Op wachtlijst IVF Nijmegen!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door marleentje26, 22 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosa1983

Rosa1983 Actief lid

3 mei 2011
    150
    0
    0
    Advocaat
    Zuid-Holland
    @nienke, wanneer is de terugplaatsing weet je dat al? Spannend hoor! Hoe lang heb jij moeten wachten voor je echt van start kon?

2. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Rosa: Wij hebben eind augustus de intake gehad en hebben ons eind januari aangemeld om te beginnen.
    De terugplaatsing zal vrijdag zijn. We horen morgen hoe laat en of en hoeveel er bevrucht zijn.
    Bij ons zijn de maanden wachten gelukkig wel snel voorbij gegaan. Maar we hebben er wel over gedacht om misschien naar de Geertgenkliniek te gaan. Dit hebben we uiteindelijk niet gedaan omdat de wachttijd niet super lang was in Nijmegen en we anders daar weer opnieuw onderzoeken zouden moeten doen en in de tijd dat we dan zouden kunnen beginnen we ook in Nijmegen zouden beginnen.

Marizje; welkome, lees lekker mee! Waarom gaan jullie starten met IVF als ik vragen mag?

Hier; een paar uurtjes gewerkt en dat ging prima. Ik heb weinig last van mijn buik. Nu lekker genieten van het mooie weer.

3. Rosa1983

Rosa1983 Actief lid

3 mei 2011
    150
    0
    0
    Advocaat
    Zuid-Holland
    Ok dus na je intake heb je ook bijna vijf maanden moeten wachten? Ja dat wachten is vreselijk, ik ben nogal ongeduldig haha. Geertgenkliniek zegt me niks, waar is die? Spannend hoeveel er bevrucht zijn! Ja ik ga ook ff lekker oo balkon zitten heerlijk weertje!

4. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Rosa; die zit in Elsendorp. Weet niet of dat voor jou dichtbij is?

Ze belden net dat er 8 bevrucht zijn, maar dat er 2 gevallen zijn. Nu dus nog 6 embryo's over. Hopelijk blijven deze het goed doen. Baal er wel van, maar niets aan te doen. Morgen horen we meer.

5. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Je moet maar zo denken Nieke: je hebt maar 1 goede nodig. Al snap ik natuurlijk heel goed dat je baalt dat er zo weinig over zijn. Bij mij was dat bij de vorige 2 behandelingen ook. Bij veel eicellen vallen er enorm veel af. Volgens mij had ik bij de 1e behandeling 18 eicellen, 5 embryo's en bij de 2e keer 16 eicellen, 7 embryo's.

Rosa, welkom. Ik kan (gelukkig) niet meepraten over lange wachtlijsten. Wij kregen maart 2011 te horen van de huisarts dat we alleen maar zwanger konden worden met behulp van het ziekenhuis. In april 2011 onderzoeken gehad in het Radboud, in mei 2011 diagnose ICSI gesteld en in juni/juli de 1e ICSI behandeling gehad. Na iedere keer een rustmaand na een mislukte poging konden wij steeds weer meedoen. Ik sta daarom ook altijd met mijn oren te klapperen als ik hoor over de wachtlijsten. Ik hoop dat je snel kunt beginnen!

6. Rosa1983

Rosa1983 Actief lid

3 mei 2011
    150
    0
    0
    Advocaat
    Zuid-Holland
    @nienke ik woon in den haag dus das niet echt naast de deur maar ja nijmegen ook niet ;) 6 embryo,s over spannend en inderdaad je hebt maar 1 goede nodig! Ik hoop dat het lukt!
    @es goh wat waren julle dan idd snel aan de beurt! Wij zijn eind jan door longarts van mn man doorverwezen en dan eind mei pas gesprek. Maar ja niks aan te doen. Jij bent nu met je derde icsi bezig?? Gaat het goed??

7. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Ja, ik ben met de 3e ICSI bezig. Tot nu toe gaat het goed. Ik ben 3 maart met de Decapeptyl begonnen. Vanavond komt daar voor het eerst Puregon bij. Dat is pas het echte werk, voor mijn gevoel. Dan gaan er pas follikels groeien. Maandagochtend heb ik de eerste follikelmeting. Dit keer eerder, omdat het de vorige twee keren zo hard ging met groeien. Ik hoop dus dat het dit keer allemaal wat rustiger gaat.

8. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Marizje, wat spannend allemaal. Zal wel even een klap zijn geweest toen je het hoorde. Of hebben jullie al voortrajecten en/of andere behandelingen achter de rug?

9. Djuuzie

Djuuzie Fanatiek lid

16 mei 2010
    3.079
    0
    0
    Begeleider in de psychiatrie
    Gelderland
    @Rosa, het is idd allemaal behoorlijk heftig geweest de laatste maanden. Dus de kans is groot dat mijn vermoeidheid daar nog vandaan komt. Maar er is bloed geprikt en hoor volgende week de uitslag.
    Volgens mij is het zo dat als je nu voor t eerst voor ivf/icsi gaat je nog maar 1 embryo terug geplaatst krijgt. Of dat bij een volgende behandeling ook geld weet ik niet.
    En het lijkt mij niet dat ze nu ook slechtere kwaliteit in gaan vriezen. De kwaliteit kan door het ontdooien minder worden dus is de kwaliteit niet heel goed lijkt mij dat de het dan niet doen. Maar is mijn gedachten hoor, kan t mis hebben natuurlijk!

