he meiden, Hoe is het met jullie? Begint al een beetje spannend te worden Snowy......hoe voel je je? Liefs maaike
Hey meiden, Gelukkig zit mijn eerste wachtweek erop! Ik moet zeggen ik ben er dit keer niet zo heel erg mee bezig, probeer steeds leuke dingen te doen waarmee ik mijn gedachte kan verzetten. Ik voel ook niks vreemds, behalve dan die pijnlijke boobs, maarja dat heb ik iedere keer na de IUI. Ik voel altijd precies wanneer die pregnyl weer uit mijn lichaam is. Hoe voel jij je Maaikie? Al kwaaltjes? Liefs Snowy
He snowy, Hier ook pijnlijke boobs, zoals altijd. Ben heeeeel erg humeurig, mijn 2 mannetjes zijn echt de dube op het moment. Ik hoop echt een keertje op een positieve test......het is afwachten geblazen. Jij mag al wat eerder testen. Ga zo lekker in bad en hangen voor de tv. Liefs Maaike
Hoi hoi meiden! Maaikie, Ja ik heb vorige week zaterdag mijn eerste IUI gehad. Is goed gegaan, goed getimed volgens de arts, maar helaas maar 2,3 mln zwemmers. De eerste weken vind ik ook beter te doen, dan leef je van afspraak naar afspraak. Snowy, loop ik dan ongeveer gelijk met jou? Wanneer heb jij de IUI gehad? Ik heb helemaal geen last van pijnlijke boobs. Eigenlijk helemaal nergens van. Heb ook helemaal geen last gehad vand e pregnyl. Ik voel niets. Dus heb er ook niet echt een goed gevoel bij deze ronde. Afwachten maar meiden.... Liefs Zora
Hey girls, Ik had alweer even een tijdje overgeslagen.....maar ik denk wel aan jullie hoor! Hier alles goed! Ben nu heel positief, maar natuurlijk ben ik er wel heel veel mee bezig en heel bang dat het weer niet gelukt is....maar voorals nog is het gelukt....Maandag alweer 1 weekje voorbij en dan nog zo'n week wachten en die vind ik altijd zo vreselijk. Dan voel ik van alles en zit dan meteen in de stress. Voel me op dit moment erg goed, nergens last van, ook nog niet van de boopie's.... Maar dat heb ik ook al een tijdje niet meer gehad! En hoe'st met jullie allemaal? Snowy hoeveel daagjes moet je nog wachten tot dat je kunt testen? Spannend hoor! Ik hoop het zo voor je! Maaike...tja....we zitten in hetzelfde schuitje. Trouwens tegen ons hebben ze gezegd dat je dan nog 24 uur vruchtbaar zou zijn. Maar ja, dat zal natuurlijk ook bij iedereen verschillend zijn. Ik ben namelijk niet 24 uur vruchtbaar, waarschijnlijk maar 1 a 2 uurtjes... Maar de ferti-arts zei tegen mij, als we er geen vertrouwen in zouden hebben dat het op deze manier zou kunnen gaan lukken, zouden we deze weg niet ingeslagen zouden zijn. Dat heeft mij hoop en vetrouwen gegeven! Mag ik vragen of jullie 1e kindje wel spontaan was, of hebben jullie bij hem ook hulp gehad? Oh, ik ben wel een beetje jaloers op je hoor! Een heerlijk knulletje! Ik zou zo graag willen dat ik dat ook kon zeggen! Vanmiddag liep ik in mijn pauze even door de stad.....en ik zag zulke leuke kinderkleertjes, en heel stiekum dacht ik: zou ik ze kopen? Maar voor mijn gevoel brengt dat ook ongeluk! Geniet lekker van je zoon! Heerlijk..... Zora, welkom hier. Tja....je bent er al een tijdje, maar ik ben een tijdje weggeweest. Down down down! Succes in je wachtweken, en we slaan ons er wel door! DDS, jij ook welkom en veel succes deze 4 weken. Normaal vliegt de tijd voorbij, maar als de tijd juist heel snel moet gaan, lijkt elke minuut wel 1 uur! En dan al die onderzoeken! Lijkt me ook wel moeilijk omdat je vriend er ook niet op staat te springen. Ik herken dat wel, maar het is toch ook "fijn" om te weten wat er aan de hand is, want alleen dan kunnen ze helpen. Succes! Nou lieve meiden, tot snel weer! En ik ga zo voor iedereen duimen....totdat mijn duim blauw en paars zien! Heb vertrouwen in jezelf en in je lichaam! (hahaha...hoor wie het zegt?!) Groetjes Han
Hey Han, fijn dat alles goed is gegaan en dat je, je weer ietsje lekkerder in je velletje voelt! Zora ik heb oudjaarsdag de IUI gehad, dus hopen dat ik toch nog 2008 goed heb afgesloten... maaikie, jij ook zo'n pijn je boobs! Echt rot is dat hè! Vooral nu met die kou.. Nou meiden, bij iedereen is het binnen! DUIMEN GEBLAZEN Succes! Liefs Snowy
