Op wachtlijst IVF Nijmegen!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door marleentje26, 22 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Djuuzie

Djuuzie Fanatiek lid

16 mei 2010
    3.079
    0
    0
    Begeleider in de psychiatrie
    Gelderland
    Dat vind ik ook Es! Kom morgen zeker vertellen hoe het was.

2. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Mooie score Djuuzie. Alvast veel succes morgen.
    En ik ga ook voor zeker één mooie A (misschien wel meer).

3. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Super goede score zeg Djuuzie!!!! Er MOET gewoon een À-tje tussen zitten!!!! En hopelijk meerdere!!!!

@hier: zit even verstopt n een holletje. Wat ellendig die wachtweken.... Gek genoeg heb ik een ontzettend positief gevoel... Wat ik eigenlijk niet durf te hebben.... Voel constant kraampjes, menstruatieachtige krampen en rugpijn. Maar werd vrijdag op mijn werk opeens heel heel duizelig. Viel bijna flauw en helemaal wit. Dat was een week na tp. Ennnnn bij de poging toen ik zwanger was van mijn dochter toen had ik exact hetzelfde een week na tp!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mijn collega's waren vrijdag dus helemaal euforisch, want was beide keren op t werk. En moet eerlijk zeggen dat ik er sindsdien opeens ook vertrouwen in heb dat dit wel eens een goed teken zou kunnen zijn.... Maar zooooo eng.... Ga denk ik paar dagen eerder testen, hoopten donderdag naar de uroloog in t radboud ivm traject bij man en aan is t wel handig dat we weten of poging is mislukt of dat t er positief uitziet.

Succes Djuuzie morgen.

Hoe is t met de rest???

4. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Ooohh, wat spannend Sinja!!! Ik wil ook!!!!!! Op 3 maart begin ik met de 3e poging...

5. nana1980

nana1980 Fanatiek lid

27 aug 2010
    1.044
    1
    0
    NULL
    NULL
    kom ff hier buurten.....wie nog steeds wachtend net als ik??

Morgenavond heb ik info.avond ICSI in Nijmegen. Ik heb nog geen oproep voor prikinstruktie en die verwacht ik deze maand ook nog niet. Het word ergens in april/mei........Het wachten valt me enerzijds mee maar toch baal ik wel 's ervan dat er zoveel meiden ''mij voorgaan'' in de MMM. Last van jaloezie dus....:) . Zie mijn onderschrift: de diagnose is al ruim een jaar bekend en die behandeling is nog steeds niet gestart. <einde klaagmodus>

anyway, heel veel succes allemaal!!!!!

6. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Ik begrijp je helemaal hoor, Nana. Het is niet eerlijk dat jij nog steeds wachtende bent! Het is echt heel frusterend als de diagnose al een jaar bekend is en je voor je gevoel stil staat en niets kunt. Dat heb ik al in een maand dat ik aan het wachten ben op de volgende poging. Ik hoop echt dat je snel bericht zult krijgen.

7. Djuuzie

Djuuzie Fanatiek lid

16 mei 2010
    3.079
    0
    0
    Gelderland
    Een hele happy Djuuzie hier! Ik heb vanmorgen de terugplaatsing gehad. We hebben een A terug geplaatst gekregen. 2 A's zijn allebei in een eigen rietje ingevroren en nog een rietje met 2 hele goede B's. We zijn hier echt zo blij mee! Gewoon nog 3 kansen voor ons.
    12 maart mag ik testen.............dus de verschrikkelijke wachtweken zijn nu begonnen.......

Sinja, spannend..................zie positive voortekenen.......mijn duimen draaien voor je!

Nana, morgen info avond dus. Weer een klein stapje verder....

8. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Wat een goed nieuws Djuuzie! Ik ben heel blij voor je! Dit heb je echt verdiend na al die tegenslagen van afgelopen maanden.

9. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Sinja; wat spannend zeg... Nog één weekje wachten.

Djuuzie; wat een super nieuws. 1 A'tje terug geplaatst en dan ook nog A'tjes en B'tjes ingevroren, wow!! Over 2 weken weet je meer.

Nana; wachten duurt lang he. Hopelijk zijn jullie nu snel aan de beurt. Succes!
    Ik las in je onderschrift dat jullie genetisch onderzoek hebben laten doen? Hoe doen ze dit? Bij ons vroegen ze ook of we dit eerst wilden doen, maar wij wilden gewoon beginnen met de ICSI en hebben er voor gekozen om het niet te doen. Wij willen dit wel in een later stadium laten onderzoeken. Mijn vriend heeft slecht zaad net zoals zijn vader en een oom. Mogelijk is dit dus erfelijk. Maar onze kinderwens hing hier niet vanaf dus hadden we zoiets van laten we maar beginnen en laat ze dit later onderzoeken. Maar ik wil dit wel graag laten onderzoeken dus ben benieuwd hoe ze dat doen? We vragen het wel of en wanneer dat kan als we voor de eerste echo moeten komen.

