Op wachtlijst IVF Nijmegen!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door marleentje26, 22 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Dat zou wel heel mooi zijn ja. Nog maar twee dagen wachten. Gelukkig is vandaag voorbij gevlogen en ik weet zeker dat de komende twee dagen dat ook doen, dus dat gaat goed komen.

2. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Pff, knap hoor dat je niet eerder test.

3. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Nieke, ik denk aan je. Hoe voel je je? Trek je het nog?

4. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    @nien: hoop dat je morgen een posi test hebt!!

5. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Het wachten gaat goed. Alleen regelmatig flinke ongikrampen, maar tot nu toe nog geen bloed. Morgenvroeg gaan we testen.

Es; hoe is het met jou?

Chantal; wanneer heb jij je eerste echo?

6. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Pfff, wat ontzettend spannend allemaal Nieke!!!

Hier gaat het goed. Steeds minder klachten van de punctie, dus dat is fijn.

7. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Nienke onze echo is 16april. Ik had ook mega krampen en steken, dus het zeg nog niets hoop ik! Ik duim voor een roze zaterdag!

8. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Es; gelukkig heb je alweer minder last van je buik. Nu hopen dat alles goed mag gaan!

Chantal; dat duurt niet meer zo lang tot de echo, spannend. Hoeveel zullen het er zijn?

Ik hoop ook op goed nieuws morgen, vind het zo spannend!! Ik zal het laten weten als ik getest heb.

9. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Vanmorgen een test gedaan en deze was POSITIEF!!! We kunnen het nog niet geloven!
    Bedankt voor het hopen en duimen het heeft geholpen!!

10. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Ik dacht ik kom even spieken en meteen goed nieuws!!!

Nieke: Gefeliciteerd meid!! Het is jullie zo gegund! Geniet ervan!!!!

Chantal: hoe voel jij je aan het idee gewend? Bij jullie dus hetzelfde verhaal als hier de laatste IUI toch nog raak!

Hoe gaat het met de andere meiden? Ik ga voor jullie duimen dat jullie snel volgen!!

Hier gaat het goed! Ben alweer ruim 24 weken zwanger. En moet zeggen die tijd is gevlogen.

Meiden het gaat jullie goed en ik kom nog regelmatig even spieken hoe het met jullie gaat!

11. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Wauw Nieke!!!! Gefeliciteerd meid! Ik snap dat het nog heel onwerkelijk is. Hopelijk gaan we jouw voorbeeld allemaal volgen. Ondanks ongikrampen kan het dus toch zo zijn! Heb je nog meer kenmerken/tekenen gevoeld van tevoren?

12. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Dank jullie wel meiden.

Marleentje; fijn om te horen dat het goed gaat met je. En inderdaad de zwangerschap lijkt heel snel te gaan.

Es; Ik heb gevoelige borsten en regelmatig steekjes links onder in mijn buik, ook heb ik regelmatig ongikrampen.
    De laatste dagen was ik heel rustig de testdrang was er niet echt. Misschien was dat ook wel een teken. Maar vanmorgen was ik echt super zenuwachtig, heel bang dat het negatief was. Maar toen kwam de streep en ik moest gewoon huilen zo blij, maar zo onwerkelijk nog.

13. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Heel begrijpelijk! Ik zou ook mijn hoofd eraf janken!! Wanneer zijn die ongikrampen begonnen? Het stomme is dat ik die ook altijd had voor het testen. En ook de gevoelige borsten. Het frustrerende is dat het altijd positief of negatief kan zijn. Bleeeh! Ik wil ook al kunnen testen!!!

Geniet lekker van de paasdagen. Jullie weekend kan uiteraard niet meer stuk!!!

14. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
  15. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Es; ik had 3 dagen na de terugplaatsing voor het eerst een flinke steek alsof ik hele erge ongikrampen had. Toen dacht ik al het gaat wel heel snel mis, mogelijk is dit de innesteling geweest (denk ik achteraf). De echte ongikrampen heb ik denk ik nu een dag of 4 denk ik. Gevoelige borsten dacht ik dat het misschien van utrogestan kon zijn. Die pijn had ik een paar rondes hiervoor ook en toen kwam mijn ongi gewoon. Het zegt allemaal niks.
    Ik hoop dat jij straks ook zo'n mooie test in handen hebt.

Ook jullie allemaal fijne paasdagen!!

16. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Whaaaaa Nienke: van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!!! Wat super zeg!!!!!!!!!!!!!!!! En spannend of het er 1 of 2 zijn :D

Es, geweldig dat jullie een Atje hadden en vergezeld van een Ctje. Ik duim echt heel hard voor jullie!!!!
    Kwaaltjes zeggen idd niets. Ik had bij zowel mislukte als gelukte pogingen ongikrampen, rugpijn en gevoelige borsten. VOoral idd die 2e wachtweek is zo'n ramp... Sterkte meis!! Hopelijk heb je snel goed nieuws.

Chantal wat ga je al hard, 24 weken! Heerlijk zeg!

