op weg naar de 3e poging IUI

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Hanneke75, 28 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snowy

Snowy Actief lid

Hey meiden,

Gister inderdaad de operatie gehad en die is helemaal goed gegaan. :)
    Ze hebben niks afwijkends gevonden gelukkig! Alles zag er prima uit!
    Heb dit wel van de verpleegkundige gehoord, want de Gyn was nog aan het opereren. Maar over 10 dagen heb ik het gesprek met de Gyn.
    Ik was vreselijk zenuwachtig gister en toen ik wakker werd uit de narcose, was ik wel gelijk misselijk en had pijn aan de buikwond. Daar kreeg ik snel wat voor. Had ook heel erg last van mijn schouders, maar dat is vandaag gelukkig al bijna weg.
    Ben echt heel erg blij dat het er weer op zit en dat er niks met mij aan de hand is!

Liefs Snowy

2. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    He Snowy,

Wat geweldig meid, heb gisteren nog aan je gedacht....misschien heeft het geholpen.
    Fijn dat ze niets hebben kunnen vinden, nu kun je dus ook gewoon door naar de 4e IUI? Doet het nu ff rustig aan en dan gaan we er weer met volle moed tegenaan.

knuf Maaike

3. Snowy

Snowy Actief lid

Hey Maaikie,

Voel mij sinds vandaag echt weer een stuk beter gelukkig! En deze maand gaan we het toch maar even op de natuurlijke manier proberen.. :oops: en dan snel op naar IUI 4. Heb nog wel eerst een gesprek met de Gyn aanstaande woensdag, maar denk ook dat hij zegt dat we gewoon door kunnen gaan........

Hoe is het met jou?

Liefs Snowy

4. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    he meis,

Wat fijn dat je je weer wat beter voelt, dus deze maand gezellig klussen op de natuurlijk manier :) dat is ook een keertje leuk hihi. Ik heb morgenvroeg mijn 4e IUI. Ik moet al om 8.00 uur het potje inleveren. Heb wel een baaldag vandaag. Voel me gewoon een beetje rot. Heb ff niet zoveel vertrouwen....sorry meis ben niet echt vrolijk vandaag. Zal de maandagblues wel zijn. Ben benieuwd wat de gyn te vertellen heeft woensdag maar het zal allemaal wel goed zijn. Ik laat je morgen nog wel weten hoe het is gegaan.

Liefs Maaike

5. Hanneke75

Hanneke75 Lid

29 sep 2008
    98
    1
    0
    Hey meiden,

Hier ben ik weer...van "weggeweest". Ik voel me gewoon niet goed! Ben down...maar probeer opgewekt te zijn. Ik heb mijn 4e IUI donderdag de 4e dec. gehad, maar heb er absoluut geen vertrouwen in! Heb ook zo'n verdiet gehad die dag.... Het blijft zo moeilijk, zo oneerlijk en ik meende altijd dat het ons niet zou overkomen.... ik ben zo erg tegen een dikke vette muur aangelopen. Voorzichtig eens over adoptie begonnen, maar daar wil mijn lief niks van weten. En de fertiliteitsarts vind dit ook nog te vroeg. Maar ik ben op.... heb geen vut meer voor te hopen.... Ik wil er niet meer aan denken.... Daarom heb ik even niks van me laten horen. Ik werd zo opgeslokt door alles wat om zwangerschap heen hangt. Ik zie als een berg tegen kerst op.... en dan oud en nieuw! Blegh! Weer verdrietig het nieuwe jaar in! En dan te bedenken dat ik vorig jaar rond deze "mooie" tijd zelf zwanger was! Dat doet zo'n pijn....kerst heeft bij echt een hele nare bijsmaak! Ach, ik probeer er toch maar weer het beste van te maken en mijn hoofd omhoog! Ik ben 2 dec. 33 geworden.....wat heb ik toen een baaldag gehad! Ik wilde altijd jong mama worden.... en nu beginnen de jaren en het klokje toch wel te tikken!

Lieve Maaike en Snowy....Succes voor jullie allebei! IK kom nog wel eens kijken hier.... maar niet meer elke dag! Liefs, Han

6. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    Ach meid toch, ik zit met tranen in mijn ogen je verhaal te lezen. Ik weet gewoon niet wat ik zeggen moet.......vind het echt super erg dat je je zo rot voelt. Ik had al z'on vermoeden dat het niet lekker ging aangezien je er al een tijdje niet meer bent geweest. Ik hoop zo erg voor je dat je de kracht nog een beetje terugvind, en nog wat energie kan krijgen.
    Het zal er ook best aan liggen dat je idd vorig jaar zwanger was en nu staan ook nog eens de kerstdagen voor de deur.
    We lopen nu gelijk met onze IUI, ik heb de mijne afgelopen dinsdag gehad. Heb er ook geen vertrouwen meer in en ben al erg bezig met IVF........dat is dan voor mij het eindstation.

Lieve Han, kon ik je maar helpen! Heel veel sterkte en we houden elkaar op de hoogte!

dikke knuf Maaike

7. Snowy

Snowy Actief lid

Han sterkte!
    Ik snap helemaal je gevoel..... :cry:

Liefs snowy

8. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    Hoi Han en Snowy,

Hoe is het met jullie?

