Op wachtlijst IVF Nijmegen!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door marleentje26, 22 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Ik mag om 11.45
    Bn wel weer iets tot rust gekomen, er zit wel een dooierzakje houd ik mezelf maar voor. Maar wat bedoel je met zwarte? Dat mega zwarte is de cyste maar denk dat je dat wel doorhad :)
    Maar bij jullie zagen ze dus wel 1 hartje? Bij ons zag ze maar een vruchtzakje dus verwacht niet ineens dat het er 2 zijn...
    Ik klets ook in een topic met mamas uit de MMM. heel fijn, zitten mamas die net zwanger zijn, al wat verder zijn of zelfs bevallen. Kan daar met veel vragen en onzekerheden terrecht, zij begrijpen het beter dan de standaard zwangertopics waar mensen binnen eennpaar rondes zwanger zijn. zeker aan te raden: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/241738-aanstaande-mamas-de-mmm.html#post12546221

Mijn duimen draaien voor de dames op de wachtbank. En voor veel grote follikels bij FM echo's!!
    Dikke knuffel voor iedereen!

2. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Ik ben zo blij! Ik kan bij iemand 24 spuiten decapetyl ophalen en 3 ampullen Puregon! Dat betekent dat we de volgende behandeling de medicijnen "gratis" hebben!

3. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Wow wat fijn!! Al hoop ik natuurlijk dat dit niet nodig is!! Dacht dat ik pas hoorde dat de meds wel vergoed worden uit t basispakket na 3 pogingen maar das dus niet waar?
    Ik heb ook nog een ampul puregon. beetje zonde, dacht m nodig te hebben en heb m van mn eigen risico moeten betalen. nu ligt hij ongebruikt in de koelkast...

4. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Geen idee? Volgens mij wordt er helemaal niets meer vergoed na 3 pogingen. De medicijnen kosten zo'n 1300 euro en de ziekenhuisbezoekjes zo'n 1800 euro.

5. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Es; super fijn voor het gevoel je ze nodig hebt. Maar ik hoop ook nog steeds voor je dat dat niet zo is!! Mijn duimen zijn bijna blauw van het duimen.
    Heb je geen bruinverlies meer gehad??
    Zaterdag gaan jullie testen toch?

Chantal; hoe is het met jou?

Djuuzie; hoe was het werken? Viel het een beetje mee?
    Morgen de echo, hopelijk de 24ste de TP, spannend meid.

Hier; gaat alles goed. Weinig klachten. Ook spannend duurt namelijk nog even voordat we de eerste echo hebben.

6. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    De buikkrampen zijn sinds gisteren echt heftiger. Gisteren ook bij het afvegen weer een bruin stipje. We gaan inderdaad zaterdag testen, maar wie weet zet het al eerder door.

Fijn dat je weinig klachten hebt, Nieke. Hopelijk is het snel 1 mei!

7. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Ai es, dat geeft niet veel hoop, maar zolang het bij een stipje blijft... who knows!
    @zwangeren: leuk topic om ook te kletsen: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/241738-aanstaande-mamas-de-mmm.html lotgenootjes uit de MMM.

@Hier: rust is wedergekeerd en heb goede hoop op hartactie dinsdag. Ons wondertje is een vechtertje, dat gevoel heb ik echt. Hopelijk laat dat gevoel me niet in de steek!

Hoe ist met alle andere dames? Iedereen al aant behandelen of nog steeds mensen op de wachtlijst?

8. Djuuzie

Djuuzie Fanatiek lid

16 mei 2010
    3.079
    0
    0
    Begeleider in de psychiatrie
    Gelderland
    Es wat fijn dat je de medicatie al voor niks hebt! Maar ik blijf hopen dat het niet nodig is.

Duim voor een mooie echo Chantal en Nieke!

Ik heb een behoorlijk zware week achter de rug. Met name op mijn werk. Veel spanning omtrend het hele bedreigen gebeuren. Ik heb inmiddels de client gezien en gesproken. Er is een hoop spaning bij me weg maar nog lang niet alles. Ben nog erg onrustig en gespannen. Vandaag een gesprek gehad met een vertouwenspersoon via mijn werk. Heb bij haar mijn verhaal kunnen doen. Ze adviseerde me mindfullness. En om met de client wat vaker geconfronteerd te worden. Wel op momenten die ik zelf uit kies en wat voor mij goed voelt. Bv het zijn in de zelfde ruimte terwijl we niets van elkaar hoeven.

