Marjolein, mooie score zeg!! En van die tranen is niet gek, het is allemaal ook zo spannend! Heb je veel last van napijn? Sterkte deze spannende dagen! Es, balen zeg dat 1 t ontdooien niet heeft overleefd.. Maar... Die ander moet gewoon jullie topper zijn! Duim heel hard!!!! En over nog maar 1 terugplaatsen, ik hoop dat dat niet voor al gestarte behandelingen geldt? Zeiden ze daar iets over? Wij gaan na deze poging als die is mislukt naar düsseldorf. Als we er nu al nog maar 1 mochten terugplaatsen hadden we daar nu al voor gekozen. Maar goed, wij hebben nog niets gehoord, neem aan dat ze de stellen die al begonnen zijn met spuiten nog wel de keuze laten (het staat ook op het aanmeldformulier dat wij altijd voor 2 terugplaatsen kiezen). Hoop t maar... Wij beginnen trouwens volgende week maandag met de Gonal f. Over een weekje! Duim voor jullie marjolein en Es!!
Hey meiden! Wat een gezellige drukte hier J @Es, blijf positief meid! Die ene is wel een hele goede hoor! Anders had ie t niet overleefd. Deze gaat lekker warm bij jou zitten. Hopelijk voor negen maanden @Nieke, succes morgen! Hoop dat je snel kan beginnen. @Sinja, de spannende tijd komt er weer aan! Druk aan het spuiten al. Wanneer moet je voor FM? @Marjolein, de punctie achter de rug. Dat moet een heerlijk gevoel zijn. 12 eitjes, een mooie score! Wanneer hoor je hoeveel er bevrucht zijn? Wij hebben toen ook gekozen voor bij A 1 en bij slechter 2. Zou er wel van balen als er nog maar 1 terug geplaatst mag worden. Helemaal bij een mindere kwaliteit dan A. Ik hoop dat het nog niet doorgevoerd gaat worden. Hier gaat het gelukkig allemaal weer wat beter. Ben bijna pijn vrij gelukkig. En het bloedverlies is ook gestopt, Als het goed is donderdag mijn eisprong. Ben benieuwd of hij op tijd is en wat ik er van ga voelen.
Wat fijn dat het beter gaat Djuuzie en dat het bloeden gestopt is. Hopelijk verloopt je eisprong goed en pijnvrij. Op naar een nieuwe behandeling!
Wij zijn weer terug van het ziekenhuis. Het was eigenlijk een gezamelijke afspraak (stond in de brief), maar dit bleek niet zo te zijn. We kregen uitleg van een verpleegkundige over hoe het traject eruit zal gaan zien. Dit was ons allemaal duidelijk. Verder gaf ze een spuitinstructie. En ze vertelde dat er sowieso de eerste poging maar één embryo teruggeplaatst gaat worden (tenzij de kwaliteit minder dan een A is). Bij een tweede of derde poging (die we hopelijk niet nodig zullen hebben) kan het zijn dat er wel 2 terug geplaatst mogen worden. Als ik mijn menstruatie krijg mogen we ons aanmelden om te starten. Dan kan het zijn dat we meteen mogen beginnen of nog één maand moeten wachten als het druk is, maar dat horen we pas als ik me aanmeld. Dus nog even afwachten. We weten nu wel dat we snel mogen starten, eindelijk!! Spannend!!
Goed joh, nienke. Weer een stapje dichterbij. Moest je ook het spuiten oefenen. En had je 2 A's terug willen krijgen. Hehe beetje veel vragen. Ik hoop dat jullie meteen mogen beginnen.
Embryo is teruggeplaatst. Deze heeft ook een klap gehad van het ontdooien: kwaliteit is achteruit gegaan, van B naar C. De letterlijke woorden van de arts waren: we gaan het proberen... Ik bereid me toch maar alvast voor op een 3e behandeling.
AAhh nee es.. Dat is niet leuk om te horen. Toch blijf ik nog duimen en hopen dat deze goed gaat nestelen. Het zal niet de eerste C zijn die uitgroeid tot een mooi kindje.
Hallo dames mijn naam is saskia ben 33 jaar en wij proberen al sinds 2007 zwanger te worden helaas is dit nog steeds niet gelukt We hebben 6 x iui geprobeerd maar helaas allerlij onderzoeken gehad en hier kwam ook niks uit dus door voor ivf. We zijn 1 januarie begonnen met decapeptyl en spuiten nou sinds 21 jan puregon erbij 125 eh. Nou heb ik een vraagje misschien weet een van jullie dat hoe snel werkt de puregon? Heb sinds vandaag al lichte buikpijn in de buurt van mijn eierstokken kan dat nou al zo snel? Maandag hebben we onze eerste fm ben benieuwd Heel veel succes hopelijk zijn we gauw zwanger allemaal groetjes saskia
Hoi Sas, welkom! Ik had ook al heel snel buikkrampen, dus dit kan zeker! Als je meer wilt weten dan vraag maar raak. Ik ben (helaas) inmiddels expert.
