Op wachtlijst IVF Nijmegen!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door marleentje26, 22 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Hier zojuist de brief van het radboud!!!! Eindelijk we mogen 12 januari 2012 om 14.00 terecht voor het gezamelijke spreekuur.

Nu wil het zo dat mijn man dan waarschijnlijk net begint aan zijn nieuwe baan die bestaat uit de eerste 3 weken school die verplicht zijn en daar dus geen moment van mag missen dus geen vrij krijgt voor 12 januari. Nu mar hopen dat hij het schoolrooster snel krijgt en dan hopen dat hij precies die middag vrij is......

2. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    jopa: de digitale poli bedoel je daar zorgnet mee?? Waar kun je daar die info vinden. Ik zou niet weten waar ik dat daar moet zoeken...

3. jopa1000

jopa1000 Niet meer actief

Marleen, ook toevallig! Dan zal de brief hier ook wel in de bus liggen.

Hoop dat je man vrij heeft, hoe loopt jouw cyclus? Wanneer verwacht je ongi te worden na de gezamenlijke afspraak?

Groetjes jopa

4. jopa1000

Via de pagina van umcn.nl (afdeling voortplantingsgeneeskunde) daar vind je aan de rechterkant de optie: inloggen bij : en dan moet je kiezen Digitale poli. Dan kom je op een andere site terecht en kan je inloggen met je digID. Let op: je mobiele nummer moet gekoppeld zijn aan je digid. Je ontvangt automatisch een sms met een code en daarmee kun je inloggen. (anders dus, niet bij zorgnet)

Heb jij geen folder gekregen met die info daarin?

Op die pagina kun je ook de labuitslagen / documenten die zijn verstuurd vinden.

Hoop dat het lukt....

Groetjes jopa

5. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    jopa: dank je wel voor de uitleg!! Heb hier dus geen folder over gehad. Heb meteen digid via sms aangevraagd moet wachten op een brief voordat het geactiveerd is duurt ongevere 5 werkdagen. Dus kan er nu nog niet op helaas...

Ik verwacht dat mijn ongi morgen zal doorbreken vandaag al wat bruine afscheiding. Ik verwacht mijn volgende ongi de eerste week van januari weer. Dus net voor de afspraak..

6. jopa1000

Graag gedaan marleen,

Jammer dat je ongi wordt net voor de afspraak! Mijn ongi is bijna weer klaar gelukkig.

Ik moest ook wachten op de brief, er stond nog een oud mobiel nummer gekoppeld aan m'n digid. Hoop dat je snel de brief binnen hebt!

Alvast fijne feestdagen toegewenst, heb je nog vakantie tussen kerst en oud en nieuw?

Groetjes jopa

7. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Hier vandaag de brief ook ontvangen. Wij mogen 24 augustus om 13.45 uur komen. Er staat wel bij dat door de drukte het kan zijn dat er één of twee cycli gewacht wordt met starten van de behandeling (dit hoop ik niet, maar ben er wel weer bang voor, wachten, wachten, wachten).

Hier gisteren ook ongi geworden dus de datum komt ook goed uit hier. We zullen zien wanneer we aan de beurt zijn.

8. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Nieke: ik denk dat je 24 januari bedoeld?? Ipv 24 augustus haha

9. jopa1000

Hier ook de brief, idd zoals Nieke aangeeft:

wachten...wachten....wachten. Hoop idd niet dat we na de afspraak nog langer moeten wachten....

Groetjes jopa

10. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Jopa, wat vervelend, die heftige reactie op de medicijnen! Bah, moet je weer naar de arts...balen!

Jopa, Marleentje en Nieke, wat fijn dat jullie eindelijk bericht hebben gekregen. Marleentje, wel zuur dat je net voor de afspraak ongesteld gaat worden. Kun je het niet rekken met de pil o.i.d.? Want na de afspraak mag je je aan gaan melden.

Bij ons werd ook gezegd dat je bij het aanmelden rekening moet houden dat het nog een cyclus langer kan duren, maar dat was bij mij niet het geval. Kon me gewoon aanmelden. Allebei de keren.

Hier gaat het met ups en downs. Kan niet wachten totdat we weer van start mogen! Dus dames....op naar januari!!!!! Dat het maar een topmaand mag worden!

11. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Meiden,

Ik sta helemaal te trillen!!!!!!!!!!!!!!!

Jullie raden het nooit maar we zijn zwanger!!!!!!!!!!

