Hey Snowy en Maaike, Dat spuiten viel echt 100% mee hoor! Het was even spannend....maar ik ben blij dat ik het zelf gedaan heb. Ik voelde me daarna heel erg stoer! De volgende keer (maar dat duurt nog jaren....hahaha...hoop ik!) doe ik het gewoon weer lekker zelf, hoef ik ook niet 's nachts naar het ziekenhuis. De arts had na de iui geschreven: probleemloze iui. En dat is inderdaad waar! Het ging goed, minder pijnlijk als de 2 andere keren, en daarna voelde ik me super! Alleen werd ik dus 's avonds ziek, snotterig en keelpijn. Hier dus een paar dagen flink last van gehad (en nog steeds wel...) en niet zo veel gedacht aan de iui. Ik was ook nog die dinsdagavond na de iui naar de acupunctuur geweest. Ik heb er op dit moment het volste vertrouwen in....maar ja....eerst die vreselijke weken weer doorkomen. Wat had ik toch graag gehad dat ze iets verzonnen dat ze meteen na de iui konden kijken of het gelukt is of niet....dit wachten en hopen is slopend! Maar we slepen elkaar er doorheen! Hoe gaat ie met jou? Al zenuwachtig? Nou, prettig weekend en tot snel....
Ben echt zenuwachtig aan het worden! De eerste wachtweek zit erop. Dus vind het nu wel weer erg spannend worden..... Handel jij het nog een beetje? Liefs snowy
Voel van alles! Word er helemaal gek van, en ik krijg hoop daardoor. Zaterdagavond begon het, dat ik hele kleine krampjes in mijn onderbuik voelde....en klein beetje zo'n gevoel als wanneer ik ongesteld moet worden. Voor de rest voel ik me niet anders dan anders.... maar die kriebeltjes in mijn buik....? Ben nog niet echt zenuwachtig...behalve als ik eraan denk.....en dat probeer i zo min mogelijk te doen! Maar da's niet makkelijk! Succes, ga even lekker eten.... liefs Han
Hey Snowy, How's life? Hoe gaat het? Ben je al een beetje zenuwachtig! Ikke wel hoor! Tjonge...als ik eraan denk, dan ben ik echt bang en verdrietig als het weer niet gelukt zou zijn. Maar voor nu heb ik nog hoop! Mijn borsten doen al ontzettend pijn, maar ja...dat heb ik ook altijd.... en vandaag heb ik een klein beetje bruine vloed verloren. Tja.....het wordt nu weer echt spannend moet ik zeggen! Ik moet nog tot woensdag/donderdag wachten met testen... dus dat is nog een hele week! Maar goed....als ik maar niet ongesteld wordt voor die tijd! Nou, hoop snel weer iets van je terug te horen! Liefs Hanneke
He Hanneke, Hoe is het meid? Ik lees nu pas je topic. Gelukkig is de IUI goed gegaan zeg. Nu nog een klein weekje wachten op je NOD.....poeh spannend zeg. Ik heb gisterenmiddag mijn 3e IUI gehad. Gelukkig viel het deze keer voor mij ook mee. De 1e en 2e keer heb ik best wat pijn gehad. Mijn baarmoeder ligt een beetje gekanteld dus het was altijd goed zoeken met die eendebek. Ik ga kei goed voor je duimen....en hopelijk komen onze dromen uit deze IUI. @Snowy, hoe is het met jou? Over 3 dagen testen zie ik....! Hoe voel je je? Liefs Maaike
Hey meiden, Hier gieren ook de zenuwen door mijn lijf.... weet echt niet wat ik moet denken, voel van alles maar dat is iedere keer zo. ik ga er maar blanco in en zie het wel maandag wat de teststrip doet.... Maar het zal mij nu meer tegen vallen dan anders als ik het niet zou zijn. Hik zo tegen die operatie op... Nou meiden dat word samen duimen! succes nog even met wachten Liefs Snowy
Hoi Snowy en Maaike, Ik weet bijna zeker dat mijn 3e poging niet gelukt is! Gisteren had ik al wat bruine vloed (heel klein drupje) en vandaag weer.....dat is bij mij wel echt het teken dat ik ongesteld ga worden. Heb vandaag ook echt van die ongesteldheids krampen. Voel me wel een beetje klot.. (sorry, voor mijn taalgebruik!) Ik probeer positief te blijven, maar hoe kan dat als ik echt voel dat ik ongesteld ga worden? Ik probeer het voor vandaag van me af te zetten. We gaan vanavond naar de musical Les Miserables....en ik heb hier heel veel zin in (ben een grote fan van deze musical!), dus ga dit niet laten verzieken. En dan morgen ga ik me maar een potje janken en me weer opladen voor een volgende keer! IK hoop echt voor jullie dat jullie dit keer meer geluk hebben.....het moet toch eens een keertje gaan lukken voor ons? Want als het bij iemand gaat lukken, geeft dat de ander ook weer moed! En die kunnen we wel gebruiken..... Succes meiden! Liefs Hanneke
Hé, wat balen voor je. 'Gelukkig' kan je vanavond je gedachten een beetje opzij zetten! Geniet van je avondje musical en zie morgen verder. Sterkte hoor!
