op weg naar de 3e poging IUI

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Hanneke75, 28 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snowy

Snowy Actief lid

Hey Maaikie,

Mijn schattie moet om 09.00 zijn zwemmers inleveren. :oops: en om 10.30 is de inseminatie weer.
    hoop dat ik na de operatie zo'n geluk zal hebben.. :D
    Nou ja afwachten maar weer! Die twee wachtweken vind ik altijd het rotst! :rolleyes:
    Hoe ver ben jij nu met spuiten weer?

2. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    He meid,

Ik zit nu op mijn 6e spuitdag, morgen cyclusdag 9. Ik moet morgen om 10.30 uur bij de gyn zijn dus zal zeker aan je denken. Heb jij nog iets van Han gehoord, ben genieuwd hoe het met haar is!

Liefs Maaike

3. Snowy

Snowy Actief lid

Hoop voor je dat het snel zal gaan! Dat je mooie follikels hebt. :D
    ik heb niks van Han gehoord, het is hier een beetje stil gevallen... :(
    jij ook succes morgen!

Liefs Snowy

4. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    he Snowy,

Hoe is het gegaan met de IUI? Hoop voor je dat er een wondertje uitkomt. Ik ben net uit het zkh.......heb kei lang moeten wachten helaas. Er zitten 3 kleine follikels van maar 1 cm dus nog even geduld. Moet vrijdag terug.
    Je zult nu wel lekker op de bank liggen. Doe het lekker rustig aan en ik laat je vrijdag nog wat weten.

Liefs Maaike

5. Snowy

Snowy Actief lid

Hey Maaikie,

Allereerst de alle beste wensen! En hoop dat het voor ons alle die een kindje willen, het dit jaar mag worden. :D
    De IUI is goed gegaan ging lekker snel. Waren er om kwart over tien en om vijf voor half elf werd ik al geinsimineerd. dus dat ging lekker vlot.
    Hoop dat ik 2008 toch nog goed heb afgesloten..... ;)
    Ik ben benieuwd bij jou vrijdag! succes hè!

Liefs snowy

6. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    He Snowy,

Fijn dat het allemaal goed is gegaan. Ben net weer in het zkh geweest. Er zaten 2 eggs van 15 mm. Morgenavond spuiten en maandagochtend de IUI. Hopelijk gaan we een goed 2009 in.

Succes met wachten!

Liefs Maaike

7. Hanneke75

Hanneke75 Lid

29 sep 2008
    98
    1
    0
    Hoi Maaike,

Ik heb ook morgenochtend de iui. Mijn 5e alweer! Maar ik moet positief blijven....want in het ziekenhuis zeggen ze dat het echt eens gaat lukken! Succes meid.....laat 2009 ons jaar worden!

8. Hanneke75

Hanneke75 Lid

29 sep 2008
    98
    1
    0
    Hey meiden,

Ik lees nu net dat jullie je afvroegen waar ik al die tijd ben geweest? Hahahaha....op de bank, chagarijnig en heel verdrietig zijn! Ik heb een klotenmaand achter de rug.... en nog steeds gaat het niet fantastisch! Slik nu een of ander homeopatisch middel, waar je rustig van wordt en het allemaal niet zo zwart en somber ziet. Maar het helpt nog niet echt! In onze kerstboom heb ik nog een engeltje gehangen...voor ons ongeboren engeltje, en daarmee heb ik de miskraam eindelijk een plaatsje gegeven en wil ik me richtten op de toekomst! Hoe moeilijk ook....vandaag viert mijn schoonmoeder haar verjaardag en precies op deze zondag vorig jaar heb ik een zwangerschapstest gedaan en was ik een beetje zwanger..... Met oud op nieuw hebben we 2 wensballonen de lucht ingelaten. Mijn vriend had dit bedacht. 1tje voor 2008, hier hebben we samen ons verdriet op geschreven, zaken die we heel snel willen vergeten, maar ook de leuke en goede dingen hierop geschreven, want 2008 was natuurlijk niet allemaal maar verdriet en ellende! (maar wel heel veel tranen!) daarna de champage ontkurkt en toen onze wensen voor 2009 de lucht in gelaten. Een heel nieuw jaar voor ons, met nieuwe rondes en kansen. Morgen heb ik dus mijn 5e IUI, en na alle negativiteit....ben ik eindelijk heel positief! Het gaat een keertje lukken! Maar wanneer? Das een verrassing! Goed gesprek gehad met de ferti-arts, zij had ook wel in degaten dat het niet goed met me gaat en ze heeft me echt een positief nieuws gegeven en me energie gegeven. Zij heeft er zoveel vertrouwen in! En dat geeft me moed!