En andere Chantal :D hoe gaat het met je? Al kwaaltjes? En wanneer heb je de 1e echo? Edit: lees 16 april in je onderschrift.. nog 1,5 week. SPANNEND! Ben ook erg benieuwd hoeveel er zitten :D

Djuuzie ben jij nu alweer gestart met een cryo? Je moest dit weekend ongesteld worden toch? Duim ook voor jullie heel hard mee!! En snap dat je helemaal geen zin hebt in een babyshower. Heb je al gereageerd op de mail of je gaat?

@hier: alles goed, over 2,5 week pas weer echo dus nog even afwachten!

17. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Sinja, al op een kwart!!! 10wkn vandaag, fantastisch!!

Es, hoe ist op de wachtbank? Beetje afleiding geregeld voor de laatste week die eraan zit te komen?

Nien, ist al een beetje bezonken??

Djuuz, hoe gaat t bij jou dan?

Hier komt MvM vanmiddag. Ben zo blij dat ik nu zelf iets voor ze kan betekenen. En voor al die wensouders natuurlijk :)

18. Djuuzie

Djuuzie Fanatiek lid

16 mei 2010
    3.079
    0
    0
    Begeleider in de psychiatrie
    Gelderland
    Es, ik heb besloten wel naar de babyshower te gaan. Heb dan zelf als het goed gaat ook mijn tp gehad en zit dan in de wachtweken. Hoe is het met jou?

Nieke, GEFELICITERD!!!!!!!!!!!!!Wat is dit een super goed bericht! Spannend of er nu 1 of 2 kindjes in je buik groeien. Wanneer heb je een echo?

Marleentje, leuk dat je nog even langs komt wippen! Nu op naar je verlof en je bevalling!

Sinja, hoe voel je je? Je zal al wel flink groeien denk ik met twee mini mensjes in je buik.

Chantal, goed bezig! Plassen voor MvM! Iedere vrouw zou het eigenlijk verplicht moeten doen. Maarja dat kan je natuurlijk niet verplichten.
    Is het tekort aan pregnyl al opgelost dat iemand weet?

Ik heb een druk en erg naar weekend achter de rug. Op mijn werk bedreigd met een mes door een client. En dat is me niet in de koude kleren gaan zitten. Nu gelukkig vrij tot en met maandag. Alleen donderdag middag even naar t werk voor overleg.
    Afgelopen zondag ben ik ongesteld geworden. Was drie dagen te laat dus had een kleine hoop op een GROOT wonder, maar helaas.
    Heb me vanmorgen aangemeld coor cryo terugplaatsing. Moet donderdag de 18e voor een echo voor de meting van mijn baarmoederslijmvlies en als dat goed is heb ik de 24e terugplaatsing. Nu hopen dat het allemaal goed gaat deze keer!

19. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Djuuzie, knap dat je naar de babyshower gaat. Maar precies wat je zegt: je kunt gaan in jouw "goede tijd". Dan zit er in ieder geval een embryootje in je buik. Een vriendin van mij moet deze week bevallen (wordt ingeleid) dus ik wil eigenlijk proberen zo snel mogelijk te gaan zodat het nog binnen mijn wachtweken valt. Stel je voor dat ik negatief test....pfff. Dan wordt de drempel enorm.

24 april terugplaating! Lekker snel gaat dat met een cryobehandeling he! Super fijn!

Wat heftig wat jij hebt meegemaakt op je werk. Bah! Ik hoop dat je goede begeleiding krijgt of er zelf goed bovenop komt. Dat gaat je zeker niet in de koude kleren zitten!

Hier is alles nog rustig. Ik heb geen klachten meer van de punctie. Zaterdag nog links een gevoelige eierstok gehad. Gisteren was mijn baarmoeder tijdens het plassen heel licht gevoelig. Maar ja, er valt toch niks over te zeggen. Vandaag ineens niet meer. Ik hoop zo op een nieuw teken. Een teken dat ik nog niet eerder heb gehad tijdens de vorige behandelingen!

Chantal, super dat je plas voor MvM. Dat ga ik ook doen als het ons ooit lukt! Daar hoef ik geen seconde over te twijfelen!

20. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Het probleem met pregnyl is zeker nog niet opgelost. Het is bij onze apotheek nog steeds niet binnen.(ben het zkh nog 2 pregnyl verschuldigd)
    Vandaag een knaller van een Moeders voor Moederstest
    http://www.zwangerschapspagina.nl/members/58769-albums9503-picture55970.html
    http://www.zwangerschapspagina.nl/members/58769-albums9503-picture55969.html
    Nu kan ik binnekort starten met plassen voor dit fantastische doel waar ik zelf dankbaar gebruik van heb gemaakt!

Ik heb zaterdag een babyshower van een vriendin, een shower die ik nota bene zelf heb georganiseerd, pff wat ben ik blij dat ik nu in deze situatie verkeer anders had ik het mezelf wel heeeel moeilijk gemaakt. Maar is ook wel met bijzondere reden, we willen haar hart onder de riem steken, vorige kindje met 32wkn overleden in haar buik, nu heeft ze ook een belabberde zwangerschap die extra wordt bemoeilijkt door continu ziek zijn en overgeven (is inmiddels 31wkn)

Meiden succes met wachten. Hoop dat de baby in de wachtweken wordt geboren meis!

Deel Deze Pagina