Op wat voor moment kreeg jij een lachbui terwijl het eigenlijk niet kon?

Discussie in 'De lounge' gestart door xbabyxdx, 1 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Porsche

Porsche Niet meer actief

als ik heel serieus aan het bellen ben met gasten die dan willen reserveren ...

2. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Paar jaar geleden was ik op 4 mei uit eten met een vriendin. Bij dit restaurant waren de toiletten beneden. En daar waren blijkbaar nog mensen. Om 20u natuurlijk iedereen stil en tijden de stilte komt er een man naar boven gelopen. Zegt hij keihard: zoooo wat is het stil hier!!
    Die had totaal niet door dat het dodenherdenking was.

Echt waar, ik dacht dat ik er in bleef. Tranen over m'n wangen, ik kon niet meer stoppen met lachen. Ik hoefde ook niet te proberen m'n vriendin aan te kijken, die ging ook helemaal stuk.

M'n zoontje van 2 is heel druk met praten. Gezellige kwebbelkous. Ik had m'n kindjes in de bakfiets en heuveltje op trap je best de benen onder je lijf vandaan. Zegt hij: mama, wat ben je aan het doeeehoeeen?? Mama: ik ben aan het fietsen.
    Zoontje: kom op mama 😂😂 :D
    Jochie heeft wel humor :D

3. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.071
    3.862
    113
    Hahaha, zo zou mijn man waarschijnlijk ook gereageerd hebben. Soms kunnen wij elkaar ook niet eens meer aankijken, omdat we allebei hetzelfde denken.
    Net als met mijn zus of moeder, daarmee krijgen we soms ook samen van die lachbuien, vreselijk. Vooral als een van ons begint, dan blijven we bezig. Meestal als het ongepast is, bijv. tijdens een klassiek concert etc.

4. Imensa

Imensa Niet meer actief

Dat ik nog bij ah werkte heb ik ook eens iets mee gemaakt daar... toen hadden we nog een ouderwets dozenhok.. tot de nok vol lag dat ding.. een klant pakte een paaltje vast om ee doos helemaal achterin te pakken.. haar hand glipte los en ze ging languit het dozenhok in... ik heb op een gegeven moment een collega gevraagd of ze aub me over kon nemen ik ging compleet stuk... begon er gewoon van te snurken..

Ook heb ik eens mee gemaakt dat de meeste zeikerig klant (denkt omdat ze veel geld heeft alles kan maken) voorbij kwam lopen en achter op haar broek nog een sticker van kontzak tot knie (maatstickers bij c&a ) had zitten... ik moest toen ook ff weg lopen..

5. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.641
    1
    36
    Ik moet altijd lachen als ik pijn heb, hoe meer pijn hoe harder ik ga lachen.. Erg makkelijk als je op de spoedeisendehulp ligt met een blindedarmontsteking.. En maar blijven lachen :D

6. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.071
    3.862
    113
    Ik heb eens een zware buikoperatie gehad, waarvan ik echt een paar weken, nou, eerder maanden weer van bij moest komen. Echt alles deed pijn, lachen, niezen, hoesten.
    Mijn zus kon me na de operatie niet eens opzoeken, want met haar zit ik altijd te geinen, dat lukt niet eens om 10 minuten serieus bij te blijven.
    Het erge was, na een week of drie niet gelachen te hebben, moest ik om steeds meer dingen lachen. Om kapsels van mensen, om stemmetjes, tanden, puisten, noem maar op. Dan moest ik lachen en ging van de pijn soms gewoon janken, maar ook dat deed pijn. Was echt vreselijk om rustig te blijven en te stoppen met lachen.

7. Delta

Delta Niet meer actief

Och, ik was 2 weken terug ook geopereerd aan blinde darm. Dag en de dagen erna liet me vriend me elke keer lachen. Pijn as hell.. En maar door gaan. Op gegeven moment ook janken van de pijn en toch weer lachen ;) :p

8. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Vorige week bij de Action zat een dame achter dr kassa die eruit zag als een man.
    Mijn dochter legt de spullen graag op de loopband, toen dus ook, 'Alsjeblieft meneer, alsjeblieft meneertje', en ze bleef het maar zeggen. Daarna 'Dank je wel meneer'. Ik zat maar op mijn lip te bijten maar ik moest zo lachen :D. Wat voelde ik me lullig.

