Meiden, wat een ellende allemaal! Voor iedereen een hele dikke digi-knuffel. Het valt allemaal niet mee. Minuten zijn in ons geval uren en dagen voelen als weken. We willen niet morgen zwanger zijn, maar gisteren al! Ik hoop dat we over een tijdje allemaal wat lekkerder in ons vel zitten en gelukkiger kunnen zijn. Voorlopig schrijven we hier gewoon heerlijk van ons af! Liefs
Als het aan mij lag vorig jaar al hoor ... maar ik begrijp wat je bedoeld... Wat had ik graag op dit moment in de toekomst kunnen kijken... Hoe bijvoorbeeld over een half jaar mijn banner is. Als je nou zeker weet dat het binnen zo'n tijd zwanger bent, is het makkelijker te overzien...
Ja t valt allemaal ff niet mee. Maar we blijven sterk meiden! Hier kunnen we lekker van ons af schrijven. We weten allemaal van elkaar wat we meemaken. Ik ben blij dat ik me toen die tijd heb aangemeld hier op het foum. Heb veel steun aan jullie! Dikke knuffel!
Even een update hier. Geen innestelingsbloeding. Geen betere doorbloeding door zwangerschap. Vanochtend 2 verschillende testen gedaan, de ene negatiever dan de andere. (allebei wit dus), en vanochtend is de ongi doorgezet. Op naar een volgende behandeling
Haha, je hebt gelijk Marjolein. Ik had 2 jaar geleden al zwanger moeten zijn, maar helaas is het ons niet gegund. Definitief over en uit voor je zie ik.... Grrrrrrr! Djuuzie, is het al zover? Zo gek he, dat je nu een gat in de lucht springt als je ongesteld wordt. Zo dubbel! Geen last van je eierstok gehad vandaag? Ik heb zojuist weer een test gedaan: weer negatief natuurlijk....
Marjolein, ik heb wel wat buik en rugpijn maar of dat nu bij een naderende ongi hoort, ik weet het niet. Hoop alleen niet dat ik erg overtijd ga raken. Zwanger kan ik niet wezen want het is geen feestje tussen de lakens met een pijnlijke eierstok Es, hmmmm weer een negatieve test. Balen! Je t is idd erg raar voor iemand die zwanger wil worden dat je blij bent met je ongi. De pijn in de eierstok valt mee. T is wat gevoelig maar dat kan ook met mijn naderende ongi te maken hebben. Zolang we geen feestjes vieren tussen de lakens valt te pijn momenteel mee.
feestje tussen de lakens... dat feestje is er hier ook al een tijd niet meer geweest. Vanaf dat we ICSI 1 ingingen, (of het nieuwe jaar).. is het volgens mij maar 2 keer gebeurd.. en dat is met 'normaal' weinig. Dan kon het weer niet ivm echo's de volgende dag (je wil toch niet dat als ze de echo maken, er een waterval wit slijm uitkomt).. dan weer niet omdat ik wat last had van mijn buik door een verkeerde prik. En eigenlijk na de punctie niet i.v.m. angst voor prikplekken, en vanwege de bolletjes... lijkt mij erg smerig... eigenlijk zou ik best wel weer willen.... eerst maar wachten tot ongi weg is...
Ik las het eerder van iemand die het had over een feestje tussen de lakens, en vond m eigenlijk wel erg grappig. Want in de mmm is "klussen" er niet echt meer bij. De eerste keer na de mislukte ICSI vond ik ook erg raar. Ik durfde eigenlijk ook niet zo goed. Er was zo veel in geweest (utrogestan bolletjes, echoapparaten enz) dat ik er ook geen prettig gevoel bij had. Maar toch doorgezet. Manlief was heel voorzichtig. Hij merkte ook wel dat ik me niet helemaal kon ontspannen. Maar het stadium van niet kunnen ontspannen zijn we gelukkig weer voorbij
Ik heb trouwens nog een vraag.. *let op komt smerig verhaal, wil je het niet lezen... dan niet lezen* ... vanmiddag bij het afvegen kwam er een heel groot stolsel mee. Iets van 1 bij 2 cm. Normaal heb ik van die sliertjes, die dezelfde substantie zijn, maar nu was het dus een klont. Soort van heel dik slijm, en donkerrood. Was dit een grote prop baarmoederslijmvlies, of was het misschien een toch beginnend innestelend vruchtje. Iemand bekend me na een tp?
