op weg naar de 3e poging IUI

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Hanneke75, 28 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    Spannend weekend voor je Zora, ik ga voor je duimen meid.

Liefs Maaike

2. Hanneke75

Hanneke75 Lid

29 sep 2008
    98
    1
    0
    Nou meiden,

Ik heb de moed voor deze ronde al op gegeven.... ik had zere borsten....nu niet meer.....
    ik heb gisteravond krampen gekregen.....teken dat ik ongesteld wordt!
    ik ben ontzettend huilerig..... da's geen goed teken..
    en dan die kloten hoofdpijn! Nee..... deze ronde voor mij geen zwangerschap! Ik geef de moed en hoop weer op, ik probeer mijn hoofd niet te laten hangen....maar nu lukt dat even niet!

Maaike en Zora....ik hoop echt dat het bij jullie wel gelukt is!

Groetjes Han

3. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    he Han,

Wat balen meid dat je je nu al zo voelt.....ik hoop voor je dat de ongi niet komt maar zelf voel je het altijd goed aankomen.
    Mijn ongi komt heel waarschijnlijk ook hoor, dus ik kan je een hand geven. Mijn borsten doen wel zeer maar dat heb ik ook als ik ongi wordt.
    Nou probeer toch nog een beetje te genieten van het weekend.......eennnnnn geen bloed geeft moed toch!

Voel jij ook al een ongi aankomen Zora?

Snowy hoe is het met jou meid?

xx Maaike

4. Hanneke75

Hanneke75 Lid

29 sep 2008
    98
    1
    0
    hoi,

nee....bij mij geen moed meer hoor! verlies al bruine vloed en heb ontzettende buikpijn. gisteren de hele dag een baaldag gehad, veel gehuild en vandaag probeer ik me groot en sterk te houden. maar eigenlijk heb ik het gevoel: schiet mij maar lek! ik zei vanochtend maar voor de "grap"..... ik ga voor een tweeling. nog 1 kans iui zonder hormonen en dan........kans op 2 eitjes en dus een.........tweeling. ik maak er maar grapjes over, maar zo voel ik me echt niet! gedver.....!
    nu maak ik me opeens zorgen om dat onderzoek naar mijn eierstokken. ik heb geen idee hoe ze dit doen, en ben bang dat ze misschien andere gekke dingen tegenkomen.... ach...ik zie het wel!

Hoe'st met alle andere meiden hier aan het front!?

Succes en sterkte! liefs Han

5. Snowy

Snowy Actief lid

Hey meiden, ben ik weer!

Wat rot voor jullie weer dat er een ongi aankomt. Gaat het dan weer bij niemand lukken :(
    Ik ben bij de gyn geweest afgelopen maandag voor een echo, alles zag er weer prima uit en kan dus weer gaan starten. Ik ga nu vijf dagen 112,5E spuiten in de hoop dat er twee mooie follikels gaan groeien. De Gyn wilde dit eerst niet, omdat ze bang is dat er meer gaan mee groeien. Ik heb tegen haar gezegd dat ik nog maar twee IUI pogingen heb en dat ik die graag goed wil benutten, dat begreep ze gelukkig wel. woensdag weer voor echo, dus hoop dat er twee goed doorgroeien!
    Meiden sterkte weer!
    En Han geef de moed niet op! ik weet het word er ook wel eens gek van als ze dat tegen mij zeggen, maar ergens denk ik het moet toch een keer gaan lukken!

Liefs Snowy

6. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    he meiden,

Hier is poging 5 ook mislukt. Vanochtend vroeg al ongi geworden!
    Heb vandaag een baaldag, voel me ook nog steeds niet lekker en zoonlief is ook thuis van de peuterspeelzaal.

@Snowy, fijn dat je wat meer mag spuiten. Hopelijk komen er 2 mooie follikels.

@Han en Zora, balen meiden dat jullie ook ongi zijn geworden.

Liefs Maaike

7. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Ja, hier zaterdag al, maar ik wist het al een week, ik ken mijn lichaam zo goed dat het gewoon niet kon missen. Helaas nu op naar de volgende poging. Poging 1 was ook te mooi om waar te zijn.

