op weg naar de 3e poging IUI

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Hanneke75, 28 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hanneke75

Hanneke75 Lid

29 sep 2008
    98
    1
    0
    Hey meiden,

Inderdaad...het is stil hier! Waar zitten jullie allemaal te schrijven?

Ik ben nog wel actief hier, iets minder dan voorheen, maar toch.

Hoe is het met jullie?

Groetjes Hanneke

2. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Hey Hanneke,

Hoe is het met jou? Zie dat IUI 7 mislukt is. Bah sterkte meid. Hoeveel krijgen jullie er nog.

Ik wacht nog steeds op ongi. Zit nu 8 dagen na de Provera dus mag nu weleens komen.

3. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    he girls,

Hier even een berichtje van mij. Ben even niet zo super actief meer.
    Nog steeds in afwachting van mijn ongi........ik heb nog nooit z'on lang cyclus gehad, morgen maar eens even een test doen.
    Han ik lees dat je 7e IUI is mislukt......balen meid. Wat zijn je plannen nu, hoeveel IUI's ga je nog proberen?

Snowy, hoe gaat het met jou?

Zora, wat rot dat die ongi's zo lang op zich laten wachten, nu mag ie van mij wel komen hoor.

Liefs Maaike

4. Hanneke75

Hanneke75 Lid

29 sep 2008
    98
    1
    0
    Hey meiden,

Inderdaad de 7e iui is alweer mislukt! Echt enorm k.u.t.! Ik ben nu begonnen met hormonen spuiten, fostimon. As woensdag heb ik dan de 1e fm, eens kijken hoe mijn lichaam reageert op die hormonen. We gaan nu in principe 6x nog iui proberen met hormonen, maar ik heb al met manlief overlegt dat we dit maar 4x gaan doen, en dan gaan we door voor IVF. Daar wil ik nu nog niet aan denken! Eerst dit maar weer eens proberen, en vooral de moed niet opgeven! Maar ben wel bang..... en zie er nu meer tegenop dan ik voorheen deed...de IVF komt nu toch erg dichtbij! Maar goed, ik heb nu echt zoiets van....als we dan 3x IVF hebben gehad, en het is dan nog niet gelukt, kan ik me ergens bij neerleggen en dan verder met mijn leven! Want het beheerst alles nu zo erg.Ik probeer het van me af te zetten, maar weet niet hoe het moet!

Nou, meiden....ga even lekker bakkie koffie drinken! Tot snel maar weer! Groetjes

5. Snowy

Snowy Actief lid

Hey meiden,

Sorry ben ook niet zo actief meer op het forum. ik merk dat ik er veelste veel mee bezig ben na mijn MK en dat het alleen maar moeilijker word, vandaar een beetje de afstand. Volgens mij gaat mijn ongi er aan komen, want heb sinds gister avond ineens bruinverlies. En dan kan ik eindelijk verder met de IUI.
    Ik ga dan proberen zo weinig mogelijk op het forum te komen, puur om te kijken of ik er dan wat beter mee om weet te gaan en of ik het dan even een beetje wat los kan laten. Ik blijf jullie volgen natuurlijk, maar even ietsje minder.
    Iedereen succes meiden!

Liefs Snowy

6. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Heel begrijpelijk meiden, zou voor mij ook wel goed zijn om wat afstand te houden maar wil zo graag weten hoe het met iedereen hier gaat en vind het ook wel lekker dat je hier je ei kwijt kan.

Gelukkig ben ik eindelijk ongi geworden en staat 2-4 mijn 1e FM gepland. Hoop dat het deze ronde goed gaat want het zou kunnen door de verdubbelde clomid dat ik teveel eitjes heb en het zou kunnen dat de IUI in het weekend valt.....spannend dus!

7. Funkie

Funkie Bekend lid

13 jan 2009
    929
    0
    0
    Maak sieraden (BIBI)
    Scheveningen
    hey meiden ik sluit me aan bij dit topic,
    helaas is onze 2de poging mislukt.

succes allemaalxx

8. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Knuffel meis, sterkte ermee!

9. Snowy

Snowy Actief lid

Hey meiden,

Vandaag voor een uitgangsecho geweest en kan gaan starten met de IUI.
    Heb maandag 30 maart de eerste FM, ben benieuwd hoe het dit keer gaat.
    Moet zeggen ben heel erg ongi ik bloed als een gek, zelfs de Gyn zei jeetje wat een hoop bloed, ze zegt kan door de MK komen. Voel mij echt ellendig erdoor, hopen dat het morgen weer wat minder is. Nou Zora gaan we deze cyclus zo ongeveer een beetje gelijk op.
    Succes iedereen weer!
    En Funky welkom hier :D Succes met je 3de poging!

Liefs Snowy

10. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    he meiden,

hier nog een berichtje van mij. Ben niet meer zo vaak op de site.......valt me allemaal best zwaar. Ben inmiddels wel onig geworden en mag het volgende cyclus aan de pil. Ik heb 3 april weer een IVF gesprek.