En dat wens ik jullie ook allemaal! En dat 2009 ons jaar maar mag worden! Doei lieve meiden! Ik moet me klaar maken voor een verjaardagsfeest...en dat kost me heel veel energie!

Liefs Han

9. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    Hey Han,

Wat leuk meid dat je er weer even bent. Logisch dat het allemaal moeilijk is. Ik kan me je gevoel goed voorstellen hoor. Te gek dat we morgen samen de IUI hebben. Ik moet om 10.00 uur het potje inleveren en om 12.00 uur de IUI. Sterkte met de verjaardag.....af en toe kosten de kleinste dingentjes al zoveel energie. Ik moet binnenkort weer op kraamvisite, hopelijk heb ik dan een goede dag en kom ik er een beetje doorheen.

Liefs Maaike

10. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    He meiden,
    ik ben nieuw hier, lees vaak stukjes, maar heb niet echt zin gehad om te reageren....maar nu wel. Ik zit ook in de MMM. Geen eigen eisprong, dus gebruik ik menopur en pregnyl. december 2007 zwanger, februari 2008 miskraam. December 2008 weer zwanger, 30 december weer een miskraam (2e IUI) Ik voel me waardeloos en geen 'echte" vrouw, huil de hele dag door en ik ben VERSCHIKKELIJK bang dat ik nooit een kind krijg....

maar toch moeten we door en moet ik positief blijven. Morgen heb ik een afspraak met de fert. arts voor een uitgangsecho. Morgen is trouwens cyclusdag 5, dit wordt onze 3de poging.

Meiden, ik hoop echt dat 2009 ons jaar wordt en wens jullie allemaal het beste.

Groetjes..

11. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    Hoi dds,

Welkom bij dit topic. Goed joh dat je reageert......af en toe is het ook gewoon fijn alles van je af te schrijven. Heel veel sterkte met het verwerken van je miskraam.........tjee wat zal het zwaar zijn voor je, en nog zo vers. Sterkte morgen bij de uitgangsecho, en veel succes met de 3e IUI. Ik mag morgen om 12.00 uur voor mijn 5e IUI alweer. Ook ik vind het vaak moeilijk positief te blijven maar er is geen reden gevonden waardoor het niet zou moeten lukken.

Succes meid, hou je ons op de hoogte?

Liefs Maaike

12. Snowy

Snowy Actief lid

Hey meiden,

Han wat fijn dat je er weer bent! ik herken heel veel in je verhaal en gelukkig kun je weer een beetje de moed verzamelen om je sterker te gaan voelen!
    Ik wil jullie alle twee heel veel succes wensen morgen met jullie Inseminatie's. ik ga duimen voor jullie! :D en dat het inderdaad ons jaar mag worden!
    dds, welkom hier, je hebt al heel wat meegemaakt. Vreselijk om zo een paar mk's te krijgen, gaat je niet in de koude kleren zitten, jij ook heel veel succes en sterkte!

Ik ben aan het wachten, wachten en nog eens wachten, maar sleep mij er dit keer wat makkelijker doorheen dan anders! Heb nog geen rare gevoelens alleen een beetje last van mijn boobs. Maar dat heb ik iedere keer na de pregnyl. we wachten maar weer gewoon rustig af. :rolleyes:

Liefs Snowy

13. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Hey meiden, succes vandaag, en daarna op het wachtbankje, ik zal heel hard voor jullie duimen en ik hoop op een vruchtbaar 2009 voor ons allemaal!

