Op wachtlijst IVF Nijmegen!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door marleentje26, 22 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    He meiden,

Hebben eindelijk weer een laptop dus kan hier weer wat makkerlijker typen! :D

Chantal: WAAAAUW!!! Gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat een supergoed nieuws, nog nét voor je IVF. Heerlijk zeg! Je testen zijn superduidelijk! Ben benieuwd hoeveel het er zijn :D Hoe voel je je?

Es, vandaag je punctie! Hopelijk is het goed gegaan! Duim voor je!!!

Nienke, al in je 2e wachtweek. De ergste om te wachten.. knap dat je het nog even volhoudt! Ik heb ook iedere poging eerder getest (alleen 1e poging netjes gewacht tot ik ongi werd... maar dat was best even schrikken en baalde toen zo dat ik de volgende pogingen liever eerder duidelijkheid had). Ik duim voor je!!

Djuuzie hoe gaat het met je?

Nieuwe meiden: welkom! Hopelijk hebben jullie ook succes in Nijmegen!

Marizje, ik ben nu zwanger van nummer 2 en 3 na in totaal 4 ICSI pogingen! Bij de 1e de 2e poging zwanger en nu weer de 2e poging! Hebben dus erg veel geluk! Na de 2e punctie zelfs een slecht nieuws gesprek gehad dat we er vanuit moesten gaan dat we geen biologisch eigen kindje konden krijgen, Radboud een 3e poging niet zag zitten waarschijnlijk. Toen 3 dagen extreem veel verdriet gehad, tot we hoorde dat er 2 A-tjes waren ontstaan. Wat niemand had verwacht en daaruit is onze dochter geboren :) En nu dus zwanger van een tweeling! Zijn echt ontzettend dankbaar dat wij dit geluk hebben, gunnen dit iedereen zóoooo ontzettend....

Hier dinsdag afscheid genomen in Nijmegen. Echo gehad en de tweeling liep precies op termijn en 2 kloppende hartjes! Nu over 3,5 week hier in E. een echo en voor controles. Misschien zie ik jullie dan wel een keer in de wachtkamer (heel dubbel omdat daar de zwangere en mmm-meiden in 1 ruimte zitten toch?)

Duim voor jullie en denk aan jullie!!!!

2. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Hoi meiden, de punctie zit erop. Viel wel tegen dit keer. Rechts ging goed, maar links waren ze wat moeilijker aan te prikken. Ik heb nu nog steeds veel pijn. Lopen en plassen is heel gevoelig.

Er zijn 15 eicellen gevonden en we hebben in ons digidossier gezien dat er 14 goed genoeg waren voor bevruchting. Dus we zijn heel tevreden!

3. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Es; dat is een mooie oogst. Lekker op tijd naar bed vanavond en morgen ook rustig aan doen meid. Plassen was bij mij de eerste dagen ook pijnlijk. Hopelijk komen er veel bevruchtingen. Ik duim voor jullie!

4. Djuuzie

Djuuzie Fanatiek lid

16 mei 2010
    3.079
    0
    0
    Begeleider in de psychiatrie
    Gelderland
    Hey meiden!

Fijn weekend gehad? Ik wel, maar helaas zit ie er al weer op.......

Nieke, ik heb wel eerder getest beide keren. Ik heb geloof ik twee weken na punctie getest. Als je uit gaat van punctie is eisprong zou het kunnen. Heb er geen ervaring mee of ie positief is dan als je zwanger bent.

Chantal, je testen wordt steeds duidelijker! Jippie!!!!!

Sinja, wat fijn dat alles goed is! Hoop je een keer te zien in de wachtkamer in ede. Alleen dan wel allebei zwanger hoor!
    Ik vind het soms ook wel moeijlijk ja. Zit je daar voor de zoveelste keer op een fm te wachten zitten er allemaal dikke buiken...........

Es, mooie oogst! Neem rust hoor meid! Ik kon de eerste dagen ook niet rechtop lopen. Met plassen heb ik gelukkig geen last gehad maar lijkt me zeker niet fijn.

Hier gaat alles zijn gangetje. Ben aaan t wachten op mijn ongi maar dat zal eind van de week wel komen. Dan gaan we voor de cryo tp. Ben nog wel moe maar verder voel ik me weer ok.

5. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Hoi meiden, het gaat al een stuk beter met me, maar ik blijf toch nog maar een dagje thuis van werk.

Chantal, fijn dat de testen duidelijker worden!
    Sinja, helemaal leuk, een tweeling!
    Nieke, nog even en je weet meer! Spannend!
    Djuuzie, fijn dat jij ook weer bijna kunt beginnen!

6. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Es, wow 14 stuks, geweldig! Duim voor veel goede emmies!!

7. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Er zijn 6 embryo's ontstaan. Morgen de terugplaatsing. Ongeacht kwaliteit gaan we voor 2 embryo's. Ik hoop heel erg dat er minimaal een A-tje bij zit!

8. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Wow Es 6 embryo's. Ik ga duimen dat er zeker één en misschien wel twee A'tjes zijn om terug te plaatsen. En dan mag je langs mij komen zitten op dat vervelende wachtbankje.

Voel je je alweer wat beter? Nog last van je buik?
    Hoe laat moet je morgen?

Sinja; wow een tweeling, leuk zeg! Hoe voel je je verder?

