Op wachtlijst IVF Nijmegen!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door marleentje26, 22 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Djuuzie

Djuuzie Fanatiek lid

16 mei 2010
    3.079
    0
    0
    Begeleider in de psychiatrie
    Gelderland
    Wow Nieke wat fijn! Ik duim voor je! Hopelijk heb je de cryo's niet nodig maar gelukkig heb je ze wel! Nu twee lange wachtweken, heb je genoeg afleiding?
    Van mij mogen deze twee weken ook voorbij vliegen. Als het goed is ben ik dan ongi en kunnen we een start maken voor de cryo tp!

Chantal, voor jou nog en weekje wachten. Wat is je gevoel?

2. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    @djuuz: normaal voel ik niets, buiten de bekende pregnyl kwaaltjes. Deze week de hele tijd steekjes links, soms best fel, dus stiekem hoop ik toch weer een beetje. En waar zijn we ook zonder hoop? Ze zeggen altijd: hoop doet leven. Hopelijk zorgt het in dit geval voor leven!

3. Djuuzie

Djuuzie Fanatiek lid

16 mei 2010
    3.079
    0
    0
    Gelderland
    Haha, leuke woordspeling Chantal! Ik hoop ook dat het voor leven zorgt.

4. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Hoi meiden, hoe gaat het hier? Ik heb vandaag mijn eerste FM gehad. Heel vroeg, op dag 6, maar dit om te voorkomen dat het weer zo hard gaat met de groei van de eitjes. Het zag er allemaal goed uit. Ik heb zo'n 10 tot 15 eiblaasjes. Dat is natuurlijk beter dan 30 tot 35 eiblaasjes!!! Ze groeien in een rustig tempo. De grootste was nu 14 mm. Mijn baarmoederslijmvlies zit al op 6,5 mm. Daar zat ik vorige behandelingen pas aan het einde op!!! Dus al met al ben ik erg tevreden met de berichten tot nu toe. Woensdag nog een extra controle. Dan moet ik ook bloed prikken voor de hormoonwaarde.

5. Djuuzie

Djuuzie Fanatiek lid

16 mei 2010
    3.079
    0
    0
    Gelderland
    Es, dat zijn goede berichten! Tien tot vijftien eiblaasjes is mooi! Duim voor een goede stimulatie verder!

Hier is alles nog steeds het zelfde. Ben nog steeds erg moe en heb dan ook bloed laten prikken. Op een kleine marge na is alles in mijn bloed goed. Wel zit mijn meting op bloedarmoede laag( maar wel binnen de normen) En mijn nieren werken iets minder goed. Maar dat kan iik een moment opname zijn. Moet morgen even terug bellen en dan heeft de assistente overlegd met de arts. Al met al niet erg veel wijzer geworden...........

6. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Es; fijn dat het allemaal goed groeit. En inderdaad dit is een beter aantal dan 30-35. Hopelijk groeien ze zo verder. Spannend.

Djuuzie; Gelukkig dat de bloedwaarden voor zover je weet goed zijn. Je bloedgehalte is dus iets aan de lage kant daar kun je ook moe van zijn. Je kunt ook ijzerhoudende voeding eten bijv.
    IJzerrijke producten zijn o.m.:
    • vrijwel alle vleessoorten,
    • bepaalde vissoorten (kabeljauw, haring en sardines),
    • bepaalde schaal- en schelpdieren (garnalen, mosselen en oesters),
    • peulvruchten zoals bruine en witte bonen, linzen en sojabonen,
    • vrijwel alle noten,
    • brood,
    • gedroogd fruit, met name abrikozen en vijgen,
    • fruit uit blik of pot (zoals frambozen, rode bessen en kersen),
    • bepaalde groenten, met name andijvie, artisjok, broccoli, courgette, doperwten, druivenblad, postelein, tomatenpuree, raapstelen en schorseneren.

Even een lijstje van het internet. Misschien helpt het iets.