Sterkte meiden

xx Maaike

11. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Leuk dat we een beetje gelijk op gaan Snowy, op het IUI deel gaan er 5 gelijk met elkaar op en kom ik er achter aan gehobbeld, is toch jammer.....

Maaikie, snap best dat je even rust neemt en wat afstand van de site. Succes alvast 3-4. Kop op, het komt goed!

12. Funkie

Funkie Bekend lid

13 jan 2009
    929
    0
    0
    Maak sieraden (BIBI)
    Scheveningen
    Snowy thank you

Ik heb morgen alweer me uitgangs echo .
    En hopelijk gelijk weer beginne met spuiten.
    3 x = scheepsrecht zeggen ze
    Hoop het zo!

xx

13. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Funkie wij lopen ook een beetje gelijk, voor mij wordt eht nu ook de 3e!

14. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    he meiden,

Hoe is het met jullie?
    Alweer druk met de IUI's bezig.

Welkom Funkie, balen meid dat je 2e IUI is mislukt, hopelijk is het 3x scheepsrecht.....be positive!

Han, balen meid dat je 7e IUI is mislukt, kan me voorstellen dat je niet eeuwig zo door wilt gaan. IVF is wel een eindstation maar heeft een beter slagingspercentage. Hopelijk is het voor jou niet nodig.

Snowy hoop dat alles goed met je gaat meid.....dikke knuf voor jou. Ik probeer ook niet al te veel op de site te zijn, ik ben er zoveel mee bezig.

Zora, thankx voor je lieve berichtje......dikke knuf voor jou.

Nou meiden, mijn duimpjes draaien weer voor jullie, hopelijk komen er wat IUI succesverhalen.

xx Maaike

15. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Dat hoop ik ook Maaikie!

Snowy succes vandaag met de Fm, ik moet nog een paar daagjes wachten.

16. Hanneke75

Hanneke75 Lid

29 sep 2008
    98
    1
    0
    Hey meiden,

Hoe'st hiero?
    Niet meer zo druk zie ik..... ik ben zelf ook wat minder actief! Wil het ook graag wat meer loslaten! Maar ben wel altijd even nieuwsgierig hoe het met de andere meiden gaat.

Ik heb nu net mijn 8e iui gehad, maar voor de eerste keer met hormonen. Dus zit nu weer even in die shit wachtweken..... hadden ze maar een of ander testje om te kijken of het gelukt was..... dan hoefden wij niet 2 weken in die spanningen te zitten. Maar ga het proberen van me af te zetten,.... het heeft ook geen zin om er constant aan te denken! Dus ik ben voorlopig even weer niet hier te bekennen..... even afschakelen!

Succes allemaal! En ook al ben ik hier niet actief, ik denk wel aan iedereen hoor! Zet hem op girls!

Groetjes Han

17. Funkie

Funkie Bekend lid

13 jan 2009
    929
    0
    0
    Maak sieraden (BIBI)
    Scheveningen
    het is hier idd erg rustig.
    ik heb woensdag de eerste fm weer!

spannend weer :)

18. Juudje1975

Juudje1975 Actief lid

18 dec 2006
    259
    0
    0
    Secretaresse
    Utrecht
    Hey meiden,

Ik kom me ook hier melden. Op naar de 3e IUI. Vorige 2 pogingen allebei raak, maar de 1e keer een missed abortion en 2e keer een spontane miskraam.

Gister m'n 2e FM gehad, en eitje was mooi gegroeid en bm-slijmvlies was mooi dik. Gisteravond de pregnyl gezet en morgen de IUI. Dit gaat 'em worden!

Ik wil iedereen heel veel succes wensen!

Liefs,
    Juud

19. Snowy

Snowy Actief lid

Hey meiden,

Heb gister en vandaag een FM gehad en moet vanavond nog 1 keertje spuiten en dan morgenavond de pregnyl zetten en dan vrijdag de inseminatie. Heb alleen dit keer maar 1 follikel, dus denk dat het er dan niet inzit, maar ja word weer afwachten. Juudje welkom hier, jij kent dus ook het verdriet van een MK :cry: Hoop ook voor jou dat je snel weer zwanger mag zijn en dat het goed blijft zitten!
    Zora heb jij je FM al gehad?
    Verder lieve meisjes succes allemaal! En zeker degene die nu moeten wachten op verdere behandeling...

Liefs Snowy

20. HeleenP

HeleenP Lid

22 jan 2009
    20
    0
    0
    Oude pekela
    Hey Meiden

Ik heb veel van jullie verhalen gelezen en vind er heel veel van mezelf in terug.

Ik ben gisteren na mijn 2de iui helaas weer ongi geworden. Dus vanaf morgen beginnen we weer opnieuw.

Op naar de 3de iui. Maar ben de laatste tijden steeds minder positief als in het begin. Hebben jullie dat ook?

Meiden succes en we gaan er voor. TOCH?

Deel Deze Pagina