Op wachtlijst IVF Nijmegen!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door marleentje26, 22 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jopa1000

jopa1000 Niet meer actief

Goedemorgen,

idd rustig. Ik wacht af tot donderdag dan hebben we onze afspraak over hoe en wat (en wanneer!)

Marleentje, hoop dat deze ronde gewoon doorgang kan vinden en je geen maand hoeft overslaan!

Djuuzie, idd aan het wachten hier hihi! Jij ook veel succes met wachten! Had jij deze ronde een behandeling gehad?

Groetjes jopa1000

2. Djuuzie

Djuuzie Fanatiek lid

16 mei 2010
    3.079
    0
    0
    Begeleider in de psychiatrie
    Gelderland
    Thanx voor de info Marleentje! Weet ik ook waar ik aan toe ben als deze poging mislukt......

Joppa, ik heb net ICSI gehad in Nijmegen. 8 dagen geleden heb ik tp gehad. De spanning loopt dus op hier......

Heb erg veel ups en downs. Op het ene moment kan ik de hele wereld aan voor me gevoel en denk ik dat het gelukt is en op het andere moment stort de hele wereld in omdat ik het gevoel heb dat het mislukt is. Pffffffff......

3. marjolein1984

marjolein1984 Bekend lid

13 dec 2010
    830
    0
    16
    pedagogisch medewerker
    NULL
    Dus als je nog helemaal moet beginnen, ben je nu te laat om op te geven voor dit jaar?... jammer, de assistent had gezegd dat het afwachten was of het nog net dit jaar, of begin volgend jaar. Naja, dan geven we ons maar op voor begin volgend jaar.
    spannend djuzzie... ik duim voor je.
    En ook voor maarleentje dat je de deze ronde nog mag.

Hier alles rustig, zit nu in de vruchtbare periode (gister, vandaag of morgen eisprong).. maar eigenlijk weinig gebruik van gemaakt. Werk werkt niet echt mee, en ook niet zo heel veel zin aan. Dus denk dat deze ronde ook niks word -niet dat we de vorige rondes veel kans hadden-

4. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Djuuzie; wat spannend zeg! Mijn duimen draaien voor jullie dat er geen volgende keer gaat komen. Van die ups en downs kan ik me helemaal voorstellen. Alles wat je voelt geeft weer een goed gevoel maar je lichaam kan je ook goed voor de gek houden, dat zul jij denk ik ook wel weten. Ik hoop en duim voor jullie!

Marleen; Bedankt voor de info. Wij hebben ook te horen gekregen dat we op de wachtlijst staan terwijl ze eerst zeiden dat deze er niet was. Maar ivm winterstop nu dus wel helaas. Wij hadden ook gehoopt nog net dit jaar te kunnen beginnen, maar helaas.

Marjolein; geen gebruik gemaakt van de klusdagen dus. Hier hetzelfde, heb de hoop een beetje opgegeven. Heb hierdoor ook weinig zin om te klussen als het moet doe het liever als wij beiden zin hebben.

Jopa; Spannend, donderdag horen jullie dus meer.

5. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Djuuzie, spannend! Voel je veel, of valt het mee?

Ik heb morgen mijn eerste follikelmeting. Denk zelf dat de punctie dit weekend is. De vorige punctie viel me mee. Deze hopelijk ook!

6. jopa1000

Hoi meiden,

@Djuuzie, hoe gaat het met afwachten? Spannend hoor, duim voor je!

@Es, hoe is de eerste FM gegaan? Hoe is de pijnbestrijding bij jou met de punctie? (heb je de punctie in het radboud? ben het even kwijt sorrie)

@de rest, hoe gaat het? Dames die icsi gaan doen, blijven jullie het ook gewoon proberen (als je geen iui hebt o.i.d)?

Ik ben vanmorgen naar de gyn geweest. Alle uitslagen besproken. Sperma (nog steeds) niet goed dus het wordt ICSI zoals besproken de vorige keer. Lange schema met Puregon. Ben benieuwd! Nu wachten op de prikinstructie (in januari, wachttijd 3 maanden) Zit nu te wachten op menstruatie. Wij blijven het de komende maanden wel gewoon proberen (onze eerste was ook een wondertje, natuurlijk gekomen na 6 jaar, wie weet nog een keer een gelukstreffer?) Tussentijdse IUI gaf volgens de gyn geen kansen. (had ik nog een beetje hoop op, toch net iets meer kans dan zelf proberen)

O ja, vinden jullie het een idee om een lijstje te maken met wie/wat/waar?

Fijne dag meiden,

Groetjes jopa1000

7. Djuuzie

Djuuzie Fanatiek lid

16 mei 2010
    3.079
    0
    0
    Gelderland
    @Marjolein, heb jij de prik instructies al gehad? Volgens mij is het namelijk zo dat als je die hebt gehad je jezelf aan moet melden vanaf de eerste dag van je menstruatie.
    Bij ons zijn er ook rondes onbenut voorbij gegaan toen we wisten dat het bij ons ICSI ging worden. Ik vond het wel fijn. Vrijen als we zin hadden, en niet als het "moest".