Hier; Ik ben nu een week decapeptyl aan het spuiten en het gaat goed. Ik heb tot nu toe ook nog weinig last van bijwerkingen. Voel me prima. Heb wel pijnlijke borsten. Gelukkig tot nu toe geen stemmingswisselingen ofzo. Ben wel benieuwd wanneer mijn menstruatie komt, normaal zou deze morgen komen. Duurt het nu langer omdat ik deze medicijnen gebruik??

Fijne avond allemaal.
    Mijn duimen draaien voor alle meiden op het wachtbankje.

10. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Djuuzie wauw super zeg!!!!!!!!

Even ego: meiden heb positief getest, ti's nog wel suuuper pril maar echt een overduidelijke test:D hopelijk blijft t goed gaan, vind t heel eng ;)

11. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Wow, Sinja! Inderdaad vroeg, maar hopelijk blijft het goed gaan. Kan me voorstellen dat je niet meer kon wachten na wat je op het werk voelde.

12. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Wauw, Sinja! Dat zou fantastisch zijn!!!!!!!

Hopelijk gaan we jouw voorbeeld allemaal volgen.... *zucht...zwijmel...zucht*

13. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Ik vroeg me af hoe het met mijn menstruatie zou gaan nu ik decapeptyl gebruik. Maar hij is er, wel een dag of 2 later dan anders en heftiger en pijnlijker dan normaal. Maar gelukkig is hij er en mag ik vanaf 8 maart gonal f erbij gaan spuiten.

14. Djuuzie

Djuuzie Fanatiek lid

16 mei 2010
    3.079
    0
    0
    Gelderland
    Thanx voor jullie reacties meiden!

15. Djuuzie

Djuuzie Fanatiek lid

16 mei 2010
    3.079
    0
    0
    Gelderland
    Sinja, wat goed een positieve test! Ok, wel wat vroeg maar al vast een voorzichtige felicitatie van mij!

Nieke, ongi geworden lees is, nog even wachten en dan aan de gonal-f! Succes!

Ben zelf nog steeds niet de oude. Moest vandaag met het ziekenhuis in Ede bellen om door te spreken hoe het is en het allemaal gegaan is. Nu vertelde ik dus dat ik me niet helemaal lekker voel en uitgelgd wat ik dan voel. Ze zei van ik ga met de arts overleggen en bel je straks terug. Ik in de zenuwen natuurlijk. Maar t valt hopelijk mee. Als ik meer dan een kilo pd aan kom moet ik bellen en als ik benauwd wordt. Verder rustig aan doen en veel drinken. Maargoed dat deed ik al. Volgends de arts moet ik me eind van de week wel weer beter gaan voelen. Nou daar hoop ik dan maar op.......

16. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Djuuzie hopelijk voel je snel beter! Neem maar genoeg rust en veel drinken! Spannend hoor dat je nu ook op t wachtbankje zit!!!

@hier, vanochtend een nog dikkere streep en duidelijke test! :) ben nog steeds heeeeeel onzeker, heb veel last van buikpijn en rugpijn, ben erg bang dat t mis gaat... Sinds gister ligt mijn oma plotseling op sterven. Er gisteravond geweest en verteld van de positieve test. Ze keek ergens wel blij, maar kon toen al iet meer praten of ons iets duidelijk maken. We weren dus niet of ze t echt ode heeft begrepen, maar ben toch blij dat we t hebben gezegd. Inmiddels slaapt ze en langzaam wordt de morfine opgehoogd en afwachten wanneer haar lichaam t opgeeft... Maar ben dankbaar dat ik t nog heb verteld (en dus eerder had getest)..

Nu maar hopen dat t goed blijft gaan!

Nienke hoe gaat jou t spuiten af?

Es, hoe kijk je tegen de volgende poging aan? Zie je er tegenop of juist niet? En laten jullie er dit keer altijd 2 terugplaatsen of 1 bij À kwaliteit?

Djuuzie ik duim!

17. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Djuuzie, hoe voel je je? Gaat het al beter?

Sinja, wat heftig dat je oma op sterven ligt. Het is heel bijzonder dat je haar nog hebt kunnen vertellen dat jullie in verwachting zijn. En natuurlijk super dat de test alleen maar duidelijk wordt.

