Djuuzie; wat balen zeg dat de poging hierdoor afgebroken is. Vind ik wel heel erg slecht van het ziekenhuis. Ze rekenen toch vantevoren wel uit hoe of wat. Wanneer kunnen jullie nu weer starten? Hier; wachten, wachten, wachten...... Marleentje; hoe is het met jou? En de rest van de dames, hoe gaat het wachten?
Het wachten duurt maar lang. Ik hoop rond 1 januari weer ongesteld te zijn, zodat ik met de medicatie voor de cryobehandeling kan beginnen.
Meiden, ik kom jullie fijne feestdagen wenssen! Ik ben druk met werken en famillie bezoekjes deze tijd dus kom na de kerstdagen weer wat schrijven! Liefs, Djuuzie
Hallo meiden, Allemaal fijne kerstdagen gehad? Hier wel. Heerlijk genoten van lekker eten en gezelligheid met de hele familie. We kunnen er dus weer tegenaan. Gelukkig komt onze afspraak van 24 januari ook langzaam dichterbij. Alleen nu nog hopen dat we dan ook echt meteen kunnen starten. Hoe is het verder met iedereen?
Was dit topic aan het zoeken, maar stond gewoon op de 1e pagina maar wat lees ik: Marleentje: GEFELICITEERD met je zwangerschap!!!!!!!! WAUW, wat een supernieuws zeg!!!!!! Van harte!!!!!!!!!!!!!! En inmiddels ook alweer ruim 9 weken! Hoe voel je je nu? Djuuzie, wat ontzettend stom van het z'huis zeg! Weet je inmiddels al wanneer je je ongeveer kan aanmelden? Ik heb me vanochtend aangemeld en begin half jan. weer met de deca, 30 januari met de gonal f. en de 1e fm is rond 9 februari! Spannend dus! Es, jij binnenkort de tp van je cryo('s)? Spannend! En andere meiden hebben dus nu de data voor de GA! Jullie kunnen dus ook gaan aftellen. En na de GA hopelijk snel ongesteld worden zodat jullie je kunnen aanmelden! Fijne kerst gehad allemaal verder?
Happy New Year! Morgen echo om het baarmoederslijm te controleren. Mocht dit goed zijn gaan ze de embryo´s ontdooien. Ik vind het heel spannend!
HOi Meiden!! Hoe gaat het met iedereen? Weten jullie al meer wanneer jullie mogen starten en of jullie naar de gezamelijke bijeenkomst mogen! Spannende tijden breken er voor jullie aan!! Meiden ik duim allemaal voor jullie dat jullie een heel mooi wondertje mogen ontvangen dit jaar!! Of in ieder geval het jaar zwanger uit gaan!! Meiden ik ben jullie nog niet vergeten en wil jullie het aller allerbeste wensen voor dit jaar!! Met mij en de zw gaat gelukkig alles goed donderdag alweer 12 weken pff wat gaat het snel! Na 3 goede echo's waarin ik telkens dagen vooruit gezet ben heb ik nu hele goede hoop dat het goed zit! Voel me ook eigenlijk ontzettend goed! (wat ik niet verwacht had na mijn vorige zw 24 weken 24 uur per dag overgeven en veel bloedverlies) nu geen enkele keer bloedverlies en in totaal 2 keer overgegeven wat een verschil! Zo zie je maar dat elke zw totaal anders is.
Gisteren echo gehad. Baarmoederslijmvlies nog veel te dun. Een week langer doorgaan met de medicijnen, nu dubbele dosis! Het kan ook nooit eens in een keer goed gaan....de vorige behandelingen had ik bij beide overstimulatie. Op hormonen reageer ik te heftig, op slijmvlies te weinig. Je zult maar zwanger worden van een leuke avond in bed...pfff, wat een geluksvogel ben je dan...
Hoi meiden! Lang geleden dat ik geschreven heb hier. En ik ben niet de enige.......Maar hoop dat het goed bericht is en we allemaal de tijd dat we moeten wachten goed doorkomen. Marleentje, 12 weken al weer! De eerste mijlpaal is gehaald. Super meis, geniet er van. He Es, wat balen! Wat voor medicatie gebruik je? Op naar een mooi bedje meis waar de cryo een mooi en warm plekje heeft zodat het zich in kan nestelen! Ik verwacht de 22e mijn menstruatie. Mag dan weer bellen!
Ik slik Progynova. Ik klaag wel, maar dit is in vergelijking met spuiten zetten zo relaxed! Progynova is qua grootte zo groot als de pil. Maar ja, als het dan zo moeizaam aanslaat...
Es, hier mag je klagen. Snap heel goed dat je er van baalt dat je bm slijmvlies nog niet goed genoeg is. Zoals bij de reclame.....ik schuif een glas roosvicee naar je toe en zeg: Komt wel goed schatje!
Ik heb morgen al mijn uitgangsecho! Ik werd afgelopen zaterdag avond ongi (een week te vroeg!!!!). Maar was een weekendje in duitsland. Nu morgen al voor de echo en dan de eerste spuit al! Spannende tijden komen er weer aan!
Dames, hier een domper. tijdens de uitgangsecho bleek dat ik in mijn linker eierstok een behoorlijke cyste heb zitten. Zo groot als een tennisbal. Dus mag niet beginnen met de stimulatie en moet nu weer een menstruatie afwachten. Heb er behoorlijk de pest in.
Ah shit.. nee he. Begrijpelijk dat je er de pest in hebt.. Kan je weer niet verder... knuffel vanaf hier
Wat?????!!! Djuuzie, wat een nachtmerrie! Ik vind het vreselijk voor je. Kun je eindelijk weer beginnen, loopt het weer mis! Pfff, schreeuw en huil maar lekker. Dat zou ik in jouw geval nu heel hard doen!
wachten wachten....jeetje, het valt me wel tegen dat ik nog langer moet wachten dan 3 maanden. Er was 2-3 maanden gezegd maar blijkbaar duurt het langer. Ik had op 1-11 met de gyn. een eerste gesprek. Blijkt dat dan pas ook de wachttijd ingaat terwijl de uroloog had gezegd dat we geen wachttijd zouden hebben....want we weten toch al veel langer dat ICSI de enige mogelijkheid zou zijn.... zucht zucht....