Op wachtlijst IVF Nijmegen!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door marleentje26, 22 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Djuuzie; wat akelig wat je mee hebt gemaakt op je werk zeg. Dat hakt er wel in. Hopelijk kun je het een plekje geven!
    Goed dat je toch naar de babyshower gaat. Denk ik wel een fijn gevoel dat je dan de tp gehad hebt. Hopelijk daarna ook snel goed nieuws voor jullie.

Es; voor jou schiet het wachten ook al op. Gelukkig dat je geen last meer hebt van de punctie. Mijn duimen draaien!!

Chantal; wat een mooie test van moeders voor moeders, super!
    Nog 6 dagen en dan de eerste echo, spannend zeg. Weten er al mensen van jullie zwangerschap of niet?

Ik heb me ook aangemeld voor MvM ze komen volgende week maandagavond langs, spannend.
    1 mei krijgen wij onze eerste echo, dus dan weten we ook of het er 1 of misschien toch 2 zijn en of alles goed is.

2. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Tja, wat stelt normaal gesproken 1 week en 2 dagen nou voor..???

Maaaaaaar diiiiit gaaaaaaat zoooooo laaaangzaaaaaaaaam

:(

3. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Meiden ik moet iets kwijt...

Ik veegde net af op de wc en ik had een wat donkerdere afscheiding van de Utrogestan. Echt lichtbruinig, gewoon een druppel. Nooit gehad! Zou dit iets kunnen zijn???? Ik ben geschrokken! Ik zit op dag 7 na TP en kan onmogelijk gaan menstrueren lijkt me... HELP!

4. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Meis wat zul je geschrokken zijn! Kan nattuurlijk ook juist positief zijn en een innesteling zijn! Hier nooit utro gebruikt dus daar kan ik geen ervaringen over uitwisselen, sorry. Maar ik heb goede hoop dat dit jouw emmie is die zich lekker nesteld in je baarmoeder!
    Hoop dat je beetje kan slapen!!

5. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Heb veel ongikrampen gehad vannacht. Even afwachten hoe het vandaag gaat.

6. Djuuzie

Djuuzie Fanatiek lid

16 mei 2010
    3.079
    0
    0
    Begeleider in de psychiatrie
    Gelderland
    He jeetje Es! Hoop zo dat het geen ongi krampen zijn! Ik heb het nooit geha bij de utro, maar die zorgde er bij mij voor dat ik niet ongi werd. Pas na het stoppen met de utro.
    Sterkte!

7. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    De hele dag door al ongikrampen. Bij alle drie de keren dat ik een terugplaatsing heb gehad ondersteund met de Utro ben ik ook niet eerder gaan menstueren. Juist pas als ik een paar dagen geen Utro meer gebruikte.

Ik word behoorlijk onzeker en down van dit gevoel in mijn buik. Ik vind het zo moeilijk om hoop te houden nu...

8. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Es; wat balen zeg dat je zo'n last van je buik hebt en bruine afscheiding. Hoe is het nu? De bruine afscheiding kan inderdaad ook wel van een innesteling zijn. Kan me voorstellen dat dit je heel onzeker maakt. Hopelijk zakt de pijn weer weg en blijft het bruine ook weg!! Succes meid!

9. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Geen bruine afscheiding meer gehad. Dat is echt bij dat druppeltje gebleven. Ik heb straks een uurtje geslapen en de pijn in mijn buik is daardoor ook gezakt. Kan toch allemaal niet goed zijn, zoveel krampen???

10. Djuuzie

Djuuzie Fanatiek lid

16 mei 2010
    3.079
    0
    0
    Gelderland
    Gelukkig geen bruin meer verloren Es! Er gebeurt natuurlijk van alles in je lichaam. Ik hoop voor je dat het een innesteling is!

11. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Gelukkig heb je geen bruin meer gezien. Het kan toch ook nog geen komende menstruatie zijn, is nog erg vroeg. Je weet het pas volgende week (helaas). Een innesteling kan pijnlijk zijn, maar of het ook zo lang kan duren, geen idee. Ik hoop het wel voor jou! Probeer hoop te houden hoe moeilijk het ook is.

12. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Dank je meiden, voor de opbeurende woorden.

13. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Es: ik heb goede hoop voor je! Ik heb destijds 'n dag of vier bloedverlies gehad 1 week na de IUI. Ik dacht toen dat ik een erg vroege menstruatie had incl buikkrampen. Maar dat bleek 3 weken later toch een innestelingsbloeding te zijn geweest ipv een vroege menstruatie want ik testte positief. Dus meid ik duim voor je en heb hoop dat je gewoon nu last heb van innestelinsgbuikpijn met wat bruinverlies!

14. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Es, wat vreselijk die wachtweken, maar t zegt echt niets. Kan heel goed innesteling zijn, juist omdat je de vorige pogingen nooit eerder ongi werd enzo! Ennnn ik had juist ook echt mega krampen!!! Ik duim me suf!!! Pffff wat erg deze wachtdagen..... Dikke knuffel!!!!

15. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Lieve meiden, ik ben blij dat jullie mij er doorheen slepen. Marleen, ik heb echt maar een druppel bruinverlies gehad. Vandaag niets meer. Dat bruinverlies geeft me wel weer hoop omdat ik dat totaal niet ken.

Maar de buikpijn...hadden jullie dat dan ook rond dag 7 en 8? En ook net als ik bijna 24 uur lang? Misschien wel langer als het morgen niet over is?
    Deze ongikrampen herken ik dus wel van eerdere terugplaatsingen. Dus ik weet het niet hoor. Voor innestelpijn duurt het dan wel erg lang.

Ik lig al lekker in bed. Hoe gaat het met jullie?

16. Djuuzie

Djuuzie Fanatiek lid

16 mei 2010
    3.079
    0
    0
    Gelderland
    Zolang het bruin is is het oud bloed dat opgeruimd word. Dus om t bruin zou ik me niet zo veel zorgen maken. Die ongi krampen weet ik niet waar ze van daan komen. Maar zoals ik van de andere meiden begrijp komen de krapmpen vaker voor. Hoop blijven houden Es!

17. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Es ik heb bijna 2 weken lang buikkrampen gehad, en bij dochter een paar dagen. Het voelde eigenlijk ook wel net als bij mislukte pogingen. Maar weet wel dat ik de laatste keer echt zo'n mega ongi-krampen had (en rugpijn) ik wist echt zeker dat het mislukt was, met zo'n enorme buikkrampen. Pfff spannend!!!

Djuuzie knap dat je toch naar de babyshower gaat. In de wachtweken is dat wel de beste tijd, als je weer even wat hoop hebt... maar toch blijft het als je nog geen kindje hebt en in de mmm zit enorm zwaar zulke dingen.
    Wat heftig wat je hebt meegemaakt op je werk zeg!!!

Fijn dat de cryo tp al snel is! Ga ook voor jou weer heel hard duimen!

@mvm: ik ben inmiddels ook alweer 4,5 week in de potten aan het plassen. Vanaf 6 weken mag je meedoen tot 16 weken. Kan ik eindelijk iets terug doen. Weet nog dat ik de vorige keer dat die vrouw kwam ik zoooo gelukkig was dat ik mee mocht doen... toen ze wegging heel hard zitten huilen. Dit keer kwam dezelfde vrouw toevallig :)

Verder hier goed: misselijk, moe de standaard kwaaltjes dus prima. En kan om alles huilen: zelfs van de campina reclame dat de koeien in de wei gaan :)

Es ik duim voor je!!!!!

18. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Hahahahahahahaha, huilen om de Campina reclame! GEWELDIG!!! Fijn dat je zwangerschap ondanks de misselijkheid goed verloopt!

19. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    haha Es, ja erg he :) Maar vond het zooooo fijn voor die koeien :) Echt overdreven dus ;);) En zo gaat het dus met meer dingen. Keek net 5 minuten naar dat programma 'echt scheiden', nou, je kon me opvegen (en toen moest Sinjaman Ajax kijken dus niet verder gekeken). ;) Maar gaat hier dus prima!

*duimt ondertussen voor jullie heel hard verder*

20. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Hoi meiden, hoe gaat het met iedereen? Hier wat minder. Ik begin er steeds minder vetrouwen in te krijgen. Na mijn heftige buikpijndag heb ik de dag erna overdag geen last gehad. 's Avonds begonnen de krampen weer. Nu vanochtend weer de hele ochtend krampen gehad. Vanmiddag weer rustig. Het is precies zoals de vorige 3 keren, dus ik kan me niet voorstellen dat het nu wel gelukt is. Ik voel me verder ook niet anders. Nog 6 nachtjes....

Deel Deze Pagina