Hoi hoi, Wie start er met IUI in 2012 ??Ik sta sinds 21 maart 2012 op de wachtlijst voor IUI..niet gestimuleerd.. Zo spannend!! Lijkt me leuk om ervaringen te delen!! liefs...
hoi ik heb gisteren gehoord dat we mogen starten met iui. vind het ook erg spannend wil graag ervaringen delen. Ik krijg lichte hormoon stimulatie en vrijdag krijg ik de prik uitleg ben erg benieuwd, durf nooit te kijken als er bloed geprikt wordt enzo dus hoop dta dat gaat lukken.
Hoi, wij starten ook in 2012 met IUI waarschijnlijk. Ik heb afgelopen donderdag een kijkoperatie gehad en 24 april moeten we terug naar de gyn en zullen we meer horen. Zoals t er nu naar uit ziet moet ik hormonen gaan spuiten. Dus als t mag lees en schrijf ik hier graag mee. Want vind t allemaal wel.spannend.
@jeskejes spannde tijd dus nog even, wat hebben ze met de kijkoperatie gedaan/bekeken? de prikinstuctie viel me erg mee ging best gemakkelijk durfde nog steeds niet te kijken met het echte prikken maar als ik elke avond moet prikken zal dat straks ook wel goed gaan wel fijn dat ik het al een keer gedaan heb
Summerbloom ze hebben naar verklevingen gekeken en of de eileiders niet verstopt zaten. Alles zag er netjes uit. En oehh dat prikken....maar wat je zegt... zal steeds makkelijker gaan. Hier een grote naaldenfobie. Chantal hoe voel je je verders? Ja ben echt blij voor je dat t raak is!!
Goed hoor! Ik heb in 1 vd topics eens een lijst met tips gezet zal morgen eens kijken of ik die kan vinden. wat ik al wel heb gevonden in een van mn berichtjes is: Van het spuiten vd puregon absoluut geen bijwerkingen. De pregnyl is gevoeliger met spuiten, paar dagen gevoel van beurse plek ookal zie je nix. Van de pregnyl krijg je zwangerschapskwaaltjes, omdat het van hcg is gemaakt. Denk dan aan: moe, emo, misselijk, gevoelige (.) (.) Ik hoor ook mensen over krampjes en hoofdpijn. Laat je niet gek maken door deze verschijnselen. Heb al veel meiden voorbij zien komen die ervan overtuigd waren zwanger te zijn, vanwege deze verschijnselen. Maar houd aub in je achterhoofd dat de Pregnyl dit doet. Afhankelijk van hoeveel je spuit duurt het een x aantal dagen totdat pregnyl uit je lijf is. Voor 5000eh staat een dag of 10. Wat ik doe is testen rond die dag om te kijken of de pregnyl uit je lijf is. Pregnyl zorgt voor een posi test. Wanneer hij omo wit is weet je zeker dat, als je eerder dan je NOD test, het je EIGEN HCG is die zorgt voor een (tuur) streepje Tip is testen bestellen bij twottwot@hotmail.com Zelfde als de populaire kruidvat 2voor 5 testen maar stukken goekoper (ik had er bijv 25 voor 13,50)
Chantal thnx tips zijn altyd welkom. En hoe werkt dat bestellen dan via een mailadres? Hoe kun je aangeven wat je wilt?
@jeskejes fijn dat dat allemaal goed zit @chantal bedankt voor de tips! en super dat de iui bij jou gelukt is
Hallo allen, recent gestart topic '1e IUI april 2012' maar loopt (helaas) nog geen storm.. Ook hier starten we eind deze maand met Puregon/ Pregnyl, op naar de 1e IUI