Hey meiden, Ik heb vandaag getest en kreeg een lichte streep in het venster te zien.. Gelijk Gyn gebeld en het uitgelegd. Ze zei kom vandaag in het ziekenhuis maar even een testje doen. Ben vandaag ziek, dus mannetje gaat even een potje voor mij halen bij de Gyn, voor mijn urine en dan kan hij het daarna brengen naar het lab. En dan heb ik over anderhalf uur de uitslag... Ik word helemaal gek van onzekerheid, ben zo benieuwd! Zou toch geweldig nieuws zijn zo voor valentijn.. Ik laat het vandaag nog even weten! Liefs Snowy
Wow Snowy! Spannend! Duim voor je, maar eigenlijk weet ik al: je bent gewoon heerlijk zwanger! Laat je het snel weten meid?
Nou zeg........ik weet niet wat il lees!? Snowy...meid...wat geweldig nieuws! Als het werkelijk zo is..... dan gefeliciteerd! En als het zo is.....ben is best een beetje jaloers hoor.... geniet er dan maar lekker van....na al die tijd ben jij dus de 1e! Ik zag gisteren al dat LizaM (zij heeft ook wel eens iets hier geschreven)...ook zwanger is...dus gaat goed hier. Tja, dan wil ik ook gewoon eens aan de beurt zijn! Ik zit te wachten totdat ik mag testen, ik had er alle vertrouwen in, maar vole vandaag opeens krampjes. Moet nog even wachten tot as dinsdag, en dat duurt nog zo lang! Nou meiden, succes met wachten, en geniet van al het heerlijke nieuws!
He Snowy, Wat lees ik nu meid.......wat geweldig! Ik ga er gewoon vanuit dat je zwanger bent hoor. Ben zo blij voor je. Hier minder nieuws, gisterenavond ongi geworden, dadelijk naar de gyn voor een uitgangsecho. IVF is voor mij nu een feit. Het is verdrietig maar een hoopvol gevoel. Op naar de volgende (en laatste) stap. Snowy, nogmaals gefeliciteerd. Heb je inmiddels al uitslag uit het lab. Voor de andere meiden blijf ik natuurlijk duimen. Liefs Maaike
Snowy; Gefeliciteerd! Wat super meid. Dat het maar een mooie zwangerschap mag worden. maaikiexxx; wat verschrikkelijk moeilijk zeg. Ik hoop dat IVF heel snel helpt!
Lieve Snowy, Gefeliciteerd meid, het is je zo gegunt. Eindelijk iemand van ons groepje die succes heeft met IUI. Geniet ervan, je zult wel verschrikkelijk blij zijn. Ik kan me je gevoel helemaal voorstellen. Ik heb mijn volgende stap gezet, de intake voor IVF is 6 maart. Over ongeveer 2 mnd zal onze 1e IVF zijn. Bedankt LizaM, het is ook best een raar gevoel maar het allemaal best goed gaan komen. Liefs Maaike
Snowy gefeliciteerd! Wat heerlijk voor je! En LizaM, ik las al dat jij ook zwanger bent, voor jou natuurlijk ook gefeliciteerd! Meiden, geweldig..... Voor de andere meiden: nou zijn we met minder meiden hier.... Maar ook onze tijd zal hopelijk snel komen!
Dank jullie wel lieverds! Vind het ook nog zo onwerkelijk! Heb 6 maart de eerste echo, dus erg spannend allemaal! Meiden ik duim voor jullie hoor! En Maaikie, nu dan toch IVF. Ik duim heel hard voor je dat dit gaat lukken, maar heb er alle vertrouwen in, het is toch weer meer kans hè! Liefs Snowy
@ Snowy: Heel heel erg gefeliciteerd! Geweldig nieuws! @ Nuage: Hè wat jammer nou dat ik je hier weer moet treffen! Dat klinkt raar, maar je snapt wel wat ik bedoel toch? Ik ben vandaag voor de tweede keer bij de gyn geweest voor FM. Afgelopen donderdag 13 mm, vandaag 17 mm. Niet echt reuze gegroeid, maarrrrr... er zitten twee eitjes! Vandaag en morgen nog Gonal-F zetten, maandagochtend twee ampullen Pregnyl en dan dinsdag de IUI. Komt echt vreselijk rot uit omdat ik dan net twee dagen op een externe training zit. Daar zullen ze niet blij mee zijn op de zaak... Ik heb het zo goed mogelijk gepland, lief gaat zelf zijn potje regelen en afgeven zodat ik pas om 17.00 uur hoef te vertrekken. Om 18.00 uur de IUI en dan weer terug om aan te schuiven bij het diner. Wat een gedoe! De timing is echt supervervelend. Als hetzelfde schema aangehouden had kunnen worden als de vorige twee keren had ik vandaag de IUI gehad maar blijkbaar hadden de eitjes nu niet zoveel zin om te groeien... Maar goed, onze 3e IUI zit in de pijplijn! Gr. Benthe
Benthe: Jippie 2 eitjes, dubbele kansen dus. Succes morgen, rot dat het zo in de knoei komt met je werk. Hanneke: Weet jij al meer? Ik blijf voor je duimen! Maaikie, knuffel meid. Heel veel succes met de IVF poging. Ik hoop dat de tijd omvliegt voor je. Dikke knuffel meid!
Hey meiden, Nou het is hier helemaal mis hoor. Werd vannacht wakker van hevige krampen in mijn buik en ben daarna hevig gaan vloeien Ben er helemaal stuk van en ga morgen gelijk maar even de Gyn bellen, wil dat ze een echo maken.......... Weet het effe allemaal niet meer...
Hee Snowy, Wat ontzettend vreselijk...zou je niet vandaag al terecht kunnen voor een echo? Ik wens je heel veel sterkte, meid. Lola2
Hey Snowy, Ik dacht ik kom eens even kijken hier.... bah! Wat vervelend voor je. Zo gemeen! Weet je al iets meer? Het hoeft natuurlijk niet fout te gaan! Ik hoop voor je dat het goed gaat, en dat je pukkie is blijven zitten! Maar ik weet als geen ander hoe oneerlijk het is, hoeveel pijn en verdriet je dan hebt en natuurlijk die angst! Sterkte! Liefs Hanneke
Snowy, nee, wat lees ik nu? Weet niet wat ik moet zeggen. Ik hoop zo voor je dat het gewoon goed blijft gaan. Heel veel sterkte met de echo. Liefs Zora
Hoi lieve snowy, Wat lees ik nu zeg.......bah ik schrik me helemaal rot. Weet je al wat meer, ben je al voor een echo geweest? Als je wilt praten weet ons te vinden! xxxxx en heel veel sterkte, ik brand mijn kaarsje voor je dat je prulleke blijft zitten. Maaike
Heb een mk gehad, ben er helemaal stuk van en weet effe niet hoe ik verder moet.... Voel mij zo leeg Moeten we weer die mmm in