9. ilonavp

ilonavp Actief lid

17 jul 2014
    168
    0
    16
    Tilburg
    Oh heb er nog een.

Toen ik mijn borstverkleining had gehad. De drains mochten er na 1,5 dag uit. Dus de zuster zegt "adem maar diep in en dan haal ik ze eruit het kan vervelend zijn." Dua ik adem diep in, de zuster trok ze eruit en ik lach keihard en giebelde "hahaha hihihihi dat kietelt". Zuster en ik samen keihard aan het lachen. In dat kamertje.

10. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Gisteravond.....echt ouderwets de slappe lach!
    Alleen niet handig 3 dagen na een keizersnee ;)

11. Jenala

Jenala Fanatiek lid

16 apr 2010
    1.906
    60
    48
    Heel erg.... maar op de begravenis van mn oom, tijdens de rouwdienst.
    Mn broer en ik zaten naast elkaar en dat gaat eigenlijk altijd mis. Ik weet niet meer waarom het was, maar we zaten allebei kaken op elkaar en niet naar elkaar kijken.
    Overigens heeft niemand het verder gemerkt gelukkig.

12. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.641
    1
    36
    Ze hebben mij zelfs weggestuurd met de mededeling dat ze niet overtuigd waren en dat ik me de volgende morgen om 08.00u maar weer moest melden :)

13. Delta

Delta Niet meer actief

Ik snap het! Dat is echt verrot.. Hier was het niet lachen van de pijn. Maar wel pijn als ik moest lachen.. Men, als ik daar nog aan denk..
    Overigens ken ik het wel, lachen van de pijn. Ik heb dat als ik hele erge rug pijn heb! Lachbuien dat ik dan heb...

14. Astre

Astre Niet meer actief

Toen ik sexy een trap probeerde op te lopen met een 36 weken zwanger lijf om mijn partner te verleiden. Ik besefte me halverwege de trap dat het allesbehalve verleidelijk was om wijdbeens al puffend, kreunend en zwetend de trap te beklimmen. Ik kon er de humor wel van inzien en man ook :D.

Dit inzicht was trouwens direct het einde van ons seksleven tot aan de bevalling ;)

15. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Wow sommige reacties vind ik bizar. Ik zou daar echt niet om kunnen lachen. Vooral gaan huilen. Vooral die ernstige dingen. Nee hoor. Ben echt een lachertje maar om sommige dingen echt niet.

16. miss84

miss84 Bekend lid

2 okt 2013
    943
    0
    0
    NULL
    NULL
    Op een begrafenis van een vriendin can m'n moeder ( schaaaaaaam)
    Het was een beetje zweverig enzo. En bij t graf ging een vrouw staan en die liet een ballon op en zei ' daar gaat ze!!! Laten we allemaal zwaaien!!!' Waarop iedereen ging zwaaien toen moest ik al wat giebelen. Maar ja.
    En toen bleef die ballon in een boom hangen... Waarop mensen toch maar stopte met zwaaien en toen knapte de ballon...
    Nou ja je kon me weg dragen vooral om de verbaasde blikken van de mensen.
    Ook mijn moeder pieste zowat in d'r broek van t lachen..gelukkig was t winter en kon ik m'n gezicht in m'n sjaal verbergen.

17. Catheny

Catheny Actief lid

1 jul 2014
    320
    34
    28
    ....
    ...
    Ik kan echt helemaal dubbel liggen als iemand valt :) wil het niet, maar kan het niet tegenhouden.

18. Imensa

Imensa Niet meer actief

Vaak zijn het ook zenuwen.

19. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Ik heb het echt nog nooit gehad!

20. Deliana

Deliana Niet meer actief

Tijdens de trouwerij van mij nicht :)

Haar man komt uit Curacao en de pastoor ook.... Die pastoor bleef maar doorgaan en doorgaan en doorgaan met allerlei Bijbelse verzen, er kwam echt geen eind aan..... Iedere keer als je dacht dat het tijd was voor het echte werk, dan begon het weer opnieuw. Ik kon mijn aandacht er op een gegeven moment echt niet meet bijhouden, dus begon een beetje om me heen te kijken en keek op een gegeven moment recht in het gezicht van mijn neef die exact hetzelfde leek te denken. Ik heb de rest van de ceremonie naar mijn voeten zitten staren :)

Deel Deze Pagina