Liefs Zora

14. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    hey meiden,

Zit ff zwaar in een dip. Ben bang dat deze IUI voor niets is geweest, volgens mij heb ik mijn ei vannacht al gehad. Heb z'on pijn in mijn buik gehad, vanmorgen pas om 12.00 uur de inseminatie gehad dus ik weet niet of de eggs het hebben gered tot die tijd. Bah baal even zo erg van de MMM.

@Han, hoe is jou IUI gegaan. Ik duim voor je meid!

@Zora, bedankt jij ook heel veel succes in 2009

Liefs een verdrietige maaike

15. Snowy

Snowy Actief lid

Maaikie, ik snap dat je daar een rot gevoel over hebt, maar geef de moed niet op hè! Het eitje blijft nog een x aantal uren leven, dus houd moed! Maar snap je gevoel zeker. Ik heb ook altijd flinke buikpijn de dag van de inseminatie. Ik heb altijd om half elf de inseminatie en zo rond half negen begint de buikpijn.
    Ik duim voor je meis!

Liefs Snowy

16. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Vandaag dus geen uitgangsecho gehad. Dit vond ze toch niet nodig...
    Wel worden er allerlei onderzoeken gedaan..bloedonderzoek, chromosomen, schildklier enz. Zowel bij mij als bij mijn man. Hij is er zelf terughoudend over, bang voor allerlei ziektes.
    De onderzoeken worden over 4 weken verricht...Tot die tijd mag ik geen hormonen injecteren.

Maaikie. Een eicel "leeft" 10/12 hooguit 24 uur, dus wees niet ongerust.

Snowy. De wachtweken kruipen voorbij. Probeer veel afleiding te vinden. Ik vind de wachtweken ook moeilijk, ben ik wel of niet zwanger?

Groetjes

17. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    he meiden,

Voel me gelukkig weer wat beter.......bedankt voor jullie lieve woorden.
    Mijn mannetje is positief dus dat helpt ook wel. Hij voelt dat het deze maand gaat lukken hihi, dat zou erg fijn zijn.
    Ik ging er eigenlijk ook wel vanuit dat een eicel vrij lang nog blijft "leven", maar de ferti-arts zei 8 uur dus toen begon ik te stressen.
    Nou meiden we kunnen niet anders dan afwachten. Ik zit nu dus weer officieel op de wachtbank...........bah 2 akelige weken.

@dds tjee wat een onderzoeken zeg. Vind je het vervelend dat je nu 4 weken niet mag spuiten? Misschien is een rustperiode ook wel even fijn voor je lijf.......die hormonen hakken er ook wel in. Ik hoop iig dat alles goed zit met jullie, maar dat zal best wel.

Ga nu lekker op de bank liggen met een boek en een kop thee.

Liefs Maaike

18. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    He meiden,

Hoe is het met jullie?
    Hou je het nog een beetje vol op het wachtbankje Snowy?
    Hoe is het met jouw dds, nog in het ziekenhuis geweest voor een FM?

Hier gaat het wel.....ik ga zo even sporten, lekker wat afleiding!

Liefs Maaike

19. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Die wachtweken zijn Killing he meiden.

Sport ze Maaike.

20. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    thankx Zora,

Hoe is het met jou?
    Jij hebt toch ook je 1e IUI pas geleden gehad. Is het allemaal goed gegaan? De wachtweken zijn inderdaad killing, voel me dan altijd niet zo erg happy. De eerste 2 weken kom ik beter door. Ben echt al een spuitjunk aan het worden haha. Ga nu even onder de zonnenbank en dan ons manneke van de peuterspeelzaal ophalen. Vanmiddag nog op kraamvisite, hopelijk sla ik me er een beetje doorheen.......ik heb er niet zo heel veel zin in.

Liefs maaike

Deel Deze Pagina