hey meiden, Ja Han ik heb inderdaad een heerlijk ventje. Met hem zijn we ook dik 2 jaar bezig geweest, dmv clomid zwanger geworden. Hij kom me vaak troosten als ik het moeilijk heb.......erg schattig hoe kleine kinderen dat doen. Blijf hoop houden meid, ook jou tijd gaat nog komen dat weet ik zeker. Als de gyn er vertrouwen in heeft dan zit het helemaal goed. Mag ik vragen hoe komt het dat jij maar 1-2 uur vruchtbaar bent? He snowy, tja m'n boobs voelen niet echt fijn. Ik heb sinds de IUI ook best veel krampen, meer dan normaal. Vanmorgen kon ik gewoon niet lopen van de pijn en daarna zakten het helemaal weg. Hopelijk is het een goed teken. Ik ga al flink duimen voor jullie Zora en Snowy, jullie zijn als eerste aan de beurt. Keep the faith! Liefs maaike
Hoi Maaike, Tja, ze (in het ziekenhuis) weten ze het ook niet zeker, maar hun vermoeden is dat ik maar heel kort vruchtbaar ben. Hoe dat komt weet ik ook niet, maar als je de media moet geloven is elke vrouw 24 uur per maand vruchtbaar, maar bij sommige vrouwen is dit helaas korter en daarom dus moeilijker om zwanger te worden. Ze hebben een aantal keren met mijncyclus meegelopen en uit verschillende testje kwamen ze er steeds achter dat de timing niet goed was. En hierom hebben ze gezegd dat ik ws maar een aantal uurtjes per maand zwanger kan worden. Maar waarom het dan die ene keer wel is gelukt? Daarom spuit ik nu dus zelf die pregnyl en dat zou het goed getimed moeten zijn. Voor de rest gebruik ik geen medicatie. Nu nog niet.... hierna nog 1x IUI en dan gaan ze mijn eierstokken controleren en dan gaan we 6x met hormonen iui proberen. Snowy, als jij oudjaarsdag de iui hebt gehad, weet je nu toch al iets....of zit ik er nu helemaal naast? Dusssssssssss........ weet je al iets? Leuk weekend allemaal! Groetjes Han
Stom stom stom.... zit nog ff na te tellen, maar je zou eigenlijk pas deze week iets weten..... dom van me! Sorry! Good luck!
He meiden, Hoe is het met jullie? Snowy, jij mag morgen testen.....spannend. Hoe voel je je? Han, wat balen zeg dat je zo kort je ei hebt. Dan moet het echt precies getimed worden. Ik duim voor ons dat we snel zwanger mogen raken. Ik zit een beetje in de lappenmand, ben goed ziek. We zijn alledrie ziek eigenlijk......balen. Over een week mag ik ook weer testen dus ben benieuwd. Liefs Maaike
Beterschap Maaikie! Ja morgen mijn NOD dag, maar weet toch dat ik nog niet ongi ga worden vanwege die Utrogestan. Dus denk dat ik donderdag een testje ga doen! Echt spannend weer, maar heb er geen hoop op. Voel niks vreemds en ik denk altijd dat je dan iets vreemds moet gaan voelen. Nou jij nog 1 week, eerst maar even uitzieken! Succes! Liefs Snowy
Spannend Snowy, donderdag testen. Ik voel ook niets vreemds, dus denk dat het deze ronde voor mij niets wordt. Ik mag officieel van het weekend testen, maar ik wacht eerst op ongi. Als die er maandag nog net is test ik pas denk ik. Hanneke, bedankt voor het welkom heten, ik duim ook voor jou. Duim voor jullie allemaal meiden. Liefs Zora
Hey hoi, Maaike, beterschap....rust lekker uit, blijkbaar heeft je lichaam even een beetje rust nodig... en wie weet is dat wel niet voor niks..... Snowy, SPANNEND! Maar omdat je niks voelt, wil nog niet zeggen dat er ook niets is! En datzelfde geldt natuurlijk ook voor Zora! Ik ben al voor jullie aan het duimen! Doe het rustig aan..... en ik hoop zo dat het nu eens voor iemand raak mag zijn! Dat geeft mij ook weer vertrouwen! Met mij gaat het wel goed, begin ietsje pijn te krijgen van mijn borsten....maar ze worden nog niet groter, dus melkklieren zijn nog rustig! hahaha...Toen ik ooit (nu precies 1 jaar geleden) zwanger was, had ik echt met 6 weken al dikke ti...en! Niet te geloven! Ik kan alleen maar dromen en hopen dat het inderdaad nu eens mijn tijd is.... en dat hoop ik ook voor jullie! Ik ben wel bang dat het weer niet gelukt is, maar eigenlijk meer om dat klot.. gevoel wat ik dan weer 1 week heb! Nou meiden....let's go for it!