Hier; het gaat allemaal zijn gangetje, voel me goed. Gelukkig geen last meer van mijn buik. Alleen vanmorgen had ik opeens flinke ongesteldheidskrampen. Duurde denk ik 5 minuten ofzo. Hebben jullie een idee wat dit kan zijn? Hadden jullie dit ook?

7. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Djuuzie, fijn dat je bloed goed was. Wel vervelend dat je klachten houdt.

Nieke, ik heb bij beide behandelingen menstruatiekrampen gehad. Bij de eerste behandeling meer dan bij de tweede. Maar het kan op alles duiden. Ik duim voor je! Hou vol!

8. Djuuzie

Djuuzie Fanatiek lid

16 mei 2010
    3.079
    0
    0
    Gelderland
    Thanx voor de tip Nieke! Ik ga eens op mijn voedingspatroon letten!
    Je krampen kunnen komen door het krimpen van je eierstokken dacht ik. Maar zeker weten doe ik het niet........

Es, hoest met jou?

9. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
  10. Djuuzie

Djuuzie Fanatiek lid

16 mei 2010
    3.079
    0
    0
    Gelderland
    Oh chantal, wat gaaf!!!!!!!!!!!!!!! Ik krijg er gewoon kippenvel van! Duim voor een plakbeeb! En alvast een felicitatie!!!!!!!!!!

Knuffel! Djuuzie

11. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Wow Chantal!!! Toch alvast een proficiat!!! Wat zou het mooi zijn als dit een plakbeeb is. Net voordat jullie het IVF traject in zouden gaan!!

12. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Oooh, Chantal! Wat een geweldig verjaardagscadeau meid! Proficiat! Heerlijk om het IVF traject niet in te hoeven!!!

13. Marizje

Marizje Actief lid

1 mrt 2012
    257
    2
    18
    Elst
    Chantal wat goed!! Ik duim voor je!!!

14. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Dank voor jullie lieve felicitaties. Kan het nog maar moeilijk bevatten.
    Hier vanochtend een CB met indicator gedaan, zie foto album. Vandaag veel "check" toilet bezoekjes gehad, maar geen spatje rood gespot. Spannend hoor, pffff. Ben echt bang voor vmk net als vorige keren, maargoed, het is gewoon afwachten.... Hoe ist met jullie?

15. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    We duimen nog steeds voor je Chantal! Dit moet een plakker zijn!

Ik heb vandaag ook weer goed nieuws gehad, bij de 2e FM. De eiblaasjes groeien nog steeds rustig door. En mijn baarmoederslijmvlies zit nu op 7,2 mm!!! Een nieuw record!!!

Vrijdag weer een FM. De verwachting is dat ik maandag of dinsdag de punctie heb. Spannend dus weer!

16. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Chantal; hoe gaat het? Begin je al aan het idee te wennen?

Es; vandaag weer een FM gehad? En? Hoe voel je je verder?

Hoe is het met de rest van de meiden?

Hier; de eerste wachtweek zit erop. Nog 1 hele week te gaan, wat duurt dat lang. Normaal vliegen de weken voorbij maar nu helaas niet. Ik kan niet wachten tot ik weet waar we aan toe zijn. Ben super zenuwachtig. Ik had een goed gevoel maar nu niet meer. Geen idee hoe dat komt.
    Zouden jullie eerder testen? Ik mag 7 april testen dat is 15 dagen na TP.

17. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Ik heb steeds iets eerder getest, ik kon dat niet volhouden tot de echte testdatum!

Morgen heb ik de punctie!!! Super spannend allemaal.

18. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
  19. Marizje

Marizje Actief lid

1 mrt 2012
    257
    2
    18
    Elst
    Chantal wat spannend!! Dat zijn overduidelijk positieve testen! Ik Snal je angst. Ik duim voor je dat er 16-4 een mooi kindje te zien is!!

20. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Es; hoe was de punctie? Viel het mee?

Ik wil niet langer wachten met testen, die onzekerheid is zo verschrikkelijk. Maar we wachten toch maar. Misschien komt mijn ongi wel voor de testdatum.

Deel Deze Pagina