Liefs Maaike

9. Snowy

Snowy Actief lid

Hey vandaag ongi geworden en gelijk gebeld naar de Gyn. maandag de eerste echo en dan gelijk weer aan de spuit, ga meer E spuiten, ik hoop dat ik daar ook wat meer follikels mee kweek... :D des te meer kansen hè!
    Hoe is het met jou?

Liefs Snowy

10. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    He Snowy,

Hier alles okey. Mijn NOD is aanstaande dinsdag, dus weer erg spannend.
    Helaas denk ik dat ik weer ongi ga worden maar dat is even afwachten.
    Dus jij gaat nu voor je 4e IUI, hoeveel E mag je gaan spuiten? Ik spuit nu 50 maar heb de laatste 2 keer maar 1 follikel gehad, ik hoop dat ik ook wat meer mag gaan spuiten.
    Spannend allemaal Snowy, hopelijk gaat het snel een keertje lukken met die IUI's van ons.

Succes maandag (heb je een uitgangsecho?)

Liefs Maaike

11. Snowy

Snowy Actief lid

Hey Maaikie,

Ja ik heb een uitgangsecho, maar die is steeds goed geweest dus denk dat ik gewoon kan gaan starten. Ik heb altijd 75E gespoten en ga nu 112.5E spuiten. ik heb ook steeds maar 1 follikel en wil er nu toch graag wel eens een keer 2 hebben. Des te meer kansen hè! :D alleen het nadeel is dat ze mij dan na drie dagen terug willen zien voor een echo en dat valt dan net in kerst. :( nou ja ik zie het wel.
    Ik ga voor je duimen meid! Het is nog even spannend! hou vol ;)
    Succes hè!

Liefs Snowy

12. Snowy

Snowy Actief lid

En Maaikie, weet je al wat?
    Ik hoop het zo voor je!

Liefs snowy

13. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    He snowy,

Nee nog helemaal niets. Wel wat ongikrampen en pijn in mijn rug. M'n boobs doen ook wat zeer maar nog geen bloed. Voel me altijd zo rot van dat wachten. Heb vanochtend ook nog niet getest, dat is iedere maand nog zo tegengevallen dat ik daar maar even mee wacht.

Fijn dat je echo goed is gegaan. In ons zkh doen ze nooit uitgangsecho's......iedere zkh doet het toch anders he!
    Ik vond het persoonlijk ook fijner om 2 follikels te hebben, dan heb je toch weer wat meer kans. Wel balen zeg dat je met kerst je FM hebt.......dan kun je zeker niet terecht? Jij ook succes meid en ik laat je zo snel mogelijk wat weten. Het zou wel een erg leuk kerstcadeautje zijn.

Liefs Maaike

14. Snowy

Snowy Actief lid

Ik duim voor je! Fijne dagen! :D

15. Dopey

Dopey Bekend lid

21 nov 2008
    893
    1
    0
    Hallo, ik ben nieuw hier, wij hebben inmiddels 2 iui-pogingen gehad, nu een ronde "zelf proberen" om mijn lijf even rust te geven (was de laatste ronde elke dag aan het vloeien, bleegh!) en dan in januari weer verder met de 3e iui. Bij ons is het onbegrepen, en ik moet ook Puregon en Pregnyl spuiten, dat gaat prima.

16. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    he Snowy,

Helaas dinsdagavond toch weer ongi geworden. Balen hoor!
    Voelde me echt weer even rot. Ben gisteren alweer begonnen met spuiten en 31 dec naar de gyn voor een FM.

Hoi Stephie, welkom hier en heel veel succes. Fijn dat je een "rustronde" hebt. Hopelijk zijn we snel allemaal zwanger!

Liefs Maaike

17. Snowy

Snowy Actief lid

Aaahhhh, Maaikie balen meid. :cry: Het is altijd zo'n teleurstelling bahhh!
    Nou weer hopen op de volgende ronde. :rolleyes: Ik ben ook aan het spuiten zit nu op mijn vijfde dag spuiten alweer en moet maandag weer voor een echo! Nou meis hopen op deze ronde dan maar weer. Stephie welkom! En hoop ook voor jou dat je snel zwanger bent!

Liefs Snowy

18. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    He Snowy,

Succes morgen bij je FM, hopelijk zitten er 2 mooie follikels. Ik heb mijn FM woensdag dus ben ook weer benieuwd.

@ Stephie, hoe gaat het met jou?

Liefs maaike

19. Snowy

Snowy Actief lid

Hey meiden,

Vandaag echo en heb er 1 zitten van 17mm en 1 van 12mm. dus denk dat het er maar weer 1 gaat worden. Woensdag de Inseminatie!
    Spannend weer!

Liefs snowy

20. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    He Snowy,

Spannend weer meid. Hopelijk gaan ze allebei mee voor de Inseminatie.....ik duim voor je aanstaande woensdag. Hoe laat moet je?

Liefs Maaike

Deel Deze Pagina