Hey Han, Balen meid dat je ongi eraan zit te komen. Probeer van je leuke avond te genieten, je kunt op dit moment toch helemaal niets aan de situatie veranderen.....helaas. Ik ga voor je duimen dat het niet doorbreekt maar zelf weet je als geen ander als de ongi weer gaat komen. Ik denk iig aan je, misschien dat het helpt! @ Snowy, oh meid mijn duimen draaien overuren voor jou. 3 is toch een magisch getal....zou het ons alledrie gaan lukken om bij 3 te mogen stoppen. Laat je het ons maandag weten. Liefs Maaike
Hey meiden, Han, wat shit joh.. Kan mij voorstellen dat je je helemaal klot... voelt! Hoop dat de musical leuk is geweest! Ik nog 1 dag en dan een test doen! Heb vandaag al even met de test in mijn handen gestaan, maar nee ik ga het toch pas morgen doen....... Ik voel echt helemaal niets nog.... dus heb werkelijk geen enkel idee.... Meiden suces hè! en ik laat het morgen weten! Liefs Snowy
Hoi Snowy, Meid wat erg zeg....heb zo aan je gedacht vandaag! Het heeft niets geholpen. Maar is er al een ongi in zicht? Geen bloed geeft ook hoop toch? Hoe is het nu met je? Liefs Maaike
He Han, Hoe is het meid. Is je ongi nog doorgebroken? Hoop het niet voor je. Hoe was de musical? Laat je even weten hoe het met je is? Liefs Maaike
Hey Maaike, Ik ben nog niet ongi, maar dat komt bij mij iedere keer later. Dat komt door de progesteron bolletjes die ik gebruik na de inseminatie. dat stelt je ongi uit. Vind lief dat je er nog aan hebt gedacht vandaag! Voel mij heel erg verdrietig en nu vooral omdat nu echt die operatie in zicht komt... Maar ja wat moet dat moet maar.. Hoe is het met jou? Liefs Snowy
Ik snap het meid dat je verdrietig bent. Je wilt zo graag zwanger worden en iedere maand ga je er weer met goede moed tegenaan. Het valt gewoon zo tegen iedere keer......waarom is het je niet gegunt denk je dan. Toen ik vanmiddag mijn computer opstarte ben ik meteen bij dit topic gaan kijken, ik was zo benieuwd. Balen he die progesteron bolletjes.......als het dan toch niet lukt dan mag die ongi ook meteen komen. Wat shit zeg die operatie. Ik heb laatst aan mijn gyn gevraagd of ik dat ook zo krijgen maar volgens hem is het bij mij niet nodig. Laat het nu even over je heen komen en hou in gedachte dat het voor een goed doel is. Misschien komt er wel iets uit die operatie waardoor het tot nu toe nog niet is gelukt. Operaties zijn nooit fijn he.....laat je even goed voorlichten hoe het allemaal in zijn werk gaat. Sterkte meid. Ga lekker in bad en kruip met een zak ships op de bank voor een beetje troost. Liefs Maaike
Hoi Meiden, Even een paar dagen niet hier geweest! Ik ben dood ongelukkig nu! Ik ben inderdaad hartstikke ongesteld geworden afgelopen zondag. De musical was super, maar door de hormonen heb ik ook lekker zitten janken, maar gelukkig ook genoten! Maar eenmaal op de terugweg, met mijn vriend er over gesproken en hij is er ook kapot van! En zondag ochtend was ik ongesteld! Zo klot%%$%^&T&(#####........ Ik ben er kapot van! Weet nu even niet hoe ik verder moet! Ik weet het even allemaal niet meer! Zo veel hoop als dat ik had....ben er ook een beetje klaar mee! Volgens mij heb ik de afgelopen maanden nog niet zo veel gehuild als afgelopen zondag en gisteravond! Ik maak me zorgen....er is "niets aan de hand",maar waarom lukt het dan niet? Dus meiden....tot snel....maar nu even niet! Liefs, Han ps Snowy, ik snap hoe jij je voelt! Maar dat wist ik ook al....
he Han, Ik dacht al dat je er even tussenuit was. Wat verschrikkelijk allemaal zeg. Ik snap het dat je er nu doorheen zit. Het is niet vreemd om een terugval te krijgen. Ik hoop dat je je over een paar daagjes weer wat beter voelt en de kracht hebt om het allemaal weer op te pakken. Het is ook zo erg dat het telkens niet lukt terwijl alles goed zou moeten zijn. Je gaat zo twijffelen aan je lijf en je voelt je niet vrouwelijk meer. Ik wens je heeeeeeel veel sterkte en hoop dat je er snel weer tegenaan kunt! Laat de moed niet zakken meid en blijf hoop houden. Hoe moeilijk het ook is. Samen komen we er toch wel doorheen! Liefs en knuf Maaike
Hey Han, ik begrijp je gevoel ook helemaal! En helaas heb je nog steeds mensen die je niet kunnen of ( willen ) begrijpen Maar ik snap je meid! Je baalt van je lichaam, je voelt het alsof je lichaam je in de steek laat. Ik denk steeds waarom wil dat lichaam niet zwanger worden? Word daar zo boos om... :x Ik ben vandaag ongesteld geworden weer vier dagen overtijd maar dat is steeds zo! Komt door die progesteron..... Heb gister de bevestiging gehad van de operatie. Het gaat 1 December gebeuren... Ben als de doods, maar hoop dat ik er iets goeds mee doe! Meiden veel succes jullie met wachten! Ik duim voor jullie! Liefs Snowy
He Snowy, Hoe is het meid? Je hebt vandaag als het goed is je operatie gehad dus ben erg benieuwd? Laat je even weten hoe het met je gaat. Ik ben alweer begonnen met spuiten voor mijn 4e IUI. Aanstaande vrijdag mijn 1e FM. Liefs Maaike