Eh, ik heb geen idee. Heb ook wel stolsels tijdens mijn menstruatie en dus ook na de icsi gehad maar kan me dit niet herinneren.
Hier inderdaad ook geen feest meer sinds we met ICSI bezig zijn. Iedere keer is er wel iets waardoor het weer niet kan of mag. Marjolein, wat betreft je stolsel. Misschien nog veel troep van de Utrogestan? Het dik gemaakte baarmoederslijmvlies kan zich voor een deel afstoten? Ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken. Waar ik altijd last van heb is dat ik na een bahandeling door de Utrogestan geen tampons naar binnen krijg geduwd. Alles is dan zo ontzettend stroef!
Meiden, het heeft weer niet zo mogen zijn. Zie handtekening. Hopelijk word ik lekker snel ongesteld, dan kan ik me weer aanmelden.
He bah Es, ondanks je voorgevoel is het toch balen. Dikke knuf! Ik ben aan t wachten op mijn ongi. Had m eigenlijk al moeten hebben maar hij is er nog niet. Aan mijn buik en rug te voelen is ie wel onderweg. En dan duimen voor rustige eierstokken zonder cyste.
Ik hoop het ontzettend voor je! Misschien gaan we bijna gelijk lopen met onze behandeling. Ik denk wel dat ik nog een paar dagen moet wachten. Waarschijnlijk zul jij dus iets eerder beginnen dan ik.
Es; wat balen zeg. Je hoopt zo dat het gelukt is. Je klinkt als een sterke vrouw hoe je dit schrijft en heel positief. Houdt de moed er in. Dikke knuffel. Djuuzie; nog geen info dus. Hopelijk komt deze nu snel en kunnen jullie verder. Feestje tussen de lakens hier is het ook meer geweest, maar door het verplichte klussen was de lol er toch wel een beetje van af. Maar nu is het weer gezellig tussen de lakens maar nu even geen feestjes meer ivm start ICSI. Net alle medicijnen opgehaald, poeh wat veel.
Hoef je nu geen cyclus te wachten Es? Zou wel fijn zijn dat je meteen weer door kan. Hoe gaat t bij jou te werk? Ik gebruik Elonva dus bij mij is het zo klaar. Mijn eerste keer was ik in 12 dagen klaar vanaf mijn eerste spuit tot en met de terugplaatsing. Nieke, t hoeft ook niet altijd een feestje te zijn toch. Als het maar gezellig is Oh meiden ik heb zo'n K*T humeur vandaag. Heb pijntjes in mijn hele lijf en mijn ongi is er ook nog niet. Ben ook nog eens super moe. Bah! Het liefste ga ik nu naar bed om meteen in slaap te vallen en dan morgen rond een uurtje of 9 weer ongi wakker te worden.
Nee, hoef geen cyclus te wachten omdat ik dit keer vanwege de cryobehandeling geen punctie heb gehad. De eierstokken zijn dus niet aangetast. Ow, bij jou gaat het dus anders... Ik moet de 21ste dag van de cyclus starten met Decapeptyl (spuit), word dan weer ongesteld en start dan met Puregon (spuit). Dus 3 weken spuiten en dan punctie en terugplaatsing. Wat balen, zo'n baaldag! Vroeg naar bed en maar snel ongesteld worden dan!
Dank je Nieke, ik heb ook wel mijn jank-, schreeuw- boosheid- en scheldmomenten hoor. Veel he, die medicijnen. Heb de eerste keer gewoon zitten huilen toe ik alles had uitgestald op de tafel. Ik als "gezonde meid" moest alles van dat in mijn lichaam proppen. Dat voelde zo naar! Maar nu ben ik er helaas al aan gewend. Wanneer ga je beginnen met de eerste spuit?