Vond ik ook heel ruim. werd gezegd tegen iemand waar de poging is mislukt. dat er nu wachtlijst is. Maar vond hrt ook heel ruim. 1-6. Zit te denken om meteen naar DD te gaan. Gaan ze toch wel heel anders met emmies om.
Chantal, raar hoor. Zo'n ruime wachttijd. DD is idd ook erg anders. Wij willen daar door naar toe als deze poging mislukt en ook de cryo's niet blijven plakken. Ik heb een off-day vandaag. Werd vanmorgen wakker met ongi rug en buikpijn. Heb er op het moment even geen goed gevoel meer over. Denk ook niet dat ik het ga redden met het wachten met testen tot zondag. Kan t ff niet meer handelen. Ben vanmiddag met mijn vriendin naar de stad geweest. Mezelf getrakteerd op nieuwe schoenen. Maar zit nog steeds met de ziel onder mijn arm pffffff. T is niet mijn dag vandaag.
Wat raar, al die wachtlijsten. Ik fiets er iedere keer meteen doorheen hoor. Heb nog nooit een maand moeten wachten. Kan me niet voorstellen dat je max een half jaar moet wachten. Djuuzie, wat rot dat je je zo naar voelt. En de buikpijn en rugpijn kunnen ook wat anders betekenen. Dus laat je hoofd niet hangen (heb makkelijk praten...zou me precies zo voelen...) Hou vol! Over 4 dagen heb je zekerheid!!
offtopic maar wil het jullie niet onthouden, voor het geval er hier fanatieke iceteadrinkers zijn... Hoor net zoiets raars op het testtopic. Showt iemand een duidelijk posi test, dus ze wordt gefeliciteerd. Zegt ze: "ik zal het tegen mijn pak icetea zeggen want heb het met 4 druppels icetea gedaan". Haar dochter had vandaag proefjes op school en kwam daarmee thuis. Bizar hè? Mn mannetje ging meteen kijken of we nog icetea hadden, maar helaas. Wat ik me dan afvraag: zou je ook posi kunnen testen als je heel veel icetea drinkt? Is natuurlijk veel minder geconcentreerd dan. Ik drink geen icetea hoor, maar goed, vraag het me wel af!
Chantal en Es, ik ben opzich als ik naar een normale bevruchting kijk een dag over tijd vandaag. Het ziekenhuis geeft alleen aan dat je later moet testen. Als ik zwanger zou zijn zou er echt wel iets te zien moeten zijn. En hij is echt omo wit..........
Het is niet eerlijk Djuuzie! Ik ben wel heel blij voor je dat je nog een aantal mooie embryo's in de vriezer hebt (al doet dat niet af aan je verdriet). Mocht je iets willen weten over een cryobehandeling: laat het me weten!
Djuuzie; wat kl*te zeg! Het is je zo gegund! Natuurlijk ben je verdrietig je hoopt zo erg dat het raak is. Sterkte meid! Morgen reageer ik meer. Ben net thuis van het werk en morgenvroeg moet ik weer dus snel slapen.
Es, vandaag mijn testdag ja. Hoefde niet meer te testen want was stiekem na de negatieve test al gestopt met de utrogestan bolletjes. En zondag dus ongi geworden........... Voel me redelijk. Ben erg moe, zowel lichamelijk als geestelijk. Maar doe het nog even een tandje lager allemaal. En dat voelt goed. Woensdag moet ik om 11.00 in het ziekenhuis zijn. Krijg dan meer te horen over hoe de cryo tp in zijn werk zal gaan. Hoe is dat bij jou gegaan Es? Thanx nieke! Hoe is het met jou?
Djuuzie; doe maar lekker rustig aan. Woensdag hoor je dus meer. Hopelijk kun je meteen verder. Of zou je dat zelf niet willen? Wij hebben donderdag de eerste follikelmeting, spannend. Zijn nu een midweekje op vakantie. Even lekker relaxen voordat het spannende wachten gaat beginnen.
Als het goed is kan ik vanaf mijn volgende menstruatie beginnen met de cryo tp maar weet het niet zeker. Volgens mij moet ik dan twee weken een soort van anticonseptie pil slikken en als mijn bm slijmvlies dik genoeg is word de tp gepland. In ieder geval, dat dacht ik.......... Heerlijk hoor een weekendje weg! Ga je vanuit je vakantieadres naar de fm? Geniet er van en ik duim voor je!
Dat genieten gaat zeker lukken. We gaan vanuit hier ja. Is niet zo ver weg. Dank je wel, hoop dat het duimen helpt. Dus waarschijnlijk na de volgende menstruatie naar cryo terugplaatsing. Ook weer erg spannend. Gaan ze woensdag verder nog iets doen?
Djuuzie, fijn dat je morgen meer hoort. De cryobehandeling ging bij mij als volgt: -Dag 1 menstruatie Progynova slikken (soort anticonceptie) -Dag 11,12,of 13 afspraak in ziekenhuis: echo voor baarmoederslijmvlies. -Als dit dik genoeg is (ik moest een week langer doorgaan met slikken, dubbele dosis) dan is 2 dagen later de terugplaatsing. Een cryobehandeling gaat dus HEEL snel! Binnen 15 dagen kun je al een terugplaatsing hebben. Ga je voor 1 of 2 embryo's? Of hebben jullie daar nog niet over nagedacht?
Heel even een kort berichtje. Net terug uit het ziekenhuis. Er waren 32 follikels te zien. De grootste waren nu 14 mm. Het baarmoederslijmvlies was 7.3. Er is nog bloed geprikt. Vanmiddag bellen ze wanneer we terug moeten en of ik minder moet spuiten. Heb gelukkig tot nu toe nergens last van. Moet wel rustig aan doen en zeker niet sporten.