@Nieke, heb idd het idee dat mijn lijf me voor de gek houd. Zeker met pijnlijke borsten die ik nu heb. Dat is nl ook een bijwerking van de urtogestan. Aan de andere kant heb ik voo rmijn gevoel echt wel wat kwaaltjes. Dingen die ik andere maanden niet heb gehad. Zo ben ik bijvoorbeel super vergeetachtig en erg moe. Dat had ik andere keren niet. Ook een trekken gevoel 's avonds in mijn onderbuik. Maarja, kan op alles wijzen natuurlijk......
    Hoe is het met jou dan?

@Es, hoe was je fm? Ik voel vanalles zoals ik hierboven ook schreef. Maarja kan ook op een naderende ongi wijzen.

@Jopa, het gaat redelijk het wachten. Heb nu net 6 vrije dagen achter de rug en heb er lekker veel leuke dingen ingepland. Dus die waren zo om. Nu het komende weekend werken dus die dagen zijn ook zo voorbij. T wordt wel steeds spannender hoor.....
    Balen dat het zaad nog steeds niet goed is. Heeft je man er iets aan gedaan om het te verbeteren? T wachten duurt wel heel lang ja. Januari al, pfffffff.......Is dit jullie eerste keer ICSI?

Een Wie-Wat-Waar lijstje vindik een goed idee, maak jij een opzet?

Liefs,

8. marjolein1984

marjolein1984 Bekend lid

13 dec 2010
    830
    0
    16
    pedagogisch medewerker
    NULL
    @djuuzie, Ik heb komende dinsdag de infoavond, met prikinstructie..... Waar moet je je dan aanmelden?

Ik vind het wie wat waar lijstje ook een goed idee.. ben benieuwd

9. Djuuzie

Djuuzie Fanatiek lid

16 mei 2010
    3.079
    0
    0
    Gelderland
    Marjolein, ik weet niet waar je je aanmoet melden maar dat hoor je vast bij de info-avond. Waarschijnlijk is een telefoontje naar de poli genoeg. Ik zelf heb alleen de punctie en tp in Nijmgegen gehad. Verder loop in in ede in het ziekenhuis. Daar moet je bellen met de fertiliteitsassisitentes op de eerste dag van je menstruatie.

10. jopa1000

Wie / Wat / Waar : op de wachtlijst IVF Nijmegen

Wie (korte omschrijving van jezelf)
    Jopa1000, 1 dochter van 4, ICSI Radboud ivm zaadkwaliteit, ronde zoveel

Status (waar wacht je op/ ben je mee bezig)
    Jopa1000, op de wachtlijst voor ICSI, wachten op prikinstructie (jan-2012) tussentijds blijven we "gewoon" proberen:)

NOD
    Jopa1000, 5-11

--------------------------------------------------------------------
    Goedemorgen, ik heb een opzetje gemaakt. Is dit wat?

@Djuuzie, ik blijf voor je duimen!
    Over het kwaliteit verbeteren, mijn man draagt al geen strak ondergoed, wel heeft hij niet meer z'n laptop op z'n schoot. Verder konden we volgens de gyn niet meer doen helaas. (een bad hebben we niet haha, dat is ook slecht volgens de gyn)

@Marjolein, aanmelden voor ICSI moet in het Radboud via de telefoon. Daar is een optie in het menu voor. Als je de prikinstructie hebt gekregen moet je op de dag van de ongi bellen om je aan te melden voor IVF/ICSI. Daarna kom je op een bepaalde dag (ik op dag 8, lang protocol) terug voor een echo. Denk je dat je nog mag starten in november/december? Spannend!

@all, denk dat het hier game over is, buikpijn en temperatuur daling. Wel een mooie cyclus weer, 30 dagen. (m'n cyclus was op de hobbel na de vorige poging tot icsi, kwam toen niet verder dan stimuleren, 50 dagen de vorige ronde)

Fijne dag vandaag iedereen!

Groetjes jopa1000

11. marjolein1984

marjolein1984 Bekend lid

13 dec 2010
    830
    0
    16
    pedagogisch medewerker
    NULL
    aah. balen jopa1000. *geeft virtuele knuffel*

Ik weet niet of ik dit jaar nog kan meedoen. Iemand, -volgens mij marleentje- zei dat als je dit jaar nog mee wil doen moest je je voor 27 oktober opgeven. De assistent had het over misschien dit jaar misschien volgend jaar, toen ze ook de afspraak maakte voor de infoavond op 8 november. Ga maar gewoon uit van januari, en blijf hopen op toch nog dit jaar.

Ik vul hem bij...

Marjolein1984 (27), gaan voor eerste kindje. ICSI ivm zeer weinig zaadcellen, ronde 13

Jopa1000, op de wachtlijst voor ICSI, wachten op prikinstructie (jan-2012) tussentijds blijven we "gewoon" proberen:)

Marjolein1984, 8 november infoavond IVF/ICSI met prikinstructie in de Gelderse Vallei te Ede.

