Zo dames ben weer een beetje bijgekomen heb nog wel buikpijn maar met paracetamol en een lieve man is het te doen. Maar zo is het woensdag gegaan: Maandag om 22:30 pregnyl gespoten Dinsdag heb ik om 21:50 20 mg oxazepam ingenomen en hier heerlijk op geslapen volgens mijn man snurkte ik zelfs Woensdag heb ik nog 1 tabletje 10 mg oxazepam ingenomen Bang voor file zijn we optijd weggegaan. Maar alles ging goed en waren mooi optijd nog even een boekje gelezen. Om half 11 werden we geroepen en ik voelde me raar genoeg best rustig samen met een arts en 1 verpleegkundige en een verpleegkundige in opleiding zijn we begonnen ze begonnen met een infuus prikken en dit lukte pas na 3 pogingen ik had dunne aders dit was niet leuk zelf pijnlijker als de punctie bleek later, maar goed het lukte en ze brachten het echoapparaat in met het hulpstuk en spoten de morfine in en ik werd daarna heel warm en het tintelde overal werd een beetje high. In de tussentijd werden mijn follikels leeg gezogen merkte hier echt bijna niks van daarna mocht ik bijkomen in een kamertje en na een uurtje vertelde de laborant dat het zaad goed was en ik maarliefs 14 eitjes had nou beter kan niet nadat de arts langs kwam om nog wat te bespreken zijn we naar huis gegaan. Bleef nog wel een beetje duf maar toen dit uitgewerkt was begon ik mijn buik wel te voelen heb ook nog iets gevloeid maar heel weinig . Nu is mijn buik alleen best wel opgezet en wat gevoelig maar tot nu toe gaat alles goed en zijn wij erg blij met de uitslag nou moeten we wachten tot vrijdag dan bellen ze met de uitslag of en hoeveel eitjes bevrucht zijn. Als ze een goeie emmy hebben dan hebben we zaterdag de terugplaatsing Dus maar weer wachten groetjes saskia
Sas, fijn dat de punctie erop zit. En wat vervelend dat je zo moeilijk te prikken was! Ik duim op een mooie terugplaatsing zaterdag!
Sas, gelukkig zit het er weer op! Spannend, morgen horen hoeveel bevruchtingen er zijn en dan zaterdag terugplaatsing. Duim voor je meid!
Sas; fijn dat de punctie erop zit. Hopelijk zijn er mooie emmy's ontstaan. Weet je het al? En dan morgen dus de terugplaatsing, spannend meid. Es; balen van je witte test, maar het kan nog. Volgende week woensdag mocht je toch testen of niet? Jopa; bij ons is dat zelfde verteld over de terugplaatsingen. Maar bij een volgende behandeling zou je er volgens mij wel eventueel 2 terug kunnen laten plaatsen. Hoop dat jullie ook snel kunnen beginnen. Sinja; fijn dat jullie nog wel twee A'tjes terug mogen laten plaatsen. Wij hebben nog geen afspraken of recept gekregen, hopelijk vandaag. Wel op de digipoli gezien dat 15-3 de eerste FM is. Dus we weten al iets, spannend!
Misschien hebben jullie het al gelezen maar alle 14 eitjes zijn niet bevrucht omdat het zaad niet lang genoeg actief bleef Volgende week hebben we een telefonische consult om te kijken wat er nog verder mogelijk is. Ik vind het alleen zo raar dat ze dit niet eerder ontdekt hebben??
Nee Sas, wat erg! Zijn jou eitjes nu gewoon weg of kunnen ze deze ook ivriezen en gebruiken bij een volgende keer? Ik heb echt geen hoor. Heel raar dat ze het niet eerder ontdekt hebben. Ik duim voor het beste meid. Sterkte!
Jeetje Sas, wat vreemd. En heel erg K*T dat er nu geen terugplaatsing is. Hoop dat ze inderdaad jou eitjes wel in kunnen vriezen voor een volgende poging, dan is dit tenminste niet voor niks geweest. Hopelijk weten jullie snel meer.
Sas, sowieso vreemd dat je een week moet wachten op verdere uitleg. Waarschijnlijk komen jullie nu in aanmerking voor ICSI. Sterkte!
