Op wachtlijst IVF Nijmegen!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door marleentje26, 22 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Djuuzie; wat balen zeg. Nu moet je dus eerst ongi zijn geworden en dan pas verder.heb je geen last van de cyste?

Hier hoeven we niet meer zo lang te wachten. Ben de dagen af aan het tellen tot de ga.

2. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Nana, wat stom dat je nog zo lang moet wachten. Wachten is zo vreselijk! Als je weet hoe het zit en welke behandeling nodig is wil je er gewoon meteen voor gaan!

Nieke, nog even en dan eindelijk de GA. Dat is in ieder geval een start!

Ik heb vandaag de tweede echo gehad. Baarmoederslijmvlies zit nu op 6,5 mm. Gelukkig nu wel dik genoeg voor terugplaatsing. Zaterdag moet ik beginnen met het tweede medicijn. Maandag gaan ze beide embryo's ontdooien. Hopelijk overleeft minimaal een van de twee het. Bij goed nieuws dinsdag terugplaatsing.

3. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Es; spannend zeg! Hopelijk ontdooit 1 of natuurlijk beide embryo's goed. Ik duim voor jullie.

4. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Dank je meid! Eigenlijk ben ik matig tevreden met m'n 6,5 mm slijm. Had liever wat dikker gehad. De vorige 2 (verse) behandelingen zat ik nl op dezelfde dikte en toen is het ook niet gelukt. Ik weet het... moet positief proberen te blijven, maar dit valt niet altijd mee. Ik hoop dat beide embryo's het ontdooiproces overleven. Met 2 terugplaatsingen heb ik wat meer hoop.

5. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Maar kan het baarmoederslijmvlies nu niet meer groeien tot de terugplaatsing? Neem aan dat door de medicijnen het toch nog steeds wel iets dikker gaat worden? Hopelijk is het dan over een paar dagen toch weer iets meer.
    Het is soms moeilijk om positief te blijven he. Maar geef de moed niet op!

6. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Jawel, het groeit nog iets door en ik moet ook gewoon doorgaan met de medicijnen. Maar de groei is niet heel veel meer.

7. marjolein1984

marjolein1984 Bekend lid

13 dec 2010
    830
    0
    16
    pedagogisch medewerker
    NULL
    ff ego berichtje...
    Het komt zooo dichtbij.... wordt nu echt spannend... baarmoederslijmvlies op 11,5... stuk of 3 follikels van 18, eentje van zelfs 19, stuk of 6 follikels van 15 en een aantal kleintjes... moest meteen ook bloedprikken omdat wel veel kleintjes waren (ofzo)... Wacht nu op een telefoontje van het zh...

8. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Klinkt goed! Ik ben jaloers op je dikke baarmoederslijmvlies!!! Wanneer heb je punctie? Ik ga voor je duimen!!

9. Djuuzie

Djuuzie Fanatiek lid

16 mei 2010
    3.079
    0
    0
    Begeleider in de psychiatrie
    Gelderland
    Thanx voor jullie lieve reacties! Het gaat wel redelijk met me. Veel pijn in mijn buik. Van een zeurderig gevoel tot krampen/steken. Ik heb gelukkig goedepijnstillers dus het is te houden. Verlies inmiddels ook al een week bloed, pffffffffff.

Nieke, hoe lang moet je nog wachtten tot je mag beginnen?

Es, klinkt goed je bm slijm! Wat moet je nu bij gaan spuiten?

Marjolein, wat was de uitslag vanje bloed? Moet je nog doorspuiten of ben je aangemeld voor punctie?

10. marjolein1984

marjolein1984 Bekend lid

13 dec 2010
    830
    0
    16
    pedagogisch medewerker
    NULL
    AANGEMELD VOOR PUNCTIE... weet niet of ik blij moet zijn, of toch niet... zit er wel wat tegen op... vanavond om 10 uur de pregnyl... Alles wat helemaal top..... Ik had een mooie collectie :), ongeveer 10 mooie bruikbare cellen. Donderdag een waarde van 3000, vandaag 8000. pfff.. Baarmoederslijmvlies was wel afgenomen.. nu 8.8, weet niet of dat normaal is..

Djuuzie, ik vind het zo rot voor jullie. En wat verlies je al lang bloed, is dat normaal?.... enig idee wanneer je nu weer kan beginnen?

Es en nienke,... hoe is het met jullie?

11. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Djuuzie, ik hoef deze behandeling niet te spuiten omdat we nog embryo's in de vriezer hebben. Zo zonder spuiten is zooooo fijn! Zou willen dat het steeds met alleen maar pillen kon.

Ik ben inmiddels met de Utrogestan begonnen. Hopelijk maandag goed nieuws en dinsdag terugplaatsing.

Marjolein, de punctie is te doen. Ik had de laatste keer ongeveer 35 eiblaasjes en kon het goed houden met de helft van de morfine. Voor je het weet zijn ze alweer klaar. Laat je niet gek maken door alle horrorverhalen! Succes meid!!! Heb jij dan ook ergens dinsdag terugplaatsing???

12. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Marjolein; goed nieuws dus. Spannend! Hopelijk valt de punctie je mee. Ben benieuwd!

Es; fijn dat je nu niet hoeft te spuiten. Maandag worden de embryo's dus ontdooid? En dan dinsdag als alles goed gaat de terugplaatsing.

Djuuzie gelukkig valt het mee met de pijn. Hopelijk is alles weer snel zoals het hoort en kunnen jullie verder.

