op weg naar de 3e poging IUI

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Hanneke75, 28 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Funkie

Funkie Bekend lid

13 jan 2009
    929
    0
    0
    Maak sieraden (BIBI)
    Scheveningen
    hey dames..

Ook ik ben weer in het zh geweest voor me 1ste FM
    Zag er goed uit.. baarmoederslijm was mooi dik 12 mm

Heb 2 eitjes, 1 van 17 en 1 van 15 die nog meegroeit zegt ze.
    Vanavond nog 1 maal de GonalF zetten en dan morgenNACHT, ja nacht om 01.30 uur de Pregnyl zetten.
    En dan zaterdag middag 15.00 uur de IUI

Snowy...

Weet jij hoe dat zit dan met de tijd tussen de pregneyl en iui. want jij zet hem morgen avond en dan vrijdag de inseminatie.
    Ik zet hem ook morgen maar dan in de nacht maar toch een dag later de iui

Raak een beetje in de war daarvan :S maar de doktoren zullen wel weten wat ze doen
    Hoop het maar hahahhaha

Greetzz

2. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Juudje en Heleen: Welkom hier en veel succes!

Snowy en Funkie: Succes met de IUI, ik duim voor jullie.

Nou hier echt een kl*teochtend zeg. Op weg naar het ziekenhuis een aanrijding gehad, achterop iemand gereden die ineens remde, dus mijn schuld helaas. Hij geen schade, ik wel. Vervolgens te laat in het ziekenhuis. Maar ze begrepen het gelukkig.

Gelukkig ging de FM wel goed. 1 follikel van 15 mm. Dus moet zaterochtend terug om bloed te prikken en waarschijnlijk maandag de IUI. Hoop dat we dan niet te laat zijn, zondag is het ziekenhuis nl. gesloten. Ik had eigenlijk wel gehoopt op 2 follikels maar ben wel blij dat het er niet meer zijn, dus mag niet klagen.

Nu vanmiddag rondbellen om de autoschade te regelen, had nog geen schadeformulier ingevuld dus dat meot ook nog. Heb wel het telefoonnummer van die jongen.

3. Snowy

Snowy Actief lid

Zora, wat balen zeg van die aanrijding... Maar gelukkig begrepen ze het in het ziekenhuis. Dus jij waarschijnlijk maandag de IUI, dan lopen we echt allemaal een beetje gelijk op :D Nou word weer spannend voor ons allemaal!
    Funkie ik heb de pregnyl woensdagavond om 20.00 uur gezet en dan heb ik vrijdag morgen om 10.30 de inseminatie, dat is dan presies 39 uur later. en dat klopt ook wel want ze zeggen dat je na de pregnyl tot 38a40 uur je eisprong hebt. dus bij jou klopt het ook allemaal :D

Nou meiden succes allemaal!

Liefs Snowy

4. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    Lieve meiden van het IUI topic

Hoe is het met jullie? Al de berichten zijn verwijderd dus kan niets meer teruglezen!

Hier alles z'n gangetje. In afwachting van ongi zodat ik kan beginnen met de medicatie voor IVF. Heb er onwijs veel "zin" in, klinkt een beetje raar maar ik wil heel graag verder met de behandelingen. We hebben nu 2 gesprekken gehad in het zkh en als ik op tijd ongi wordt kan ik nog voor mijn vakantie beginnen.......dus duimen voor me.

Mijn duimpjes draaien ook weer hard voor jullie en ik hoop dat alles goed gaat.

Liefs Maaike

5. Snowy

Snowy Actief lid

Hey Maaikie, wat fijn dat je kan gaan beginnen met je IVF. Kan je eindelijk weer door.
    ik zit nog steeds in afwachting! Heb aankomende vrijdag mijn NOD, dus het word weer even spannend.
    Probeer mij hier een beetje afzijdig te houden, want vind het allemaal steeds moeilijker worden, dus vandaar niet zo heel veel reactie's meer.
    Ik ga heel hard voor je duimen Maaikie, dat IVF eindelijk wel het geluk brengt :D
    En hoe is het verder met de andere meiden?

Liefs Snowy

6. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Maaikie, ik duim hard voor je mee, spannend! Hoop dat het nog voor de vakantie lukt.

Snowy: Duim ook voor jou meid!

Ik moet ook nog een weekje wachten, maar heb er niet veel vertrouwen in helaas.

Liefs Zora

7. Snowy

Snowy Actief lid

Hey Zora, waarom heb je er geen vertrouwen in?

Liefs Snowy

8. Funkie

Funkie Bekend lid

13 jan 2009
    929
    0
    0
    Maak sieraden (BIBI)
    Scheveningen
    hey dames.

ook ik kom niet zo vaak kijken op dit forum, nog 3 dagen en dan is het mijn nod dag!
    mijn lichaam houd me zo voor de gek.
    normaal heb ik van ei tot menstruatie pijnlijke borsten en gespannen. heb ik nu ook gehad alleen sinds gister is de spanning en pijn er vanaf. zo raar.
    ook breng ik die vaginale zetpilletjes in, zo kan ik niet zien of ik slijm heb ofzo dat is ook wel minder.. verder geen kwaaltjes!