Ja erg is dat he Hanneke, pfff ik heb altijd al een rothumeur en ben erg depri als ik ongi ben, en nu helemaalals het weer niet gelukt is. Dit is pas mijn 1e IUI dus ik weet dat ik niets moet verwachten maar toch hoop je stiekem. Bij mij is er op mijn kin een mooie puist gegroeid, en dat heb ik altijd als ik ongi moet worden. Dus hoop begint steeds meer af te zwakken hier voor zover ik al hoop had......zucht.
Net Gyn gebeld en moet morgen weer voor een echo.... En dan maar weer gaan spuiten, op naar IUI nummer 5 alweer. en daarna heb ik er nog maar 1 te gaan.... Liefs Snowy
Oh Snowy.....Wat erg! Wat een teleurstelling weer! Jeetje.... ik kan het gewoon niet geloven dat het dan bij geen een van ons zo via iui gaat lukken! Bah! Ik heb ontzettend erge pijne borsten, ik had ietsje hoop omdat ik 's nachts drijfnat van het zweet wakker wordt en dat had ik ook toen ik zwanger was....maar vandaag heb ik hoofdpijn....en dat zijn bij altijd de voortekens van ongesteld worden! Oh...ik hoop het niet! Ik zie er nu al zo erg tegen op! Maar probeer mezelf toch steeds weer moed in te spreken! Nou, lieve snowy! Ik vind dat je erg sterk overkomt....ik hoop ook echt dat je sterk bent! Zora...geen nood! Ook door zwangerschapshormonen kun je puisten krijgen hoor! Dus voor jou....nog even moed houden! Tot snel weer!....ben trouwens benieuwd hoe het met Maaike gaat...of zij al iets voelt, weet en of ze weer beter is..... Groetjes
he meiden, Ik ben weer een beetje in het land van de levenden. Wat een kl..te griep zeg! Je kunt ook niet echt uitzieken als je kind en man ook ziek zijn. Snowy meid wat balen zeg, die rotongi is er weer. Nu alweer de 5e IUI! Geef de moed niet op meid. Het gaat echt wel lukken met ons. Je hoort zoveel positieve IUI verhalen maar de successen zijn bij ons ver te zoeken lijkt het wel. Wij mogen maandag testen Han, ik kan niet zeggen dat ik me zwanger voel ofzo. Mijn boobs doen wel een beetje zeer maar dat kan ook nog wel door de griep komen. Normaal gesproken heb ik wel al wat krampen maar nu niet. Ik heb me helemaal suf geslikt aan paracetamol deze week. Ik wacht het weer rustig af, maar ben me al een beetje aan het voorbereiden op de IVF die gaat komen voor me. Liefs Maaike
Maaike en Hanneke, nog even de moed erin hoor meiden. Er zijn ook meiden de de 5e, 6e, 8e of zelfs 10e IUI zwanger zijn geworden. Wie weet meiden ik duim heel hard voor jullie. Smowy, meid dikke knuffel. Ik hoop zo dat de volgende IUI jou eindelijk dat wondertje brengt. Hier moet morgen of zondag de ongi komen. Heb al wel wat krampjes hier en daar dus denk dat het gewoon doorzet. En ik ben erg emo ook een teken van ongi. Liefs Zora