bank vraagje

Discussie in 'De lounge' gestart door emje, 23 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. emje

emje Niet meer actief

wij gaan waarschijnlijk deze bank bestellen alleen twijfelen we erg aan welke kant we de lounge gedeelte willen. ik zal er een plattegrondje bij doen hopelijk is het een beetje duidelijk.

ik heb de opties voor het lounge gedeelte blauw gemaakt. hij kan voor het raam of juist meer ter afsluiting van de kamer. de afmeting is 253 bij 195

2. emje

emje Niet meer actief

dit is de bank waar het om gaat

3. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ik zou het lounge gedeelte bij het raam zetten.
    Eventueel voor de verandering kun je hem ook nog draaien toch?

4. mamasince2010

mamasince2010 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.026
    0
    0
    brabantse land
    ik persoonlijk zou kiezen voor de raam kant.
    heb het zelf andersom gehad,maar ik had er spijt van omdat ik vond dat het de kamer zo kleiner maakte

5. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Ik zou het loungegedeelte voor het raam doen zodat je een open gevoel krijgt in je woonkamer. Denk dat dat ook praktischer is met kinderen..?

6. Maia

Maia Niet meer actief

ik zou het voor het raam doen, dat geeft meer ruimte

7. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    het ligt ermaar net aan of je echt een zithoek wilt dan zou ik het lounge gedeelte niet aan de kant van het raam doen

maar als je je woonkamer open wilt houden zou ik het juist wel bij het raam doen

ik zou hem persoonlijk bij het raam doen zodat je een mooie open kamer houdt

8. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    Voor het ruimtelijke zou ik hem voor het raam plaatsen,
    Als je echt een los zithoekje wilt creëren zou ik hem in het midden plaatsen.

9. Loezzz

Loezzz Fanatiek lid

5 feb 2009
    2.226
    0
    0
    overijssel
    ik zou hem voor het raam langs laten gaan. Dan heb je meer ruimte en eventueel nog plek voor een stoel.

10. emje

emje Niet meer actief

zelf is me voorkeur ook wel voor, voor het raam. maar houd dat dan geen warmte tegen van de verwarming?

11. Jel

Jel Niet meer actief

Net als alle anderen zou ook ik hem langs het raam plaatsen.

12. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Zou hem zelf langs het raam zetten..

13. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Wij hebben een diepe woonkamer en hebben 2 banken.. Met de winter staat hij in het "midden" en in de zomer tegen het raam.
    In de winter houdt hij bij ons toch veel warmte tegen.. En dat vindt ik zonde van het stoken..

Ik kan je dus niet echt helpen;)

14. MrsXL

MrsXL Fanatiek lid

19 nov 2009
    1.007
    0
    0
    Huismama.
    Dit deed ik ook. Anders stook je voor Jan met de korte achternaam. En dat is zonde geld!

15. emje

emje Niet meer actief

dat is ook de reden dat ik twijfel. deze bank is natuurlijk niet om te draaien. voor het raam vind ik wel het mooist maar misschien niet praktisch

16. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Kan je dan geen bank kopen waarbij je aan beide kanten dat stuk kan plaatsen?;)

17. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

absoluut bij het raam

hadden wij ook gedaan en het was heerlijk zo een lounge deel bij het raam, ook leuk als mijn zoontje naar buiten wilde kijken. ging ie lekker op dat deel staan of zitten om naar buiten te turen. die kleine buurtgluurder

Deel Deze Pagina