Maaike wens je veel succes met het IVF project. hoop dat het voor jou en je mannetje snel mag lukken :) eens moeten wij (ik en mijn vriend) ook aan gaan geloven.
    we hebben een extra iui gekregen. althans als deze mislukt is nog een keer.
    wil alle kansen pakken en zie tgen het ivf traject op!

zora keep hoping. you never know!

xxx

9. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    hey lieve meiden,

Ik ben begonnen! Donderdag ongi geworden en meteen mogen beginnen met de pil.
    Ben blij dat er eindelijk weer eens wat actie is! Ik ben er helemaal klaar voor!!!!

Hoe is het met jullie??

Liefs Maaike

10. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Succes Maaikie!

Ik ben helaas net ongi geworden!

11. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    hey Zora meid, je hebt je afspraak voor de eerste FM alweer staan. Kun je makkelijk verder nu of zit je in een dip? iig heel veel sterkte van mij!!

dikke kus Maaike

12. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Nou ook wij moeten ons aan gaan melden voor de 3e poging...
    Ben vandaag ongesteld geworden, dus zal straks even bellen
    voor een nieuwe afspraak..
    Hoop alleen dat het niet op 1/5 moet gebeuren, want dan kan
    manlief geen vrij krijgen :(

13. Funkie

Funkie Bekend lid

13 jan 2009
    929
    0
    0
    Maak sieraden (BIBI)
    Scheveningen
    Dames'

Ik ben ZWANGER :D ben zo blij maar ook onzeker!
    Het voelt zo raar allemaal.
    Vanmorgen bloed laten prikken en kon na een uur al bellen voor de uitslag.
    Was goed gelukkig.

Ik zal hier niet meer komen denk ik, ik ga overstappen naar een ander topic!

Ik wens jullie allemaal veel succes verder, en hoop dat het voor jullie allemaaal ook dat het snel raak mag zijn! Dat meen ik uit de grond van me hart ik weet hoe het is om elke keer te moeten prikken en al dat gedoe er om heen

Dikke kus FUnkie

14. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    waaaah meid, wat een geweldig nieuws zeg.
    Gefeliciteerd hoor, geniet ervan. Ik ga je proberen te volgen hoor.

LIefs Maaike

15. Snowy

Snowy Actief lid

Hey Funkie van harte gefeliciteerd, geniet ervan!!!

hier ook weer ongi geworden, heb alweer mijn eerste echo gehad. Volgende week dinsdag voor de tweede echo. gaan we weer blehhhhhhhhhhhh...........
    Maaikie fijn dat je eindelijk aan de slag kan, ga voor je duimen hoor meid. Zora jij dus ook weer naar je volgende IUI. Heel veel succes weer.

Liefs Snowy.

16. Snowy

Snowy Actief lid

Hey meiden,

Hier vandaag weer de inseminatie gehad, dus het word weer afwachten zucht......
    Hoe is het verder hier met iedereen? Tis een beetje stil :(

Liefs Snowy

17. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    he Snowy,

Pffff je zit weer op het wachtbankje.....ga voor je duimen meid.
    Funkie......wat lees ik nu, heb je een miskraam gehad. Wat erg voor je......dikke knuf van mij.

Hoe is het met de rest van de bende?

Hier alles z'n gangetje. Ben alweer bijna door de pil heen. Ik mag morgen de laatste pakken en dan wachten op ongi. Op de 2e cyclusdag begin ik met decapeptyl en vanaf de 3e dg komt er puregon bij.......spannend allemaal. Ben benieuwd wat mijn lijf met de 150 E puregon gaat doen.
    Hou jullie op de hoogte.

dikke kus Maaike

18. Snowy

Snowy Actief lid

En Maaikie, zijn er al vorderingen?
    Hier zit de eerste wachtweek erop, nog 1 te gaan zucht........

Liefs Snowy

19. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Hoi hoi!

Snowy hoe voel je je? Inmiddels alweer even verder.

En Maaikie ben ook benieuwd hoe het met jou is?

Hier ook op het wachtbankje NOD 20 mei. Maar heb niet zoveel hoop, als jullie willen weten waarom verwijs ik jullie naar mijn eigen topic anders moet ik het nog een keer typen haha...lui he! Sorry.

Meiden, ik denk aan jullie en duim voor jullie.

Liefs Zora

20. Snowy

Snowy Actief lid

Hey meiden,

Heb goed nieuws ben zwanger!!!! Ben heel blij, maar ben ook vreselijk bang...... Ik hoop nu op een goede afloop{{candle}} Morgen breng ik ook nog even een plasje naar het ziekenhuis en dan kan ik weer mijn eerste echo afspreken.

Deel Deze Pagina