Op wachtlijst IVF Nijmegen!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door marleentje26, 22 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjolein1984

marjolein1984 Bekend lid

13 dec 2010
    830
    0
    16
    pedagogisch medewerker
    NULL
    .... wat is eigenlijk de kosten van de opslag van cryo's.... en hoe lang duurt een terugplaatsing, met alle administratie mochten er cryo;s zijn?...wie kan me dit vertellen?

2. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Ik :D

De kosten zijn de eerste 5 jaar niets. Daarna ga je betalen voor de opslag. Weet even niet meer hoe veel dat kost.

Ik weet niet of ik je vraag over terugplaatsing begrijp, maar ik moest de eerste dag van de menstruatie starten met het slikken van Progynova. Dit tot aan cyclusdag 13. Dan een echo om baarmoederslijmvlies te meten. Na twee dagen volgt de terugplaatsing. Dus in totaal ben je zo'n 15 dagen bezig met een cryobehandeling. Ideaal! Zou willen dat het altijd zo was!!!!!!!!!

En super joh! 8 bevruchtingen!!! Hoeveel heb je er terug laten plaatsen en wat was de kwaliteit? Waren er cryo's om in te vriezen?

3. marjolein1984

marjolein1984 Bekend lid

13 dec 2010
    830
    0
    16
    pedagogisch medewerker
    NULL
    hihi..
    Morgen heb ik de terugplaatsing, vandaag alleen te horen gekregen dat er 8 bevrucht waren... Morgen krijgen wij de kwaliteit ook te horen... Bij A willen we 1, en vanaf B willen we 2.

Ow, dat is mooi dat er geen kosten aan zitten... had iets gelezen van 400 euro, dacht dat ik nog even wat moest overmaken van de spaarrekening.

Ehe.. de vraag van de terugplaatsing bedoelde ik anders... Ik moet eigenlijk morgenmiddag ook nog werken, heb al gezegd dat ik later kom, en dat mocht... We hebben dan om half 3 terugplaatsing, hoe laat staan we weer buiten. Hoeveel tijd moet je voor een terugplaatsing uittrekken(is dat goed nederlands???...)

4. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36

Oooh! Ik zat nog aan de cryobehandeling te denken omdat je het over invriezen had!

Terugplaasting is zo gepiept! Ik was om 10.45 uur aan de beurt en stond om 11.00 al weer buiten! Is maar 5 minuten werk: eendenbek, met een watje schoonmaken, embryo erin, wachten op seintje van het lab (of de embryo ook echt in je baarmoeder zit) en aankleden!

5. marjolein1984

marjolein1984 Bekend lid

13 dec 2010
    830
    0
    16
    pedagogisch medewerker
    NULL
    dacht ook dat het niet zo lang duurde, nu maakte ik me een beetje zorgen toen ik las dat (op een belgische site, belgisch ziekenhuis) je 3 uur moest blijven liggen na de embryotransfer.... tsja... zullen wel belgen zijn (kan ik mooi zeggen op een forum van Nijmegen :))
    Hoe is het met je... kan je de spanning een beetje aan?

6. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Sinja; ik verwacht mijn menstruatie rond 30 januari, dus dat duurt gelukkig niet meer zo lang.

Marjolein; wow 8 bevruchtingen! Ik wist helemaal niet dat je moest betalen voor cryo's, daar vertellen ze niks over eigenlijk. Ik dacht dat het vanzelfsprekend was dat je deze in kon laten vriezen als die er waren en niet dat er een tijd aan zat ofzo en dat je dan zou moeten betalen. Ik snap wel dat ze die geen 100 jaar willen bewaren, maar toch.

Es; hoe is het met jou?

7. Djuuzie

Djuuzie Fanatiek lid

16 mei 2010
    3.079
    0
    0
    Begeleider in de psychiatrie
    Gelderland
    @Nieke, fijn dat je nu weet dat je snel kan starten!

@Es, dat is niet fijn om te horen. Maar ook uit een C kan een pracht mensje ontstaan. Geef de moed niet op!

@Sas, welkom! Ik heb geen idee hoe lang het duurt voor je iets van de puregon gaat merken want dat middel gebruik ik niet. Succes maandag bij de fm!

@Sinja, al wat gehoord van de digipoli?

@marjolein, 8 bevruchtingen is mooi!!!!!!! Nu nog even doorduimen voor mooie A-tjes die ook ingevroren kunnen worden.......
    Succes morgen!

Ik ben vandaag weer gaan werken, maar pffff wat valt me dat tegen. Ben gebroken.

8. Ingrid1979

Ingrid1979 Bekend lid

3 feb 2009
    887
    0
    0
    Horst aan de Maas
    Heej meiden,
    Ik sta ook op de wachtlijst voor ICSI in Nijmegen! We hebben al een dochtertje uit een eerdere behandeling. Alleen twijfel ik nu heel erg over het feit dat ze nog maar 1 A terug plaatsen... ben aan het twijfelen om overstap naar DD te maken.

9. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Welkom Ingrid. Ik las in je onderschrift dat jullie wachten op de GA. Moet dat toc nog ook al hebben jullie al een dochter via een eerdere behandeling? Dan weet je eigenljk alles toch al?
    En als ik vragen mag, hoe lang heeft het bij jullie dochter geduurd voordat jullie zwanger waren?

10. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36

11. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Marjolein, hoe is je terugplaatsing gegaan? Welke kwaliteit(en) zit(ten) zich nu lekker warm in te nestelen bij jou?

12. marjolein1984

marjolein1984 Bekend lid

13 dec 2010
    830
    0
    16
    pedagogisch medewerker
    NULL
    ja moeilijk hoor..

Ik heb vanmiddag een A-tje terug gekregen.. Rest was allemaal slechter, en niks ingevroren, helaas...
    We hebben ook al een foto van onze kleine punt (is het namelijk, klein wit puntje).... maar even inlijsten binnenkort:)

13. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Apart he, die foto! Onze 3 foto´s zijn ook zo verschillend!

Zuur is dat he, dat de rest weggegooid wordt. Dan heb je een hele goede score na de punctie en dan blijft er eigenlijk maar 1 goede over. Maar ja, je hebt ook maar 1 goede nodig!

Welkom op de wachtbank meid!

14. Djuuzie

Djuuzie Fanatiek lid

16 mei 2010
    3.079
    0
    0
    Gelderland
    Ingrid, welkom hier!

Es, klinkt heel stoer allemaal hoe je er nu tegen aan kijkt. En nu volhouden...........;)

Marjolein, balen dat er niets meer in te vriezen was. Maar wel een A terug geplaatst. Dat klinkt goed. Haha jullie noemen het kleine punt, wij noemde ze al stip en stippen haha.
    Nu lekker plaats nemen op het wachtbankje!

Ik heb het idee dat ik mijn ei sprong gehad heb. Kon het niet heel goed voelen omdat het allemaal al erg gevoelig is. Maar had gisteren en eergisteren wel vruchtbaar slijm dus ga er maar van uit. Dan hopelijk over twee weken ongi en dan zien of de cyste weg is.

15. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Ik hoop het ontzettend voor je Djuuzie. Hoe was vandaag je werkdag? Beter dan gisteren?

16. Djuuzie

Djuuzie Fanatiek lid

16 mei 2010
    3.079
    0
    0
    Gelderland
    Es, vandaag was het gelukkig wel beter. Mijn wek was ook meer afwisselend en dus beter vol te houden dan de hele dag zitten om kantoorwerk te doen. Met zitten komen de eierstokken zo in de verdrukking. Maar heb al weer weekend nu ;)

17. sas31

sas31 Actief lid

17 jun 2009
    424
    0
    0
    verzorgster bij de thuiszorg
    doetinchem
    Hallo dames

Ik heb vanmorgen nijmegen maar even gebeld ik heb steeds meer last van mijn eierstokken bvb bepaalde houdingen dan voel ik het echt steken/krampen ik moest nou veel drinken en mag zondag al komen voor de fm was eerst maandag mocht ik het nou niet vertrouwen moest ik weer bellen maar nou ben ik vergeten te vertellen dat ik sinds woensdag/donderdag meer slijm heb 2 keer echt veel beetje een klont zeg maar (sorry) had ze dat toch moeten weten of????

groetjes saskia

Succes met wachten dames ik duim voor jullie.

18. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Nee hoor, dat hoeven ze niet te weten. Dat hoort erbij, had ik ook! Dat betekent alleen maar dat je baarmoederslijm dikker wordt. Dat moet ook, want daar gaat je embryootje straks lekker in nestelen.

Succes met de eerst FM! Ben benieuwd!

19. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Marjolein; wat super een A'tje terug geplaatst. Hopelijk wordt dit mooie A'tje een mooie beeb. (duimt voor Marjolein)

Djuuzie; fijn dat het weer wat beter met je gaat. Nu lekker uitrusten dit weekend hopelijk gaat het daarna alleen maar beter.

Es; hopelijk hou je het nog steeds vol om zo positief te denken. De tweede wachtweek is sowieso altijd het ergst. (mijn duimen draaien ook voor jou)

Foto's van embryo's; lijkt me inderdaad raar om te zien. Ze vertelden al dat we deze konden zien op internet de dag van de terugplaatsing. Het zijn dus gewoon stipjes die je ziet?

Sas; fijn dat je morgen mag komen voor een fm. Hopelijk is het resultaat goed, spannend.

Hier; Ik wacht op mijn menstruatie, het kan me niet snel genoeg komen. Dat heb ik al heel lang niet meer gezegd :) Als het goed is komt hij maandag dus dan kan ik dinsdagochtend denk ik bellen wanneer we kunnen beginnen, ik hoop meteen!!
    Ik ga nu even aan de poets.
    Fijn weekend dames!

20. marjolein1984

marjolein1984 Bekend lid

13 dec 2010
    830
    0
    16
    pedagogisch medewerker
    NULL
    Om even duidelijk(er) te zijn, de stip waar ik het over had is niet het embryo onder microscoop. Ik had een echo meegekregen waarop je de combinatie van lucht, water en embryo te zien was. Wat mijn baarmoeder in gelanceerd is.Leek een beetje op een stip. Ik duim ook voor jou nienke dat jij zometeen gelijk kan beginnen

Deel Deze Pagina