrijs
    ik zat ook altijd te klooien met dat plassen over het staafje!
    Meestal zaten mijn handen onder en was de test nog droog.
    Ik plaste ook altijd maar in ene potje en dipte hem daarin.
    Voor een kluns als ik werkt dat beter!
    Dus misschien toch nog maar een testje halen en dan in een potje plassen?
    OH ja, je moet hem er dan wel iets langer inhouden dan dat je eroverheen plast.

groetjes,

Chantal

10. jes1

jes1 Fanatiek lid

26 jun 2007
    1.015
    0
    0
    Och, ik heb het niet eens goed gelezen! Helemaal geen streep is inderdaad wel gek ja!

11. Delilah

Delilah Niet meer actief

Inderdaad, ik had het ook niet door, helemaal geen streep!

Klagen waar je 'm gekocht hebt zou ik zeggen, succes!

12. spikkel

spikkel Nieuw lid

5 dec 2007
    3
    0
    0
    overijssel
    Heee ladys,

Wij zijn sinds oktober 2007 bezig voor een 2e. Ik heb vorige week vrijdag een test gedaan die in eerste instantie negatief leek te zijn tot ik hem 's avonds nog een pakte en tot mijn verbazing stond er een streep!
    Maar dit was na de oorspronkele paar minuten. (het was een test van de DA). Vanmorgen heb ik weer een test gedaan van de apotheek. Weer een streep maar weer na de oorspronkele minuten. Nu brak mijn klomp en ben ik naar de winkel gegaan en heb ik de dure clearblue digitaal test gekocht. (zitten er verdorie wel 3 in) maar goed ik heb het er allemaal voorover. Ik heb hem net gedaan en wel ja ik heb duidelijkheid. Ik ben ZWANGER!
    Dus meiden als je twijfeld aan je test koop dan een clearblue digitaal (wel doen als je vermoed dat er een streepje staat anders is ie wel heel duur).

Succes verder met het zwanger worden

13. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    Hey Meis,

Probeer de clear blue eens die is na mijn mening 1 van de beste, en als je nu zwanger zou zijn dan geeft deze het zeker aan.
    Doet hij het niet dan denk ik dat je niet zwanger bent
    Zoals ik het ook lees heb je al meerdere testen negatief getest dus ga er maar vanuit dat je een langere cyclus hebt
    Suc-6 ermee

14. Zonnebloem

Zonnebloem Actief lid

28 jul 2007
    405
    0
    0
    Ik heb zowel in een potje geplast als over de test heen plassen. Ik kreeg altijd een streep dat het goed getest was. Wat raar dat het bij jou twee keer verkeerd is gegaan.

15. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik heb het ook wel eens gehad met CB, niet de digitale maar de normale en helemaal niets, gewoon alsof die net uit de verpakking kwam.

16. Selina26

Selina26 Bekend lid

27 nov 2007
    935
    126
    43
    Vrouw
    rottig he dat testen :D

Ik stel het altijd zo lang mogelijk uit!

17. Sousa

Sousa Actief lid

5 sep 2007
    193
    0
    0
    Hallo dames!

Dank jullie voor alle antwoorden!
    Ik heb ter info helemaal geen streepje gehad op de test, zowel geen zwangerschaps en ook geen controlestreep. Wel lastig.

Mijn cyclus is al langer dan 8 maanden niet langer dan 28 dagen geweest.. (deze maand voor het eerst).

Morgen ochtend test ik weer, dit keer eerst opvangen.

Hij moet alleen erin gedompeld worden? mag er nog een beetje van de stick (dat wat aangeraakt mag worden) zonder blijven.. ? Want heb geen zin om weer 14 euro te betalen :(

18. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    je moet enkel dat staafje wat watig is (obsobeergedeelte) in de urine houden.
    in de beschrijving staat wel tot waar. en dit gedurende 15 seconden en dan plat neer leggen en wachten.
    je ziet dat de absorbatiie gedeelte de urine opneemt en zich verdeelt over de testgedeelte.
    vaak is halve wege wel diep genoeg.

anders bestel je ze toch via mate care?
    is veel goedkoper,
    heb net 9 testen besteld voor 17 euro.

suc6!

19. Noushka

Noushka Fanatiek lid

2 feb 2008
    1.601
    12
    38
    overijssel
    Als er geen controlestreepje komt is de test volgends mij verkeerd uitgevoerd. Ik doe het altijd in een potje.

20. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    Had ik ook was hem vergeten op de kop te houden na dat gedaan te hebben was de test postief .Daarna nog 5 testen meer gedaan allemaal positief

Deel Deze Pagina