Nou dames hier komt de score Links zaten er 6 grote tussen de 15 en 20 mm en 3 kleine rond de 11 mm en 14mm Rechts zaten 5 grote tussen de 15 en 19 mm en ook 3 kleine rond de 11mm en 14mm Nou moet ik vanavond nog 1 keer de decapeptyl en de puregon spuiten hopelijk groeien die kleintjes dan nog mooi even door. En dan krijgen we morgen de tijd door hoelaat ik morgen de pregnyl moet spuiten en dan ook de tijd voor woensdag want dan heb ik de punctie. Vind het zo spannend worden ik moest nou vooral rustig aan doen en veel drinken en goed naar mijn lichaam luisterenik wist niet dat het zo nou genomen werd ik heb wel last van mijn buik maar dat kan ook niet anders dus ik was al aan het stofzuigen en dweilen toen ze net belde en ik zei dat en toen reageerde ze zowel grappig als toch een beetje serieus ze van je hebt toch een man doe nou maar rustig aan hmmm ok dus nou lig ik lekker op de bank en is mijn mannetje het aan het afmaken. Nou ja we hebben morgen samen ook nog vrij dus dan vind die het ook niet zo erg groetjes saskia __________________
@Sas, klinkt goed hoor 11 grote en 6 kleine! En die kleintjes hebben nu ook nog even een dag om door te groeien. Succes woensdag! @Nieke, hoop dat je menstruatie snel komt en kan gaan beginnen! @Marjolein, ik heb ook zo'n echo foto gekregen! Gisteren avond feestje gehad. T was erg gezellig maar t viel me lichamelijk wat tegen. Toch wel behoorlijke pijn in mijn rug en buik. T is allemaal nogal gevoelig. @All, fijne week al vast!
Hoi meiden, hoe is het hier? Wachten, wachten, wachten en spannend, spannend, spannend??? Ik vroeg me af... ik heb wel eens ergens gelezen dat vrouwen op een gegeven moment de Utrogestanbollen er niet meer diep in kregen (sorry...) omdat de stand van de baarmoeder anders wordt en de baarmoeder zich afsluit. Is dat altijd zo? Weet jij dat Sinja? Jij hebt al een kind van een eerdere behandeling.
Hoi meiden, eindelijk schot in de zaak, ik mag beginnen! Vanmiddag de GA gehad. Zodra de ongi doorbreekt (volgende week ergens) mag ik me aan gaan melden. Had de afgelopen tijd niet veel te melden omdat ik nog niet gestart was, nu klets ik weer gezellig mee! Groetjes jopa
Wij hebben vorige week de GA gehad. Gisteravond ongesteld geworden en vanmorgen aangemeld. We zouden terug gebeld worden als de afspraken niet ingepland konden worden en anders krijgen we deze week de afspraken en recepten via de post. Niets gehoord dus we kunnen eindelijk beginnen met de 1e poging. Op mijn zorgnet kon ik de afspraak van de 1e fm al zien. 15-03 Eindelijk schot in de zaak. Hoe is het op het wachtbankje?
Es, ik heb geen idee van de bolletjes. Vond het na verloop van tijd wel stroever gaan. Joppa en nieke, eindelijk beginnen! Jipiie!!!!!! Ik heb ook geen nieuws verder. Ik wacht op mijn ongi, verwacht deze met een week. Hoop dan dat de cyste weg is en dat ik weer mag beginnen...... Liefs!
Super Nieke! Heel veel succes! Het was echt druk gisteren tijdens de GA, helemaal vol met 9 stellen! Wat zijn de verpleegkundigen lief daar zeg. Alle tijd om vragen te stellen. Echt super geregeld. Verwacht volgende week m'n ongi (of liever niet natuurlijk!) Es, ik duim voor je meid! Djuuzie, lees ik nu een cyste? Balen zeg! Heb ik ook een keer gehad, cyclus moeten wachten en toen was hij weer weg. Die teleurstelling om niet door te mogen is echt niet leuk. Duim voor positief nieuws de volgende ronde! Fijne dag meiden, Groetjes jopa
@Jopa, ik heb idd een cyste in mijn eierstok. Daarom gingen ze me niet stimuleren (en logisch ook). Had maar een cyclus van 18 dagen dus wist wel dat het niet klopte maar dacht dat het nog door de misrekening van december kwam toen ik wel hormonen heb gehad maar niet voor punctie kon omdat t lab dicht zat. Heb jij veel last gehad van de cyste? Ik heb er best loast van gehad. Het wordt nu beter maar nog steeds zijn mijn eierstokken gevoelig. Ik hoop zo dat hij weg is en ik volgende week weer normaal ongi wordt en kan beginnen met de tweede poging......
Djuuzie, ik heb cystes overgehouden (geloof 2 stuks) na een stimulatieronde met gonal-f waarbij mijn follikels niet voldoende gegroeid waren om te kunnen puncteren. (heel lang gespoten toen) Ik heb toen provera gekregen voor 14 dagen en toen weer bij de uitgangsecho zagen ze die cystes zitten. Ik heb er wel last van gehad, er zaten behoorlijk wat follikels toen en heel m'n buik was opgezet. Pas een cyclus later (na een heftige ongi, gelukkig uit mezelf!) was het gevoel in m'n buik weer normaal. Succes meid!
