Op wachtlijst IVF Nijmegen!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door marleentje26, 22 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Maar es, dit had je toch nog nooit zo vroeg gehad? Ik blijf voor je hopen! Wat kunnen die laatste wachtdagrn voelen als maanden dan hè?

2. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Jawel, helaas heb ik dat wel eerder zo vroeg gehad. Alleen het druppeltje oud bloed was nieuw. We kunnen helaas niet meer doen dan wachten, wachten, wachten...

3. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Es; ik blijf toch hopen dat het gelukt is. Big maar 5 nachtjes! Ik blijf duimen.

4. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Ik weet niet of ik donderdag wil gaan testen. Ik zie het niet zo zitten om daarna te moeten werken, wat de uitslag ook zal zijn. Zit er aan te denken om het vrijdagavond of zaterdagochtend pas te doen. Hoop dat ik dat volhou!

5. Djuuzie

Djuuzie Fanatiek lid

16 mei 2010
    3.079
    0
    0
    Begeleider in de psychiatrie
    Gelderland
    Sinja, ik zie het al voor me. Snotteren bij de reclame can campina!
    Behoorlijk heftig allemaal ja op mijn werk. Heb ook nog steeds "last" van.
    De babyshower zit in mijn goede periode. Heb dan zelf ook een tp gehad. En merk aan mezelf dat dan alles wat met baby's te maken heeft leuk is.

Es, ik blijf voor je duimen!

6. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Es; hoe is het nu met je?

Chantal; spannend morgen de echo! Veel succes!!

Djuuzie; hoe is het met jou?

Sinja; haha huilen om die koeien! :D

Hier; alles gaat zijn gangetje. Morgenavond komt MvM.
    We hebben het vrijdagavond aan mijn ouders verteld en gisteren aan mijn schoonouders. Ze vonden het allemaal helemaal geweldig, moesten een traantje wegpinken. Erg leuk om te vertellen.
    Verder last van moeheid en pijnlijke borsten en af en toe een weeig gevoel, maar niet echt misselijk.

7. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Chantal; ik wilde vragen hoe de echo was geweest maar zie ik je onderschrift dat er nog geen hartje te zien was. Kan zijn dat het ook nog te vroeg is toch? Was het vruchtje wel groot genoeg voor het termijn? En een cyste maakt dat uit of moet die vanzelf weer verdwijnen?
    Ik hoop dat jullie de 24ste een mooi hartje zien kloppen, ik duim voor jullie meid!

8. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Chantal, ik lees je onderschrift nu ook... Wat zullen jullie geschrokken zijn. Ik hoop dat het nog te vroeg was en dat je 24 april gewoon een kloppend hartje ziet. En die cyste? Kan het kwaad? Bij mij zei de arts voordat ze startte met de punctie dat ze bij mij een cyste in mijn linkereierstok zag, maar dat het verder niet uitmaakte. Ben benieuwd wat jij te horen hebt gekregen. Sterkte lieve meid!

9. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Ik was verdoofd tijdens de echo. Heb gister zoveel gehuild omdat ik zoooo bang was voor vandaag, dat mn tranen nu op zijn. 8cm is groot, mn eierstok is helemaal opgeblazen en drukt tegen baarmoeder aan. Foto echo:
    Foto echo: http://www.zwangerschapspagina.nl/blogs/chantal85/977-echo-16-4-geen-hartje.html#comment2834
    de ferti arts was dubbel
    Aan de ene kant zei ze; het is nog wel beetje vroeg maar aan de andere kant mompelde ze ook de hele tijd opmerkingen als: "hmmm... wel vreemd" "hier zou ik nu toch echt iets moeten zien" en "toch wel apart" Die cyste is idd vrij groot. heb ook al de hele tijd felle steken die nu dus wel verklaard kunnen worden. Er is een risico dat mn eierstok om zn as draait door de cyste en de bloedtoevoer wordt afgesloten. Als ik helse pijn krijg moet ik meteen nr zkh. De 24e ben ik 7w3d. Dan moeten we echt iets zien zei ze, anders is het mis. Dat wordt een lange lange week....

10. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Oooh meisje, ik vind het vreselijk voor je.... Die foto! De cyste is echt groot ja! Ik kan me voorstellen dat je heel veel hebt gehuild. Alsof het een nachtmerrie is waar je nog steeds uit moet ontwaken. Ik hoop dat je eierstok niet om z'n as draait. Moet je cyste vanzelf weer slinken dan? Of hoe nu verder?

11. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Oh jeetje wat heftig Chantal! Die cyste is inderdaad erg groot, hoop dat deze vanzelf kleiner gaat worden en dat je er verder geen last van krijgt. En ik hoop nog meer dat de 24ste niet alleen een vruchtzakje te zien is maar ook een mooi kloppend hartje. Kan me voorstellen dat je tranen op zijn als je al zo veel hebt moeten huilen. Heel veel sterkte en ik blijf hopen dat het toch goed gaat komen!!

12. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Dank jullie wel. heel lief... es hoe voel jij je?

13. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Hier gaat het met ups en downs. Als ik ongikrampen heb is mijn geloof weg en als ze er niet zijn krijg ik weer iets vertrouwen. Tot nu toe steeds 's ochtends of 's avonds ongikrampen gehad. Dus ik weet het gewoon niet. Ik heb voor het eerst geen testdrang. Voorheen had ik allang getest, nu wacht ik rustig. We gaan waarschijnlijk pas zaterdagochtend testen. Dit i.v.m. werk.

14. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Knap hoor. snap wel dat je niet test in een werkweek. ik hoop op 2streepjes zaterdag!

15. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Dank je wel! En ik blijf duimen voor jou! Er komt een dag dat we allemaal kunnen huilen van geluk!!!

16. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Oh lieve meiden, wat een onzekerheid :(

Chantal, wat schrikken zeg! Hopelijk slinkt de cyste vanzelf!!!
    jij liep ook in E toch? Ennn.... had je misschien ook fertiliteitsarts P.? Want daar had ik met 6+2 ook mijn echo... en hoe jij typt reageerde ze bij ons 2e wondertje ook. Daar was namelijk ook geen hartje van te zien en ze reageerde heel onzeker makend (voor ons). Mijn collega heeft jarenlang met haar samengewerkt en die gaf al aan bij mij dat als ze me onzeker zou maken ik me het niet al te veel moest aantrekken... dus dat hield ik me toen ook maar voor. Wij hadden ook geen hartje (van 1 van de 2) met 6+2 en toen met 7+3 wel 2 hartjes. Ik hoop het zo voor jullie. Maar het kan dus nog wel! Ik duim echt ontzettend!!!!!!!!!!!!!!!! Hou je taai deze week. En spannend ook nog met die cyste erbij! Knuffel meis!!!!!

Es, duim ook zoooo voor jou!!! Wat duren deze dagen toch lang :(

Hier zou het ook wel wat sneller mogen gaan. Laatste echo met 8 weken en pas volgende week de 1e officiele controle, bloedprikken en echo bij de gyn. (en informatie denk ik). Vind dat ook wel spannend, 8 weken is nog best pril. Zou het nog goed gaan?

Djuuzie hopelijk heb jij volgende week een mooie terugplaatsing!

En Nienke is MvM geweest? En ben je al aan het plassen :D

17. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Sinja dank voor je lieve bericht dat had ik even nodig voor t slapen gaan. wat zagen ze wel bij jullie met 6+2? Ik had P niet die wil ik niet meer als het enigzins kan dus ook volgende echo bij L. ze was wel heel lief hoor. ze wilde ook eind deze wk nog echodoen maar dat was dan bij P en marja zei dat we beter voor 7+3 konden gaan omdat ze dan heel heelzeker iets moeten zien... Die combi deed ons daarmee instemmen maar twijfel of ik die 8dagen onzekerheid volhou...

18. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Snap dat van P en voorkeur voor L. inderdaad :) (al liep ik zelf in radboud, maar 'ken' ze wel een klein beetje en van verhalen).

Wil mijn echo voor je inscannen, maar net nieuwe laptop en onze printer is er nog niet op aangesloten :( Maar heb jouw echo bekeken en hij leek erop :) hihi, gewoon een vaag vlekje eigenlijk wat wij zagen. Wij zagen eerst 1 zo'n vruchtzak (dat is dat zwarte toch?) met daarin een soort stip/vlekje. En in die 1e als je heel lang keek zag je iets heel ieniemie kloppen en dat was het hartje. En toen keek ze verder en toen zagen we dus nog zo'n vruchtzak en daarin een wat kleinere vlek/stip. En daarin dus geen bewegend iets/kloppend hartje. En ze vond de grootte ook iets achterlopen. Dus ze wilde er niet te lang naar kijken, t was nog heel onzeker en tja, eigenlijk had ze wel verwacht om een kloppend hartje daarin te zien. Maar goed, dus toen ook met 7+3 terug. Wij hadden natuurlijk ontzettend veel geluk, wij wisten dat er 1 met een kloppend hartje was, dus dat scheelde al enorm. Zou het zooooo oneerlijk vinden als t nu bij jullie mis zou gaan. Ik duim de komende 8 (!) dagen me suf... Pfff vooral heftig dat je het weekend er dan nog weer bij hebt :( Maar idd, dan heb je wel L. En als je vrijdag nou nog niets ziet: er zijn ook nog verhalen bij meiden die nog later pas een kloppend hartje zien. Dus dan is het wel fijn om bij 7+3 echt zekerheid te hebben. Duim zo voor je! Hier op het forum zijn trouwens ook topics van meiden die met ruim 6 weken geen hartje hebben en later wel (heb ik namellijk helemaal doorgespit toen wij in die onzekere dagen zaten) Hele dikke knuffel meis, hopelijk gaat het met jullie wondertje goed... sterkte deze week!!!!

Es, wel knap dat je pas zaterdag gaat testen. Hoewel het testen ook gewoon heel eng is. En snap dat van het werken heel goed (daarom testte ik eerder ipv later :)) ook knuf voor joe!

19. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Chantal hoe laat moet je trouwens de 24e? Ik ben er namelijk 's middags ook voor de controle en echo.

20. Djuuzie

Djuuzie Fanatiek lid

16 mei 2010
    3.079
    0
    0
    Begeleider in de psychiatrie
    Gelderland
    Nieke, wat heerlijk om het goede nieuws aan je (schoon) ouders te vertellen! Hoe was MvM?

Jee chantal! Was zal je zijn geschrokken! Wat voor cyste is het? Je had je echo van L dus. Heb je geen goede ervaringen met P?
    Mij maakt het niets uit. Heb donderdag mijn echo bij P.
    Succes met wachten meis, ik duim voor je!

Sinja, ga je nu meteen over naar de verloskundige of moet je onder controle blijven in t ziekenhuis?

Ik heb donderdag echo! Hoop dat het er allemaal goed uit ziet. Dan de 24e tp. Ben dan twee jaar en een dag getrouwd......
    Morgen weer werken. Heb er gewoon buikpijn van. De client die mij bedreigd heeft komt weer terug. Bah........
    Er morgen even doorheen en dan hopelijk kan het verwerken beginnen.
    Eerst maar eens de confrontatie met hem aan gaan.
    Es, ik duim voor twee streepjes zaterdag meis!

Deel Deze Pagina