Het is ook niet dat ik geen vertrouwen meer heb hoor... het is gewoon sja. 50/50(ofzo). en als we er iets van 6 vergoed kregen weet ik wel zeker dat ik een van die keren zwanger ben. Maar nu het de laatste is, kan het ook wel dat het weer niet zo is. Dat maak het nou wat moeilijker. Ik ga morgen voor de zekerheid nog een test doen, (supergevoelig, vandaag gekregen). Afgelopen 2 keer een paar uur na het testen (weet het mag niet ) stond er wel opeens een lijn, en dan ga je toch nog twijfelen, Heb ik 'sochtends wel goed gekeken, enzo. Ook is de ms iets minder als normaal. En mijn moeder had het laatst ook over dat ze eens innesteling had, redelijk op een ms lijken, en 4 weken later erachter kwam dat ze 8 weken zwanger was. Dan denk je toch stiekum heb ik dan een superheftige innesteling(denk het niet meer maar toch). Als het morgen negatief is, moet ik het maar accepteren. Ik weet niet of we zo snel voor het buitenland zouden kiezen... Moet je dan niet heel lang weer op een wachtlijst, wat ik me meen te herrineren van chantal en djuuzie... Nana, goed om dat ook even mee te nemen. Kan me voorstellen dat je het dan aan de adoptie wijd, als 2 verschillende stellen dat hebben. Bij jou ook niet gelukt dus... Balen man!!! kan je het inmiddels al een beetje accepteren? Dat is weer genoeg over mij. Hoe is het met jullie allemaal. Es bijna weer een echo, kijk je er naar uit? Nienke trouwens ook... Lijkt me supermooi... Djuuzie lukt het wachten nog? nog een maandje... Chantal, hoe gaat het met jou, wat staat nu nog op het to do lijstje?
Ik snap al je overwegingen meid. hoop heeeel stiekem nog een beetje op een streepje binnen 5min morgen. hopen mag altijd! Het to do lijstje hier: 2-8 uitslag chromosomenondrrzoek in NL. 16-8 semenanalyse en hysteroscopie. 10-9 Alle uitslagen in Gent.
Meiden, hoe gaat het hier? Marjolein, hebben jullie al een evaluatiegesprek gehad? Chantal, hoe gaat het met jou?
In afwachting van hysteroscopie 16-8,10-9 bespreking alle uitslagen. Dus momentwel ist rustig! Hoe is het met jou dan$?
16 aug schiet al lekker op! Hier gaat alles goed. Maandag weer werken na een paar weken vakantie te hebben gehad. Weer even wennen aan de drukte dus. Maar wel weer zin om te beginnen. Met de zwangerschap verloopt alles ook goed. Ik ga voor goede uitslagen duimen, Chantal!