Verder vanmorgen meting van mijn bms gehad. Hij is 9 mm. Dik genoeg voor tp! Hiervoor is 6 mm t minimum. Wordt nu maandag gebeld over hoe laat we in het ziekenhuis moeten zijn dinsdag.

Ik heb nu lekker een week vakantie. Ben ik echt aan toe merk ik. Ga van t weekend weg met manlief om onze trouwdag (23 april) te vieren. Heb ik veel zin in!

9. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    wat fijn dat alles in gereedheid bij je is voor de tp, een mooo nestje voor je emmie(s)!
    Geniet van je weekje vakantie en je trouwdag!!

10. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Goed Chantal, dat je zoveel vetrouwen hebt! Positief blijven!!

Djuuzie, wat een nare week. Ik hoop echt dat je je snel beter voelt. En super, een bms van 9 mm. Ben ik jaloers op ;)

Ik heb geen bruinverlies meer gehad na dat stipje van maandag. Ik verlies op dit moment heel veel geel slijm (sorry ;)). Soms ben ik er helemaal nat van (nog een keer sorry ;)).

Zaterdag testen!

11. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Goed teken denk ik dan want dat had ik ook :) toch nog spannend dus! Nog 1,5 dag!!!

12. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Ik moet zeggen dat ik dat bij andere behandeling niet zo opvallend vond, dat slijm. Ik lig in bed altijd op mijn buik als ik slaap en heb de laatste twee dagen pijnlijke borsten als ik wakker word. Dan heb ik er natuurlijk de hele nacht op gelegen ;). Dat is volgens mij ook nieuw.... Maar ik durf mezelf niet gek te gaan maken hoor. Ik heb te vaak gedacht: dit is anders, dus nu zal het wel gelukt zijn.

13. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Snap ik! Laten we gewoon afwachten. Nog niet van plan om je ochtendurine op te vangen en vrijdagavond te testen? ;)

14. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Haha, goed idee! Maar vrijdagavond is mijn vriend niet thuis. Anders was dat zeker een optie geweest!

15. Djuuzie

Djuuzie Fanatiek lid

16 mei 2010
    3.079
    0
    0
    Begeleider in de psychiatrie
    Gelderland
    Es, je maakt het wel spannend hoor! Maar ik houd je in de gaten. Laptop gaat gewoon mee met t weekendje weg.
    Jaloers op een bms van 9 mm? Wat is die van jou dan? Bij de vorige punctie had ik een bms van 11.2 mm

Chantal, ik ga zeker genieten de komende dagen! Hopelijk werkt het weer ook mee. Twee jaar geleden was het stralend mooi weer!

16. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    1e ICSI 6,5 mm
    2e ICSI: 6,7 mm
    Cryo: 6,9 mm
    3e ICSI: 7,2 mm

Geniet van je weekendje weg!!!

17. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    DJuuzie; Goed dat je de confrontatie aan bent gegaan met die client. Heel begrijpelijk dat het moeilijk is. Verstandig dat je hulp zoekt.
    bms was dus mooi dik, super! Hopelijk hoor je vandaag dus de tijd van de TP, spannend hoor.
    Wat lekker dat je nu een weekje vakantie hebt en dat jullie er heerlijk even tussen uit gaan. Ga er van genieten. En alvast proficiat met jullie trouwdag!!

Es; Je maakt het wel spannend zeg. Morgenvroeg ga je dus testen. Het eerste wat ik ga doen als ik wakker ben is hier kijken, dan weet je dat ;)

Chantal; wat goed dat je weer zo positief bent. Vertrouwen hebben in jullie kleintje!! Nog maar een paar dagen wachten en dan weten jullie meer.

Hier; Hier duurt het wachten ook lang, maar nog maar anderhalve week en dan weten ook wij meer.
    Ik ga even lekker wandelen met de hond en dan strakjes werken.
    Fijne dag!

18. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Es!!! Spannenddddd!!! Morgen testen! Nog geen rood gespot? De duimen draaien hier overuren!!

19. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Even snel voor Es': ik denk aan je!!! Succes morgen!!!!

Chantal, ik bedoelde de onderste echo foto, dus die met het boontje :) duim ook voor joe!

X allemaal

20. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    *duim duim duim duim duim*

Hoop zoooooo op goed nieuws van Es.....

Spannend!

Deel Deze Pagina