NOD
    Jopa1000, 5-11

Marjolein1984 15-11

12. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Meiden,

Mijn FM was dramatisch. Weer overstimulatie (net als vorige behandeling) ondanks minder eenheden die ik moest spuiten. Ik heb 30 tot 35 eiblaasjes zitten!!! Mijn eierstokken liggen tegen elkaar aan en zijn zo groot als een vuist. Normaal gesproken zijn ze zo groot als een walnoot. Ik ben nu dagelijks in het ziekenhuis omdat ze me in de gaten willen houden. Punctie mag niet gestart worden omdat mijn hormoonwaardes veel te hoog zijn. Ik zat woensdag op 19.000, gisteren op 25.000 en vandaag op 24.000. Dus gelukkig zakt het al. Het moet binnen 5 dagen gezakt zijn anders heeft een punctie geen zin meer. Dan zijn de eitjes overrijp.

Duimen jullie voor me?

Wie vroeg mij iets over de punctie? De vorige keer alles aan pijnstilling gevraagd en toen was het prima te doen. Niet bang voor zijn, het is zo gepiept!!! Bij mij zal dit nu wel anders gaan.....

13. marjolein1984

marjolein1984 Bekend lid

13 dec 2010
    830
    0
    16
    pedagogisch medewerker
    NULL
    rot hee Es. Ik ga zeker duimen voor je

14. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Jopa; balen van je ongi.

Es; Dat zijn er echt veel zeg. Hopelijk dat het snel zakt en dat je toch nog een punctie krijgt. Heb je er verder geen last van?

Marjolein1984 (27), gaan voor eerste kindje. ICSI ivm zeer weinig zaadcellen, ronde 13

Nieke84, gaan voor eerste kindje, ICSI ivm zaadkwaliteit, ronde 28

Marjolein1984, 8 november infoavond IVF/ICSI met prikinstructie in de Gelderse Vallei te Ede.

Nieke84, op de wachtlijst voor ICSI, wachten op brief wanneer prikinstructie, tussentijd zelf proberen.

NOD
    5-11 Jopa1000
    10-11 Nieke84
    15-11 Marjolein1984

15. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Ik heb de NOD lijst iets aangepast zo staat hij in volgorde. Dan kun je beter zien wie eerst haar NOD heeft.
    Fijn weekend allemaal!

16. Djuuzie

Djuuzie Fanatiek lid

16 mei 2010
    3.079
    0
    0
    Gelderland
    Jopa, balen meis vanje ongi!

Marjolein, ik zou ook uit gaan van januari. Kan het allemaal alleen maar meevallen.

Es, wat naar! Ik duim voor je dat de waardes zakken en er toch een punctie kan komen!

Ik heb vanmorgen een test gadaan, maar negatief. Dinsdag is de officiele testdatum. Dus wacht het verder nog maar af. Ik had wel gehoopt iets te zien. Maar er staat echt helemaal niets op.......

Djuuzie, gaan voor een eerste kindje. ICSI ivm slecht zaadkwaliteit. bezig vanaf april 2010.

Nieke84, op de wachtlijst voor ICSI, wachten op brief wanneer prikinstructie, tussentijd zelf proberen.

Djuuzie, wachten op hopelijk een positieve test na ICSI.

NOD
    5-11 Jopa1000
    8-11 Djuuzie
    10-11 Nieke84
    15-11 Marjolein1984

17. jopa1000

Goedemorgen,

Nou hier is de ongi echt goed losgebroken, wat een buikpijn bah! Gelukkig gaat de buikpijn na 2 dagen weer weg.

@es, balen joh! Hoe gaat het nu met je? Goed blijven drinken he! Hoop dat je toch nog door kunt gaan! Ik vroeg het over de pijnmedicatie met de punctie. Ik wacht het allemaal maar af, eerst zover komen dat ik een punctie überhaupt mag ondergaan:)

@marleentje, hoe is het met jou?

@marjolein, hoop dat je gewoon in december nog mag starten, jammer van de wachtlijst en van de decemberstop! (ik zou heel stiekum ook wel willen beginnen, weer is een echte kans hebben)

@Djuuzie, geen bloed geeft moed, ik blijf duimen voor je! Met welke test heb je getest?

Fijne zondag meiden!

18. jopa1000

Djuuzie, gaan voor een eerste kindje. ICSI ivm slecht zaadkwaliteit. bezig vanaf april 2010.

Djuuzie, wachten op hopelijk een positieve test na ICSI.

NOD
    8-11 Djuuzie
    10-11 Nieke84
    15-11 Marjolein1984
    05-12 Jopa1000

19. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Meiden,

Maandag (morgen dus!) punctie en donderdag hopelijk terugplaatsing van 1 of 2 mooie embryo's!

Djuuzie, sterkte met wachten. Geef de moed nog niet op!

20. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Meiden,

We zijn net thuis van een weekendje weg! Morgen krijgen we onze 3e IUI. Zal proberen om dan weer wat meer mee te schrijven is er even niet van gekomen!

Deel Deze Pagina