Met mij gaat het goed. Dinsdag eindelijk de afspraak voor de ga. Ik vind het wel spannend worden. Vooral omdat we nu niet weten of we daarna meteen kunnen beginnen.

Wie had er nog meer pas geleden de ga gehad? konden jullie meteen starten met de behandelingen?

Dinsdag weten we eindelijk meer!

13. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Hè meiden,

Wat is t alweer spannend hier!!

Djuuzie, wat balen zeg. Nog een ronde extra wachten. Alsof je nog niet genoeg gewacht heb.. Wanneer verwacht je ongeveer je menstruatie weer?

Marjolein, wat spannend. Punctie dus morgen? Heel veel succes. Ik heb nu 3 puncties gehad en vond ze wel redelijk te doen punctie zelf viel me alle keren mee!!!! Alleen de napijn (begon een uur na de punctie) had ik wel enorm. Maar goed, dat verschilt ook weer per persoon.
    Heel veel succes! Nu begint echt het spannende deel met uitslagen en afwachten.

Es', dinsdag dus waarschijnlijk de tp!! Duidt ze gewoon allebei super mooi ontdooien en zich mooi gaan innestelen!

Nietje, dinsdag eindelijk de GA! Volgens mij is t wel de bedoeling dat je je daarna direct mag aanmelden. Daarom is de wachttijd voor de GA volgens mij nu ook opgelopen. Zodat ze wel dan direct kunnen vertellen dat je mag starten. Zoiets vertelde (mompelde meer) de gyn. aan de telefoon toen. Hoop dat dat nu dus ook geldt!

@hier; ik heb er inmiddels alweer 5 spuiten decapeptyl opzitten. Volgende week maandag al starten met de Gonal f. En over ongeveer 3 weken de punctie waarschijnlijk!! Spannende tijd gaat ook weer beginnen!

Succes allemaal, duim voor positieve berichten hier!!

14. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Succes allemaal meiden! We gaan elkaar er doorheen slepen!!!

15. marjolein1984

marjolein1984 Bekend lid

13 dec 2010
    830
    0
    16
    pedagogisch medewerker
    NULL
    :)...

16. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Een van de twee embryo's heeft het overleeft. Ik baal er wel een beetje van. Heb er niet zoveel vertrouwen in nu het er weer maar een is...ik ben te vaak teleurgesteld. Morgen de terugplaatsing.

17. marjolein1984

marjolein1984 Bekend lid

13 dec 2010
    830
    0
    16
    pedagogisch medewerker
    NULL
    ES Hopen dat die ene goed nesteld bij je.... Hadden jullie 2 terug geplaatst als ze allebij goed waren? Mijn duimen draaien voor je... Ik krijg donderdag terugplaatsing

Sinja, ga je vandaag beginnen met gonal, is dat zeker? Ik ga ook voor jou duimen.

Hier vandaag punctie gehad, twas niet fijn, maar wel te doen. De tranen kwamen na afloop, zo stom. Ze zeiden tis klaar en haal de de echo weg, en wham.. tranen. naja....
    Zaterdag waren er 10 rijpe follikels, dus ik had 10 of minder eicellen verwacht.... goed nieuws, waren er 12. Een mooi dozijn. Hopen dat het allemaal bevrucht, en deelt. Zaadonderzoek was ook goed. Ga nu nog lekker zielig zijn.... Bankhangen in pjama, series kijken, en af en toe water halen, want ik moest veel drinken...

18. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Es; Ik hoop dat deze ene embryo heel goed zijn best gaat doen en zich lekker in gaat nestelen in je buik. Ik duim heel hard voor jullie. Probeer positief te zijn meid, hoe moeilijk dit ook is. Iedere kans is er één. Hopelijk over twee weken goed nieuws.

Marjolein; fijn dat de punctie goed te doen was. Dat je moest huilen is natuurlijk ook veel spanning. 12 eitjes dat is een mooie opbrengst. Zou heel mooi zijn als ze allemaal bevrucht worden. Donderdag hoor je dus hoeveel er bevrucht zijn en is de terugplaatsing. Laten jullie er één of twee terugplaatsen? Is die keuze er?

Sinja; voor jullie is het dus ook weer spannend. Succes met spuiten.

Hier; morgen de GA, ben benieuwd.

19. marjolein1984

marjolein1984 Bekend lid

13 dec 2010
    830
    0
    16
    pedagogisch medewerker
    NULL
    spannend hoor, morgen zover... Hoop dat er snel een mooie uitkomst is nienke. Wij laten bij A kwaliteit 1 terug plaatsen, en bij slechter 2.

20. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Ik hoop het ook meiden, dat dit de embryo is die zich lekker innestelt. Maar soms is de strohalm waar ik me aan vast klamp ver te zoeken...

Marjolein, lekker dat de punctie erop zit! En mooie opbrengst hoor! Kunnen we straks gezellig samen op de wachtbank gaan plaatsnemen.

Vorige week werd ons verteld dat er veranderingen worden doorgevoerd. Er mag niet meer voor 2 embryo´s voor terugplaatsing worden gekozen, tenzij je ouder bent dan 36 jaar. Onder de 36 jaar mag je alleen bij de 3e ICSI behandeling voor 2 embryo´s kiezen. Dus meiden, als wij voor een tweede kindje gaan in de toekomst mogen we dus niet meer meteen voor 2 kiezen.

Deel Deze Pagina