Een heel verhaal:
    7 nov hebben we onze 3e IUI (laatste) gehad. Helaas op 15 nov toch ongi geworden. (dacht ik tenminste)
    Nu voelde ik me de laatste 2 weken wel vreemd. Misselijk met vlagen en had ik het ijs en ijskoud. En moe moe en nog eens moe...
    Maar verweet dit zelf aan een griepje dat dwars zat. Tot dat ik vanmorgen dacht na gisteren wat bruinverlies te hebben is normaal begin van ongi
    (ongi kjomt dan binnen 24 uur) maar die zette dus niet door en mijn ()() zijn nog mega gevoelig en dit verdwijnt normaal bij bruinverlies. dus dacht zal toch eens testen. Ging ervan uti dat hij omo wit zou zijn! Maar nee meteen 2 dikke strepen op de test. Ik dus toch maar even naar kruidvat een digitale test halen en daar kwam direct zwanger 3+ op te staan!!

Ik daarna jeroen gebeld want die was gewoon aan het werk. Helemaal happy met dit nieuws. Daarna Radboud gebeld en die geven aan dat ik pas 21 dec terecht kan voor een echo. Ik geef aan dat ik dit te laat vind omdat ik dus al een week of 6 zou moeten zijn. Maar het kan niet anders ivm winterstop en drukte op de poli.

Daarna dacht ik weet je wat ik bel de vk om te vragen of ik daar evt eerder terecht kan voor een echo! En ja ik mag meteen komen. Heb zojuist dus een hele mooie echo gehad! Ons wondertje is nu een week of 6 en ligt op schema in verhouding met data IUI. Daarnaast was er een mooie dooierzak te zien en een zwangerschapsring en het belangrijkste een heel mooi stevig kloppend hartje!!

Nu maar hopen dat dit mooie cadeautje bij ons mag blijven en een heel mooi broertje of zusje mag worden voor Jens.

12. jopa1000

Marleen, WOOOOOWWWWW!

Wat een mooi nieuws, gefeliciteerd!
    zwangerschapstest met 3+ dan ben je al wat langer zwanger of het zijn er misschien wel 2?

De wonderen zijn de wereld niet uit, super meis!

Ik duim voor je!

Groetjes jopa

13. jopa1000

O meis, lees nu verder. Gefeliciteerd met het kloppende hartje!

Had nog niet verder gekeken, dus de bloeding is waarschijnlijk een innestelingsbloeding geweest?

Goed nieuws zeg!

Groetjes jopa

14. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Jopa: de echo gaf aan 6 weken en dat zou ook kloppen volgens de vk met de datum van de IUI Maar wat is het onwerkelijk zeg! Ja precies ik dacht dus dat het een menstruatie was omdat het ook een dag of 4 a 5 heeft geduurd maar bleek dus achteraf een innestelingsbloeding. Vond het op dat moment ook wel erg snel op de IUI 1 week erna maar dacht ach ja cyclus van slag. Maar bleek dus een mooie innesteling te zijn geweest.

Wat kan je leven in een dag op zijn kop staan!

15. Djuuzie

Djuuzie Fanatiek lid

16 mei 2010
    3.079
    0
    0
    Begeleider in de psychiatrie
    Gelderland
    WOW Marleentje! Dat is super goed nieuws! Gefeliciteerd meis!

Meiden wat moeten jullie lang wachtten!

Ik durf het haast niet te zeggen maar ik ben net weer begonnen met stimuleren. Vandaag was de laatste dag dat ze bij mij in het ziekenhuis een uitgangsecho doen en ik werd gisteren ongi wakker. Dus precies op tijd. Nu donderdag weer terug voor de fm. Voor de winterstop ben ik dus al weer klaar.

Ik duim voor jullie dat jullie ook snel kunnen beginen!

16. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Marleentje, wat een totale verrassing! Gefeliciteerd!!!!!

Djuuzie, ik duim voor een positief resultaat dit keer!

17. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Marleentje: wat een super goed nieuws. Proficiat! En een mooi kloppend hartje gezien!

18. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Djuuzie.... wat lees ik nou in je handtekening? Is de behandeling afgebroken????

19. Djuuzie

Djuuzie Fanatiek lid

16 mei 2010
    3.079
    0
    0
    Begeleider in de psychiatrie
    Gelderland
    Es, je hebt het goed gezien!
    Hier is de poging afgebroken.Door een foute berekening van het ziekenhuis. De punctie zal als we door gaan plaats vinden als het lab dicht zit voor schoonmaak. Dit kan dus niet. Nu maar zien hoe het verder gaat. Vrijdag naar het ziekenhuis voor een echo om te kijken of ze al op springen staan. Ik heb weer elonva gespoten met het gevolg dat deze spuit nog wel tot vrijdag zijn werk doet. De follikels groeien dus nog even fijn door, voor niks.

20. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Wat een grove fout! Al die moeite voor niets geweest!!! Mag je wel meteen weer starten, of pas weer na een maand?

Deel Deze Pagina