Zo ik kom weer even mijn neus laten zien... Sas wat enorm rot zeg... en je had zo;n mooi aantal. Moet je eventjes uitzoeken of dit ook als poging telt, had ergens gehoord dat als er geen een bevruchting uitkwam dat hij niet meetelt. Maar maakt het er niet leuker op. Hoop dat je snel weer van start mag, met een ICSI. @es gewoon nog even wachten tot woensdag. Hopen dat hij dan toch postief is geworden. @nienke WOW! eindelijk van start. Als15 maart de eerste fm is, mag je denk ik eind deze maand beginnen met de hormonen, weet je inmiddels al meer? Joppa en Sinja Leuk dat jullie er weer zijn. Ik hoop dat de cystes snel wegzijn joppa, klinkt erg naar. Hier gaat alles goed. Tis wel waar dat de 2e week wat erger is. Maar toch. Na het lezen van topics over vreselijke wachtweken, heb ik zoiets van... is dit het nou. Blijf er vrij rustig onder. Qua symptomen kan ik niks wijs uit worden, het ene moment voel ik vanalles, en het volgende moment niks. We zullen zien vrijdag.
Ik heb gisterochtend nog een test gedaan: wederom negatief. Begin ook steeds meer buikpijn te krijgen. Woensdag nog een keer testen. Gewoon, omdat het moet. Niet meer omdat er nog iets gaat veranderen. Frustrerende is dat ik komende dagen medicijnen aan het gebruiken ben die de menstruatie tegen houden. Liefst heb ik dat het vandaag nog doorbreekt, zodat ik weer verder kan!
Es moeilijk hé om de moed erin te houden en kan me goed voorstellen als je dan toch niet zwanger bent dat je dan het liefst zo gauw mogelijk ongesteld wil worden ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt en verder kan dikke knuf Marjolein ik heb geen idee of deze poging verloren is hoe zou ik daar het beste achter kunnen komen via het ziekenhuis of direct de zorgverzekeraar bellen?? Succes met wachten meid ik duim voor jullie Groetjes saskia
Ik denk dat alleen het ziekenhuis hier antwoord op heeft. Ik zou maandag meteen aan de telefoon hangen als ik jou was.
Marjolein, op naar vrijdag. Spannend!!!!!!!!!!!! Es, wanneer is je NOD? Sas, ik zou ook ff bellen naar het ziekenhuis. Ik zou ook willen weten of je ietjes nu zijn ongevoren of niet. Ik weet niet beter dat een punctie een poging is. Komt het niet tot punctie ben je de behandeling niet kwijt, anders wel. Maar ik hoop voor je dat ik het mis heb. Ik wacht met smart op mijn ongi! Als het goed is komt komt ie woensdag.............
Woensdag testdag. Dan stoppen met medicijnen, ik weet niet hoe lang het dan duurt voordat de boel los barst!
Volgens mij is het einde oefening.. eerste bruinverlies met stolsels is al gespot. Voel me K#(# en verdrietig. Ga morgen testen maar weet het eigenlijk al.
Es; balen van je witte test. (zwak uitgedrukt). Laat de info dan maar komen. Marjolein; hopen dat het een innestelingsbloeding is ofzo. Blijf nog even hopen voor je. Sas; wat shit dat er geen bevruchtingen zijn opgetreden. Ik zou ook even bellen of deze poging toch meetelt. Djuuzie; hopelijk komt je info snel (normaal willen we het niet maar als je dan mag beginnen laat het maar komen). ik heb gister de recepten gekregen. De 20ste beginnen met de decapeptyl.
Ik kan het ook nog niet met zekerheid zeggen, maar ik ken dit van 14 (ofzo) voorgaande ongi's. Als het innestelingsbloeding is is het mega laat (zou de innesteling ergens tussen vorige week zaterdag tm woensdag moeten hebben) en zitten er dan ook kleine stolsel bij.. Ik heb er echt weinig vertrouwen nog in... Spannend nienke de 20e beginnen. Je had al wel eerder geprikt toch (meende ik me te herinneren) Sas, ik ga nog even op zoek. Stond hier ooit een topic over. Iemand die er anderhalf jaar over heeft gedaan, maar wel gelijk heeft gekregen
ow ships, volgens mij had ik het fout. Als er rijpe eicellen gevonden zijn, dan telt hij. Volgens mij had jij wel rijpe eicellen(als dat allemaal namelijk niet zo is, dan heb je recht op een 1e poging weer). linkje http://www.zwangerschapspagina.nl/vruchtbaarheidsbehandelingen/324698-punctie-lege-follikel-s-niet-bruikbare-vervalt-de-poging.html
Es, ik hoop zo dat je gevoel fout zit! Blijf voor je duimen! Marjolein, nee he! Kan me voorstellen dat je je k*t en verdrietig voelt. Knuffel meis.... Nieke, er komt schot in de zaak! eindelijk is het begin in zicht. Het wachten gaat me steeds meer tegen staan. Hoop dat ik wat eerder ongi ga worden. Maar als mijn cyclus loopt zoals normaal komt mijn ongi woensdag. Voel mijn eierstok nog wel, ben bang dat het nog niet goed is en weer een cyclus moet wachten.