het is in ieder geval heeeeel druk als ik in bed lig. Ongeacht het tijdstip. Om een uur of 11 gaat t standaard een half uurtje met mn stuitje boksen. Maar eigenlijk voel ik nu iedere beweging die er gemaakt wordt.
Bij mij is het tussen de middag wat drukker en s,avonds na het eten en verder weinig, voel op zn tijd dan een por of de hik vooral paar keer op een dag. Al ik verder heel druk ben voel ik nauwlijks wat. Als ik s,avonds naar bed ga dan word er een beetje gewoeld maar ze houd mij niet wakker. Ze slaapt gewoon met ons mee.
Ik voel 'm eigenlijk ook de hele dag door (had ik bij mijn dochter ook). Ik word er gelukkig niet wakker van, val er lekker van in slaap! Kleine druk= mijn geluk!
Meestal rond 20:00 savonds is het even speelkwartier in mn buik, en overdag verschilt het... de ene keer voel ik hem heel vaak, en de andere keer wat minder. Snachts word ik heel af en toe wakker geschopt.. Oja, en altijd als ik iets eet of drink dan word ie ook actief in mn buik.
Heel vaak als ik op de bank zit 's avonds en als ik net op bed ben gaan liggen. Verder vaak in de vroege ochtend dan maakt hij me wakker, hi hi en overdag af en toe. Het is een fantastisch gevoel!
het gaat hier de hele dag door. Soms denk ik echt pfff ga maar ff slapen ofzo... hmzz luisteren doet ie nog niet
Hoi Jeetje, ik voel de baby de hele dag! Behalve de nacht, dan laat de baby me lekker slapen! Het meeste voel ik de baby 's-avonds tussen 7 en 10. vooral etenstijd is feest. Maar ook voel ik de baby als ik opsta, als ik lunch. Ja, ik zal wel een druktemakertje krijgen!
hai snachts sochtends en savonds smiddags is ze meestal wel rustig maar nachts en sochtends dan is ze wakkkkeer
Vaak savonds en sochtends. Als ik lekker warm in bed lig, of op de bank ... (er zijn geen relatie problemen, dat ik op de bank hoef te slapen hoor)
Ik voel ons meisje eigenlijk de hele dag, maar vooral als ik 's avonds lekker op de bank lig en als ik naar bed ga. Ook op mn werk (kantoor achter de pc) is ze zeer actief. Wel fijn eigenlijk zo weet ik dat ze er altijd is. Gisteren heeft ze ook een aantal keer de hik gehad, was me voorheen nog niet echt opgevallen, das echt grappig om te voelen. Liefs, Duveldraakje
Ik voel hem elke keer als ik durf in de zetel te gaan zitten of als ik in bed ga liggen! Dus als ik wil rusten of mij kalm hou dan begint hij te stampen, hihihi
Mijn meid is 's ochtends vrij rustig, behalve wat verschuivinkjes en de hik voel ik dan weinig. 's Middags tegen 15u begint de actie en dat houdt rond 20u op. 's Avonds als ik op bed ga is het echt feest! Dat danst ze op het matras! Ze heeft de laatste week bijna 3x per dag de hik, vooral 's avonds laat en 's ochtends, echt schattig! Als ik aan het kletsen ben dan is ze meestal wat rustiger, maar als ik alleen ben of tv kijk dan is ze heel duidelijk aanwezig. Er is genoeg actie in mijn buik!
Ik voel de kleine voorral na het eten als ik achter de computer zit op mijn werk, en savonds als ik net in mijn bed lig. Verder ben ik vaak veel te druk om het goed te beseffen, ik voel het dan wel maar sta er dan niet bij stil van o dit is de kleine en het is nu zo en zo laat. Misschien als ik erop let dat ik een patroon kan vinden.