@Nieke, heb vandaag de klok rond geslapen, had het wel nodig dus........
    Gelukkig lukte het je om wat uurtjes te werken. Zo zie je maar weer dat iedereen er anders op reageerd. Maar wat een afvalrace is het he! En erg slordig dat er 2 gevallen zijn. Nu duimen voor goede kwaliteit en hopelijk een cryo! Kan je de kwaliteit zien op de digi poli?

@Marizje, welkom hier!

@Es, zo weer beginnen vanavond. T echte werk gaat beginnen!
    Denk aan je!

Wat is het heerlijk weer he dames! Heb lekker de deur opegn gehad en in het zonnetje gezeten. Dat is wat ik nodig heb! Morgen met een vriendin een terasje pakken en een broodje eten. Heb ik helemaal zin in!

10. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    @nien: gevallen?! Dat meen je! Slordig, wel eerlijk dat ze t gezehd hebben. nu hopen op mooie Atjes!

11. Rosa1983

Rosa1983 Actief lid

3 mei 2011
    150
    0
    0
    Advocaat
    Zuid-Holland
    Laten vallen? Dat meen je niet!! Morgen tp he nieke spannend! Ik weet niet hoe het verder bij jullie is maar bij ons is er wel een heel kleine kans dat we zwanger kunnen worden. Is wel vaker gebeurd bij mannen met cf. Vorig jaar ben ik met pil gestopt en dan merk je toch ook al weetje het kan bijna niet, als je dan wacht op je ongi och het
    Zal toch niet? Dan heb je ook opeens allemaal symptomen, je lichaam kan je zo voor de gek houden. Heb vorig jaar ook al wel eens met test in mn handen gestaan, was er bijna zeker van en natuurlijk negatief. Kijk en natuurlijk super dat we zulke goede medische hulp kunnen krijgen maar soms vind ik het toch lastig. Hebben jullie dat ook? Deze maand ben ik weer bijna een week overtijd. En dan begint het weer zo te spoken. Ik moet maar snel starten met de icsi ;) sorry voor enorme verhaal moest het even kwijt. Fijne dag allemaal vandaag!

12. Marizje

Marizje Actief lid

1 mrt 2012
    257
    2
    18
    Elst
    Hè dames!
    Fijn om verhalen van anderen te Kunnen meelezen.
    Zeker omdat ons traject nog moet starten. Mijn eileiders werken niet volgens behoren en daarom stappen wij over op IVF omdat onze verdere omstandigheden goed zijn.
    Het was wel schrikken maar ik wil positief blij en!! En hoop houden!
    Fijn om de ervaringen te lezen. Geen idee wat er op ons af gaat komen......

13. Djuuzie

Djuuzie Fanatiek lid

16 mei 2010
    3.079
    0
    0
    Gelderland
    @Nieke, al meer nieuws uit het zienehuis?

Rosa, schrijf lekker van je af hier! De stap naar de mmm is ook moeilijk geweest voor ons. Maar ik ben zo blij dat de mogelijkheid er is en we deze kans krijgen!

Marizje, lees en schrijf gezellig mee hier!

14. Marizje

Marizje Actief lid

1 mrt 2012
    257
    2
    18
    Elst
    Sorry meiden ik heb niet alles terug gelezen. Zijn er bij jullie ook al positieve resultaten geboekt me IVF of icsi?

15. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Heel even een kort berichtje voordat ik onze hond uit ga laten. Zag op de digitale poli dat er 2 B'tjes teruggeplaatst gaan worden en dat er 2 ingevroren zijn. :)
    Spannend!

16. Djuuzie

Djuuzie Fanatiek lid

16 mei 2010
    3.079
    0
    0
    Gelderland
    Wow Nieke! Dat is gelukkig goed nieuws! Succes vandaag!

17. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Goed nieuws Nieke! Dan zitten er dus nog 2 goede B's in de vriezer! Lekker vooruitzicht!

18. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Tot nu toe alleen nog Sinja. Zij heeft een dochtertje uit een eerdere ICSI behandeling en nu is ze zwanger van een ICSI behandeling.

19. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Er zitten 2 mooie B'tjes in mijn buik en inderdaad nog 2 goede in de vriezer. Heel fijn gevoel is dat. Hopelijk hebben we ze voorlopig niet nodig!! Nu 2 hele lange weken wachten.

20. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Nien wat fijn!!! Ik ga voor je duimen!!
    Hier de eerste wachtweek er bijna op. Nog een weekje, dan weten we wat t wordt: nog 8,5mnd zwanger zijn of ivf. Wel fijn dat ze dus toch wel Bs invriezen. Misschien toch 1 poging in NL doen...

Deel Deze Pagina