wij gaan waarschijnlijk deze bank bestellen alleen twijfelen we erg aan welke kant we de lounge gedeelte willen. ik zal er een plattegrondje bij doen hopelijk is het een beetje duidelijk. ik heb de opties voor het lounge gedeelte blauw gemaakt. hij kan voor het raam of juist meer ter afsluiting van de kamer. de afmeting is 253 bij 195
Ik zou het lounge gedeelte bij het raam zetten. Eventueel voor de verandering kun je hem ook nog draaien toch?
ik persoonlijk zou kiezen voor de raam kant. heb het zelf andersom gehad,maar ik had er spijt van omdat ik vond dat het de kamer zo kleiner maakte
Ik zou het loungegedeelte voor het raam doen zodat je een open gevoel krijgt in je woonkamer. Denk dat dat ook praktischer is met kinderen..?
het ligt ermaar net aan of je echt een zithoek wilt dan zou ik het lounge gedeelte niet aan de kant van het raam doen maar als je je woonkamer open wilt houden zou ik het juist wel bij het raam doen ik zou hem persoonlijk bij het raam doen zodat je een mooie open kamer houdt
Voor het ruimtelijke zou ik hem voor het raam plaatsen, Als je echt een los zithoekje wilt creëren zou ik hem in het midden plaatsen.
ik zou hem voor het raam langs laten gaan. Dan heb je meer ruimte en eventueel nog plek voor een stoel.
zelf is me voorkeur ook wel voor, voor het raam. maar houd dat dan geen warmte tegen van de verwarming?
Wij hebben een diepe woonkamer en hebben 2 banken.. Met de winter staat hij in het "midden" en in de zomer tegen het raam. In de winter houdt hij bij ons toch veel warmte tegen.. En dat vindt ik zonde van het stoken.. Ik kan je dus niet echt helpen
dat is ook de reden dat ik twijfel. deze bank is natuurlijk niet om te draaien. voor het raam vind ik wel het mooist maar misschien niet praktisch
absoluut bij het raam hadden wij ook gedaan en het was heerlijk zo een lounge deel bij het raam, ook leuk als mijn zoontje naar buiten wilde kijken. ging ie lekker op dat deel staan of zitten om naar buiten te turen. die kleine buurtgluurder