Jopa, ons verhaal klinkt wel een beetje het zelfde. Ik werd ook gestimuleerd en niet gepunctueerd. Toen vanzelf (te vroeg) ongi geworden. Hierna maar een cyclus van 18 dagen. Waarschijnlijk door de cyste. Hoop dat ie nu weg weg is bij de uitgangsecho. Ik het een cyclus van 25 dagen en zit nu op dat 19. Hoop dat mijn cyclus nu weer normaal is!
Jopa en Nienke, wat heerlijk dat jullie ook mogen beginnen!!! Super zeg!! Djuuzie, hopelijk mag jij je ogende week ook weer aanmelden! Je hebt lang genoeg gewacht!! Es', hoe gaat t??? Ben heel hard voor je aan t duimen!! Dat van die utro bollen inbrengen herken ik wel inderdaad! Maar had daar de vorige poging ook wel last van gek genoeg.. Kreeg ze er wel in, maar wat moeilijker. Vond dat al zo vreemd, dacht dat de boel vanbinnen misschien wat geïrriteerd ofzo zou zijn door alle zooi en dat t daarom wat meer 'opgezet' van binnen was. Hihi, geen idee! Maar nooit aan gedacht dat t met de stand van de bm te maken zou kunnen hebben. Maar dus een met zowel positief als negatief resultaat! Sas hoe ging t vandaag? Marjolein super zeg! En leuk om je eerste echo foto te krijgen hopelijk volgen er snel meer!!! @hier... Veel last van hoofdpijn helaas dus voel me wat minder. Maar goed, zie iedere dag ons wonder en dan weer je weer dat t t allemaal waard is. Hopelijk lukt t deze poging... Volgende week weer voor de eerste fm. Morgen nog wel naar t radboud naar de uroloog, voor Sinjaman. Dus wel weer een ritje op en neer!
Oja, had met t radboud gebeld en wij mogen nog wel 2 terugplaatsen! T staat nu overral heel groot in ons dossier erbij geschreven volgens de verpleegkundige! Wat werd jullie gister verteld Jopa over 1 of 2 terugplaatsen?
@jopa: zo! volle bak tijdens de GA. Wij zaten er toen maar met 1 ander stel! @Djuuzie: ik hoop dat je ongi snel op gang komt zodat je weer toe kunt leven naar een nieuwe kans. Het is je zo gegund. @Sinja: hopelijk is de hoofdpijn inmiddels weg? Hmmm....en ik baal dat de bollen bij mij niet stroever gaan! Ruimte zat daarbinnen met inbrengen! Zou ook zo graag zwanger zijn ! Heb sinds een paar dagen enorm veel last van mijn gebit. Pijnlijke tanden en kiezen. Als ik op de fiets zit en ik ga een drempel over voel ik de zenuwen lopen. Auw! Zwangerschapskwaal of komt het door de kou van de afgelopend dagen? Mijn moeder heeft ook veel last van haar gebit gehad, maar dan tijdens de overgang. Ik hoop maar nergens op.
Ohhhh wat spannend Es, want tis idd ook een zwangerschapskwaal!! Pfff duim voor je! Welke datum mag je testen precies? En dat van die utro, ik had t ook bij negatief test dus t zegt ook hele aal niets!! Duim heel hard voor je!!
Zit nu op wachtdag 9. Op wachtdag 16 pas testen. Dat is a.s. woensdag. Nog een week dus! Zou zo graag nu al stiekem een testje wagen....
Meiden, ik ben heel stout geweest.....ik heb een test gedaan. En deze was natuurlijk witter dan wit. Pffff. Maar er zijn zoveel meiden die al wel veel eerder positief testen
Es, nooit leuk een witte test, hoop dat je embryo je toch nog gaat verbazen! Enne het kan nog he! Wanneer had jij de GA? Sinja: bij ons is verteld dat er nieuw beleid was: A kwaliteit : altijd eentje terugplaatsen B/C kwaliteit : naar keus 2 tegelijk terugplaatsen. Ze heeft niets gezegd dat wij nog keus hadden, maar voor ons maakt het (nog!) niet uit, de eerste ICSI hadden wij voor 1 embryo terugplaatsen gekozen. Alleen de volgende pogingen staan we toch wel in dubio, met 2x A heb je toch meer kans. Maar eerst eens kijken of we zowieso tot de punctie komen..... Fijn dat jullie toch nog 2 embryo's terug geplaatst kunnen krijgen (A kwaliteit bedoel je dan toch?) Fijne avond meiden, groetjes jopa
Sinja, balen van je hoofdpijn. Is het wel een beetje weg te krijgen met een pijnstiller? Fijn dat jullie nog 2 a's terug mogen plaatsen! Es, ik heb wel eens gehoord dat ieder zwangerschap je een tand kost. Er zal best een kern van waarheid inzitten. Maar foei, stoute es ! T is nog geen test tijd. Iedereen is anders, ik snap best dat je je niet in kon houden. Sommige meiden testen ook al heel vroeg positief. Maar het ziekenhuis geeft niet voor niets aan dat je pas over een week mag testen. T is moeilijk maar nog even geduld!