Op wat voor advertentie reageren jullie eerder?

Discussie in 'De lounge' gestart door Ellen291982, 22 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Op welke advertentie reageren jullie eerder?

1. Op een advertentie waarop je kan bieden

2. op een advertentie met een vaste prijs

3. Maakt voor mij niet uit. Reageer op beide evenveel

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik reageer vaak op tig verschillende dingen en kijk dan waar ik het beste uitkom qua prijs. Maakt dan niet uit of het bieden is of een vaste prijs.
    Bieden vind ik niet erg, tenzij er erg tegen elkaar op geboden wordt: dan ben ik weg :)

2. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Maar als er staat bieden vanaf, gaan jullie daar dan ook nog onder bieden?

Ik heb nu nl. een hele berg (paarden)spullen erop gezet en ik had eerst met bieden vanaf gedaan en dan echt de minimum prijs die ik ervoor wilde hebben. Maar toen werd ik nog volop gemaild met veel lagere biedingen, dan heeft dat bieden vanaf toch ook geen zin?

Toen heb ik alles 5 euro verhoogt en op vaste prijs, biedingen toegestaan gezet en ineens willen mensen het wel voor het bedrag wat ik eigenijk in mn hoofd had.
    Dus gewoon puur dat ze het idee hebben dat ze er toch wat vanaf gekregen hebben.

3. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Bij bieden vanaf kun je volgens mij niet onder dat bedrag bieden (iig als je mp zelf bied)
    Persoonlijk zou ik dan het bedrag wat ze minimaal willen bieden,wordt er opgeboden dan laat ik het zitten (tenzij ik het zo graag wil en iets voor mijn gevoel nog niet op het max zit)

4. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Het kan idd niet via MP zelf, maar natuurlijk wel via de mail ;)
    Ik vind het zo vaag, ik zet toch niet voor nix bieden vanaf...

5. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Dit zou ik geschreven kunnen hebben lol

6. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    op zich maakt het niet zoveel uit. het is vooral de foto die me aanspreekt. een richtprijs is wel fijn dus bijv bieden vanaf of een vaste prijs met optie op bieden.

7. Mayon

Mayon Niet meer actief

Maakt me niet uit ik stuur toch vaak een mailtje, is de kortste klap.

8. MissXX

MissXX Fanatiek lid

9 okt 2011
    2.027
    0
    0
    Nijmegen
    Grappig dat hier bijna iedereen zegt een richtprijs te willen zien. Paar weken geleden las ik een vergelijkbaar topic, en daar reageerde bijna iedereen niet te reageren op advertenties met een door verkoper genoemde prijs. Allemaal met argument dat ze graag zelf bepalen wat zij er voor willen geven. En diezelfde mensen zeiden dan ook niet te reageren wanneer iemand een vanaf prijs noemde..

Misschien zijn dat de mensen die dan maar 2 of 3 euro bieden, en met 0.10 of 0.25 overbieden. Tsja, daar heb ik echt een gruwelijke hekel aan, en kies er dan ook regelmatig voor een vanaf prijs in te stellen om zo tig onzinninge mail te voorkomen.

Ik reageer overigens op beide advertenties. Noemen ze een bepaalde prijs kijk ik natuurlijk of ik dat eraan uit zou willen geven. Wil ik dit niet, reagerer ik natuurlijk niet. Bij biedingen bied ik wat mij een mooi bedrag lijkt, en nee dat is niet altijd meteen het uiterste bedrag.

Wat ik altijd wel jammer vind is dat verkopers mijn bod verwijderen (dit zijn dan geen 2-euro biedingen), omdat deze kennelijk niet hoog genoeg is. Ja hallo: ik kan ook niet ruiken hoeveel zij er voor willen hebben, of dat iets veel duurder is dan ik dacht. Ik zou dan graag en mail ontvangen met wat zij er wel voor willen hebben..

9. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Ik heb er ook een hekel aan als verkopers mijn bod verwijderen zonder dit toe te lichten. Geef dan aan wat je richtprijs is.

Deel Deze Pagina