Ik moet vanmiddag de pregnyl spuit zetten, is de eerste keer. Maar ik vind die naald zo lang! Moet ie er echt helemaal in?? Alvast bedankt!
tja dat had ik dus ook die eerste keer (wel die dunnere naald he, niet die dikke lange voor het opzuigen/mengen!!!) ik spuit de pregnyl altijd een beetje schuin dus zeg maar 90 graden en niet recht erin dat vind ik fijner, goed veel vel/vet pakken en rustig ademen dan gaat het goed, sterkte!
Als het goed is, heb je er een lange dikke naald bij gekregen en een dunne korte. De lange dikke gebruik je voor het mengen. Als je de vloeistof gemengd hebt, zet je het dunne kleine naaldje erop en daar moet je mee spuiten. Dus niet met de lange dikke, dat gaat niet lukken! Succes!
Neee die dikke gebruik ik ook niet!! Maar vergeleken met de naaldjes voor de puregon vind ik deze echt lang! Nou heb ik wel wat vet hoor Dus komt vast goed! Maar bedankt voor de reacties, ik zal hem ook wat schuin zetten!
ja precies hij is wat langer dat had ik ook de 1e keer, succes! daarna is de plek misschien ook wat gevoelig trouwens net als een blauwe plek
Ik heb al een flinke blauwe plek van de puregon van gister. Heb zo raar gespoten, weet noet hoe ik het gehad heb maar het bloedde en nu heb ik een enorme blauwe plek. Maar de pregny zet ik er wel naast Ik zal zo de boel klaar maken en dan jens ik hem dr wel ff in! Hoppaaa...
Fijn dat je hem weer gehad hebt meid!! Ik heb gisteren voor het eerst moeten spuiten en direct pregnyl... brr ik ging bijna janken tijdens de prikinstructie toen ik die lange dikke naald zag, gelukkig bleek dat slechts de mengnaald te zijn. Maar die spuitnaald was ook geen pretje vond ikl. Mannnn wat deed die pijn zeg!! Ik heb hem gisteren om 10.00 uur 's ochtends gehad en nu is het 6 uur en mn buik doet daar nog steeds ontzettend pijn Hoe is dat bij jullie anderhalf dag erna?? En hoelang kan dat gevoelig blijven??
maartje dat heb ik ook, de ene keer meer dan de andere keer, een keer was het ter hoogte van de rand van mijn broek, au, zitten was niet echt prettig, trekt wel weer weg hoor maar weet niet meer hoe lang dat duurt
Ik ben misschien dan de enige maar ik vind de pregnyl helemaal niet erg Ik vind de decapeptyl met zijn botte naalden veel erger. Gelukkig zit hij erin bij jou veel succes!
ik vind de pregnyl ook niet erg.. als je hem net onder je navel zet en goed schuin erin is het zo gepiept.. Vind wel dat je de vloeistof in je lichaam voelt lopen, maar meestel masseer ik het daarna een minuutje of 5 en dan trekt het langzaam weg
Het blauwe plek gevoel wat ik echt ELKE keer na Pregnyl heb is gewoon irritant. Het injecteren doet geen zeer (van te voren uit de koelkast halen) en de directe napijn is er ook praktisch niet (door goed namasseren) maar die beurse plek...grrrr Deca is inderdaad helemaal bagger! Soms moest ik gewoon 3x een aanloopje nemen....pokkedingen!