Hier best zenuwachtig voor de laatste poging, maar heb er ook veel zin in. Het voelt nu wel echt als "nu of nooit", ook al weet ik dat ze nog wel verder met ons door willen. Dat is toch anders en gaat ook geld kosten. Zaterdag mag ik beginnen met de eerste spuit. Ik hoop dat de tijd vliegt en dat ik gauw weet waar ik aan toe ben. We gaan vanaf nu ongeacht kwaliteit altijd voor 2!

Vorige week zijn vrienden van ons bevallen. Doet toch weer pijn. Wanneer zijn wij aan de beurt? Dat soort dingen vind ik echt zwaar!

18. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Djuuzie; hoe voel je je nu?

Sinja; Jeetje zeg wat heftig. Heel veel sterkte.
    Wel super fijn dat je test duidelijker is geworden en dat je het je oma nog hebt kunnen vertellen.

Es; lijkt me inderdaad ook spannend, de laatste poging. Ook al weet je dat je er nog meer zou kunnen doen, dat is toch anders denk ik ja. Ik duim dat het deze keer allemaal goed mag gaan en dat het gaat lukken.

Het blijft zwaar als er vrienden kinderen krijgen. Dat vind ik ook. Het is dan toch even een klap in je gezicht.
    Voor mij helpt het heel erg als ik er bij betrokken wordt. Ik heb een vriendin waarvan het kindje nu 8 weken is en ik was daar een dag na de geboorte al en mocht haar lekker vasthouden en flesje geven etc. Ik kan daar echt van genieten. Natuurlijk denk ik dan wel wanneer komt onze tijd, maar toch voelt het heerlijk om zo'n kleintje in je armen te hebben. Ik weet niet of dit jou ook helpt?

Met mij gaat het goed. Nog 1 week alleen decapeptyl spuiten en dan de gonal f erbij. Hopelijk krijg ik hier ook geen last van. Tot nu toe heb ik namelijk geen last van de decapeptyl. Ja gisteren flinke hoofdpijn, maar dat kan ook best ergens anders van zijn.

19. marjolein1984

marjolein1984 Bekend lid

13 dec 2010
    830
    0
    16
    pedagogisch medewerker
    NULL
    Hier even een baaldagje. Had me mogen aanmelden voor een nieuwe poging vandaag, of morgen (weet nog niet wanneer het doorzet, denk heel snel). maar dat moet dus minstens 2 maanden wachten, misschien wel 3. Zeker als je hier van die goede berichten leest over cryos, en positieve testen. Begrijp mij niet verkeerd ik gun het jullie enorm. Maar toch komt de vraag van mag ik wel ooit zwanger worden en een mooi kindje krijgen. Vaak heb ik betere momenten dat ik me realiseer dat het toch beter is dat het wat opgeschoven wordt. Zeker sinds gister dat ik weet dat ik een zwangerschapsvervanging voor de komende 4 maanden mag doen (hoe cru). Maar toch... ik laat mij vandaag even een baaldagje hebben.

@sinja gefeliciteerd.. hoop dat je een goede zwangerschap hebt/krijgt

nienke hoop ook mee dat je weinig last van alle hormonen krijgt. duim voor je

djuuzie gaat het alweer wat beter? hoop voor jou ook een goede afloop..

20. Djuuzie

Djuuzie Fanatiek lid

16 mei 2010
    3.079
    0
    0
    Gelderland
    Sinja, wat naar dat je oma plotseling op sterven ligt. Heftig hoor en dan ook nog je positieve test. Lijkt me fijn het aan je oma te kunnen vertellen. Al kan ze het nu niet uiten, ze is vast heel blij voor jullie! Ik duim voor jullie dat het goed blijft gaan! Wanneer is je officiele tesrdag?

Es, spannend hoor de laatste vergoede ICSI. Zou je niet een uitstapje naar Dusseldorf willen maken? Klinkt mij heel goed in de oren. Goede keus hoor meteen voor twee gaan ongeacht te kwaliteit!
    Bevalingen van anderen doen idd pijn! Zij zijn dolgelukkig met hun kind en wij zijn maar aan het wachten tot onze tijd zal komen.....

Nieke, wat fijn dat je geen last hebt van bijwerkingen! Hopelijk blijft dit zo!

Marjolein, waarom moet je zo lang wachten? Ik weet niet beter of er moet 1 cyclus tussen zitten voor je weer mag beginnen. Knuffel tegen je baaldag meid!

Ik moet zo voor echo naar het ziekenhuis. Ben in 1 dag bijna een kilo aangekomen (0,8) en schrok daar best wel van. Nu moet ik zo voor een echo die kant op..........

Laat jullie weten hoe het af loopt!

Liefs, Djuuzie

Deel Deze Pagina