Sorry dat ik hiervoor een nieuw topic open maar kon niet echt vinden waar ik het zou moeten plaatsen. Hopelijk staat ie dus goed Pfff ik ben op dit moment zo onzeker over mezelf dat ik er gewoon echt moe van word. Eigenlijk is dit al sinds vorige maand aan de gang. Ik heb eigenlijk altijd een regelmatige cyclus gehad. Ik ben vanaf mijn 11e al ongesteld (ben nu 27), vanaf mijn 13e, 14e aan de pil. Op mijn 21e gestopt met de pil, daarna gelijk een normaal cyclus van 28 dagen. Na ongeveer een jaar (met 6 maanden wel een vroege miskraam gehad) werd ik zwanger van mijn lieve Amy die nu al weer 4 jaar is. Daarna dus weer aan de pil gegaan. Nu ben ik vanaf Maart 2009 gestopt met de pil en ook gelijk weer een normaal cyclus, wel iets korter dan 28, nu is die tussen de 24,25 dagen. Maar wel regelmatig. Tot aan december 2009. Mijn vruchtbaarste dag was 17 december en dus ook die periode fijn samen geweest met mijn vriend (hij is weer super blij dat we voor een 2e kindje gaan hihi Mijn innesteldag zou rond 23 december zijn en ik had de 22e en de 23e een buikpijn waar ik gek van werd. Dit was de 24e over en de 25e begon ik opeens roze bloed te verliezen. Dus ik had zoiets van nou wat is dit nu?? Kon innesteling bloeding zijn, dus ik heb netjes gewacht tot mijn NOD alleen is het bloeden niet weg gegaan. Maar voor mijn gevoel is het ook niet mijn ongesteldheid geweest want dit was echt zo weinig dat ik niet eens een inlegkruisje of een maandverband moest gebruiken. En echt met mijn ongesteldheid moet ik 2-3 dagen echt wel de langste maandverbande van Always gebruiken en dan ook 2 stuks Het is ook bij roze/bruinachtige bloed gebleven zonder stolsels. Ik heb toen toch maar een test (oke meerdere ) en helaas negatief. Ik wist ook wel dat ik niet zwanger was maar je lichaam voelt dan echt van alles. Dat was december, nu deze maand.. Mijn NOD was gisteren of vandaag, ligt er aan of het 24 of 25 dagen is. Mijn vruchtbaarste dag lag ergens tussen 1 en 5 januari, dus ook die week veel tijd samen met mijn vriend door gebracht. Ik had op 9 januari een streepje roze bij het afvegen, dit kon dus weer innesteling zijn (volgens site waar je dat soort dingen kan berekenen) en daarna niks meer. Dus ik had de hoop dat het deze maand weer gewoon normaal zou zijn of misschien zwanger. Nou het is weer zover. Ik verlies weer roze bloed, en alleen weer bij het afvegen. Ik had van het weekend wel een test gedaan maar die was negatief en nu heb ik gezegd als het vrijdag nog steeds zo is dan ga ik weer testen maar ergens durf ik niet omdat ik weer bang ben voor een negatieve test. Ik voel weer vanalles, van tintelende borsten(daar heb ik bijna nooit last van) die met name s'avonds zeer doen, buik en onderrug pijn, misselijkheid als ik niet genoeg heb gegeten. Maar door die negatieve test van van het weekend ben ik mezelf aan het vertellen dat ik niet zwanger ben. Maar ik voel me zoooo onzeker over mijn ongesteldheid. Het voelt alsof mijn lichaam me op de 1 of andere manier verraad door zo onduidelijk te doen. Vooral als je altijd een normale menstruatie heb gehad. Ik weet dat zelfs in de meest regelmatige menstruatie's wel eens verschillen zitten maar die onzekerheid is zo verschikkelijk. En dan krijg je ook nog eens de opmerking van mijn vriend (was als grap bedoelt en heeft toen hij zag dat ik het me aan trok direct zijn excuses aangeboden) misschien ben je wel in de overgang echt ik ben toen zo in tranen uitgebarsten, en alleen omdat ik me eigen lichaam niet meer herken. Mijn vriend zei daarna direct dat ie nooit meer van dat soort dingen zal zeggen en het deed hem echt zeer toen hij zag hoe ik hier mee zat. Deze opmerking kwam vorige maand en nu is het weer zo onduidelijk. Ergste is ook nog dat mijn vriend er op dit moment niet is. Hij is aan het snowboarden in Frankrijk met collega's. Pfff echt ik voel me zwaar emotioneel en k*t en misschien dat ik daarom wel dit even wou opschrijven om het er toch op de een of andere manier eruit te gooien. En dan ok nog alle zwangerschappen om me heen maken het me niet makkelijker. Sorry voor het hele verhaal en hoop dat ook een beetje duidelijk is als is het voor mij heel onduidelijk om te omschrijven hihi. Liefs Jeanette ff een edit: Ohw wat ik vergeten ben te vermelden is dat ik in Maart 2009 dus met de pil gestopt ben alleen sinds Augustus 2009 zijn we pas "echt" voor een 2e kindje zijn gegaan. Wou eerst mijn cyclus weer afwachten en overal zeker van zijn
Hai Hai Jemig wat een onzekerheid allemaal he! Ik kan je er helaas niet bij helpen want het is gek dat je cyclus ineens zo in de war is. Ik kan je alleen maar veel geduld wensen. En probeer je gedachten er een beetje vanaf te zetten. Miischien wordt dan je cyclus weer een beetje normaal. groetjes Faith