Djuuzie; fijn dat je je alweer wat beter voelt. Hopelijk ben jij wel snel ongi en dan een mooie cryo in je buikje voor 8,5 maanden!!

Chantal; alles nog steeds goed hoop ik. Ik zag dat je testen steeds donkerder worden, super!!

Hier; Vandaag 2 weken na de punctie. Ik voel niets eigenlijk. En ook nog geen ongi. Maar het wachten duurt veeeeeeel te lang. Vanaf morgen moet ik 3 dagen naar school (ga een opleiding doen vanuit het werk) dus dan heb ik de hele dag geen tijd om er aan te denken, erg fijn dus. Zaterdag is D-day, tenzij de duivels zich eerder melden.

9. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Wow 6! Das een goeie score toch? Kan je op die digi poli niet de kwaliteit terug lezen? Heeeeeel veel succes morgen en de duimen draaien!!!

10. Djuuzie

Djuuzie Fanatiek lid

16 mei 2010
    3.079
    0
    0
    Gelderland
    Zes embryo's! Mooi aantal Es! Duim heel hard voor A'tjes!

Nieke, spannd he de laatste week! Knap van je dat je nog niet getest hebt. Mij lukt t niet om zo lang te wachten..........Maar komende dagen afleiding lees is. Hoop op een pasen die jullie nooit meer vergeten!

Chantal, hoe voel je je? Kan je het allemaal een beetje bevatten?

Ik wacht nog rustig op mijn ongi. Volgens mijn normale cyclus zou die donderdag moeten komen. Maar heb volgends mij een dag of twee later mijn ei gehad. Ik ga gewoon uit van t weekend.

Kreeg net een uitnodiging voor een babyshower. Oef, wat maakt dat me in de war. Vind het een beetje dubbel, aan de ene kant wil ik er voor die kennis er graag heen maar aan de ndere kant weet ik niet of ik dan zin heb in baby gedoe.............
    Ik wacht nog even met reageren op de mail.....

11. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Succes Es vandaag! Hopen op twee toppertjes in mn buik
    @djuuzie: begin t langzaam te bevatten. Elke keer weer opgelucht als ik de wc uitkom, elke keer een beetje blijer als de test weer donkerder is.

@Dames op de wachtbank: hou vol, ik duim voor jullie

@dames doe voor FM gaan: ik hoop voor jullie op een mooi aantal grote follikels!

12. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Heb om 12.15 uur een terugplaatsing gehad van een A-tje en een C-tje. Met de A ben ik heel blij, maar ik vind het zo tegenvallen dat de rest dus maar C-tjes waren. We hebben gevraagd waaraan dat zou kunnen liggen. Waarschijnlijk had dat te maken met het feit dat we een paar dagen eerder moesten stoppen met spuiten omdat mijn hormoonwaarde anders weer veel te hoog zou komen. De eitjes zijn daardoor wat klein gebleven. Maargoed, we zullen zien hoe het afloopt...

13. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Wel fijn dat er in elk geval wel 1 Atje bijzat. Ik hoop dat die mag uitgroeien tot een prachtig kindje (het Ctje natuurlijk ook!)!Veel succes in de wachtweken, heb je afleiding?

14. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Tja, 1 kindje is natuurlijk al heel mooi! Heb opzich wel voldoende afleiding. Ik werk fulltime van maandag t/m vrijdag en in de weekenden zijn we meestal ook wel op pad. De eerste wachtweek vind ik vaak geen probleem, maar die tweede...pfff

15. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Heel herkenbaar, die 2e week. zorgde altijd dat die goed volgepland stond, maar dan nog. Nou, dat ze maar voorbij mogen vliegen!

16. Djuuzie

Djuuzie Fanatiek lid

16 mei 2010
    3.079
    0
    0
    Gelderland
    Es, wat fijn dat er een A'tje in je buik zit. Lekker vergezeld met een C......Snap dat het je tegen valt dat de rest allemaal C tjes zijn. Maargoed, deze zitten nu lekker warm bij je. Succes met de wachtweken! Knuffel!

17. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Es; wat super dat er één A'tje in je buik zit en dat die een vriendje heeft, ook al is het maar een C'tje. Ook C'tjes kunnen het soms heel goed doen he. Nu 2 weken wachten, spannend! Ik ga duimen dat over twee weken jullie een mooie test in handen hebben.

Hier nog steeds aan het wachten totdat het zaterdag is. Dan is het D-day voor ons!

18. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Dank je wel lieve meiden!

Djuuzie, weet je al of je naar de babyshower gaat? Ik snap jouw gevoel helemaal. Ik ben deze week nog met pijn in mijn buik op kraamvisite geweest en zit sinds deze week ook te wachten op een bericht van een vriendinnetje die moet gaan bevallen. Dat zijn moeilijke confronterende momenten.

Nieke, ik hoop dat het resultaat positief mag zijn. Jullie hebben er ook 2 laten terugplaatsen, toch? Wat was daar de kwaliteit van?

19. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Es; bij ons hebben ze twee B'tjes teruggeplaatst en nog twee B'tjes ingevroren in één rietje.

20. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Oke, dat is een "lekker" vooruitzicht, mocht deze kans niet slagen. Maar daar gaan we natuurlijk niet voor!! Die andere B-tjes mogen lekker blijven liggen in de vriezer als evt. tweede/derde kindje!

Deel Deze Pagina