Dag Saskia, Zelf heb ik weinig bijwerkingen gehad van de puregon. Alleen eind vorige week een beetje opgeblazen gevoel, en last van de eierstokken (dat ze zo gegroeid waren). Maar het werkte goed, na 9 dagen de pregnyl. Ik wens jou ook heel veel succes. Loop je ook in nijmegen, en ga je ook hier meekletsen
Jep ga ook naar nijmegen het was of daar heen en alles daar of naar arnhem voor de echo's en de punctie en terugplaatsing weer ergens anders. Wij gaan liever naar 1 groep artsen en verpleegkundige dus vandaar. Es22 als je overstimulatie hebt volgt er dan nog een punctie? Ik vind het wel fijn om af en toe mee te kletsen ik weet alleen niet of ik het bij kan houden zit nogal in een moeilijke situatie want mijn vader is net overleden. Maar omdat wij toch door willen gaan met ivf heb ik soms wat vragen en zin om even te kletsen maar soms ook niet dus ik hoop dat dat kan hier. saskia
Ow jee, gecondoleerd. Wat knap dat je toch doorgaat. Voel je vrij om mee te kletsen, maar als je dat niet wil, en af en toe een vraag stellen, is dat ook goed. Sterkte met de verwerking, en de behandeling. *knuffel*
Marjolein; ik hoefde niet te oefenen met spuiten. Ik heb al 3 IUI behandelingen gehad waarbij ik ook moest spuiten. De eerste behandeling zouden wij ook 1 A kwaliteit embryo terug willen laten plaatsen. Mindere kwaliteit wel 2, dat mag ook zei die verpleegkundige. Alvast veel succes donderdag. Es; balen zeg. Toch blijven mijn duimen ook draaien. Sas; gecondoleerd met het verlies van je vader. Fijn dat jullie nu de hele behandeling in Nijmegen kunnen doen. Succes!
Wat verschrikkelijk voor je Saskia....gecondoleerd. En wat ben jij sterk en dapper dat je het traject voort wil zetten, ondanks je grote verdriet! Bij overstimulatie gaat de punctie door, als je hormoonwaarde maar onder de 15.000 zit. Dit meten ze in je bloed, na de FM. De eerste behandeling zat mijn hormoonwaarde precies op 15.000, de tweede keer was mijn hormoonwaarde veel te hoog nl. 26.000 en moest ik een paar dagen wachten zodat het zou zakken. Daarna vond er pas een punctie plaats. Maar het was niet de bedoeling je bang te maken he! Het wil niet zeggen dat jij ook krampen hebt omdat je veel eiblaasjes aanmaakt. Succes!
Saskia, gecondoleerd met t verlies van je vader. En veel sterkte met de poging. Bij mij begon de buikpijn bij alledrie de vorige pogingen ook op dag 4 à 5 van t spuiten. Maar heb de eerste 2 pogingen ook tegen overstimulatie aan gezeten. Als je het niet vertrouwd gewoon bellen. Heb ik de eerste 2 pogingen ook gedaan en toen moest ik een dag eerder voor de eerste fm komen. Es', wat balen zeg maar... We blijven gewoon heel hard hopen en duimen voor deze Emmy! Sterkte deze weken! Marjolein, jij hoort morgen het aantal bevruchtingen toch? Veel succes, spannend! Niemke, was t nu eenindividuele afspraak? En nu mag je je ook aanmelden? Heb net op de digipoli trouwens de vraag gesteld of 1 terugplaatsen ook geldt voor paren die al gestart zijn met de behandeling. Het lijkt mij raar als dat zo is, dan had ik dat graag van tevoren willen weten, hadden we namelijk direct voor düsseldorf gekozen ipv nog 1 poging in Nijmegen af te wachten. Ben benieuwd naar t antwoord van ze! Djuuzie wanneer moest jij weer naar t ziekenhuis? Liefs
Ohhh net heel stom over dit laatste heen gelezen. Wanneer verwacht je ongeveer je menstruatie? Al snel? Spannend! Bij de eerste poging moesten we ook een ronde langer wachten, bij de 2e poging was net de winterstop. Bij de vorige poging wel direct mogen starten, was toen echt een opluchting hopelijk mogen jullie ook gelijk door!