Meiden voor jullie ook een dikke knuffel. Jullie zijn al een antal pogingen verder en ik kan me voorstellen dat het elke poging moeilijker is als je weer ongi wordt.

Liefs Zora

8. Snowy

Snowy Actief lid

Balen meiden!
    Opnaar de volgende dan maar weer hè...... :evil:

Liefs Snowy

9. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    he meiden,

Hoe is het met je jullie?
    Hier de eerste spuit alweer gezet voor mijn laatste IUI. Hopelijk gaat dit hem worden..........!

Ik ga voor ons duimen.

Liefs Maaike

10. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Dit moet m gewoon worden Maaike.

Hier wel al begonnen met clomid maar pas volgende week woensdag de 1e FM. Dus nog even wachten.

11. Snowy

Snowy Actief lid

Vandaag echo gehad en eindelijk TWEE DOMINANTE follikels.
    Had er 1 van 14mm en 1 van 12mm en heel veel kleintjes. De Gyn zegt dat die twee wel door zullen groeien. :D Blijf nu even doorspuiten met 112,5E en dan vrijdag weer voor een echo! Ben benieuwd, wanneer de inseminatie weer is.
    Succes allemaal weer!

Liefs Snowy

12. Hanneke75

Hanneke75 Lid

29 sep 2008
    98
    1
    0
    Hey meiden,

Hoe gaat ie met iedereen? Zo te lezen zijn we er allemaal al weer mee bezig en gaan we er weer gewoon voor!

Ik ben eigenlijk nog nergens mee bezig, dat wil zeggen....ik spuit of slik niks.... IK vraag me altijd af, waarom anderen allemaal spuiten en slikken... en ik moet "gewoon"een pregnyl spuit zetten en dan de iui.... Of zijn jullie allemaal met hormonen bezig? ( daar heb ik me dus nog niet in verdiept, ik heb nu nog 1x iui de 6e en dan de kijkoperatie en dan pas begin ik met hormonen) Eigenlijk moet ik zeggen dat ik nu niet echt bezig ben met die 6e poging....ik heb al zitten lezen naar die laproscopie en ik moet zeggen..... dat vind ik toch wel eng hoor! Ik heb nog nooit in het ziekenhuis gelegen en laat staan onder narcose. Dus ik ben daar meer mee bezig dan met die 6e iui.

Oh...meiden...het moet toch eens gaan lukken?! En andere meid die ik ken zouden afgelopen maand naar het ziekenhuis moeten gaan ivm IVF. Nu wil ze graag met mij afspreken, en omdat ik haar niet heel goed ken....heb ik het idee dat ze me poersoonlijk wil vertellen dat ze zwanger is. Met de 5e poging iui en hormonen. Ik hoop het voor haar, maar zie er ook tegenop dat er weer iemand anders zwanger is. Als ik het woordje kindje of zwanger hoor...krijg ik meteen hartkloppingen en zweetaanvallen. Terwijl ik het anderen echt wel gun hoor.....! Maar onszelf ook....en dan is het soms zo moeilijk als anderen wel zwanger worden/zijn. Maar ja, dat gevole kennen jullie vast wel!?

Nou, ik heb volgende week woensdag de 1e FM.

Snowy.... dat zou wel leuk zijn niet? 2 kindjes? Maar ja, eerst maar eens hopen dat het er in ider geval eentje wordt!

En voor de andere meiden.....SUCCES met alles weer!

Groetjes Han

13. Hanneke75

Hanneke75 Lid

29 sep 2008
    98
    1
    0
    Oh....dat had ik helemaal nog niet verteld! Ik kreeg ongeveer 2 weken geleden een telefoontje. Van de blije baby-doos! Ze wilde me even feliciteren, en ik had me ingeschreven om de blije babydoos te ontvangen! Ik was er helemaal van ondersteboven! Toen ik zei dat ik mezelf niet had opgegeven, vroeg zij of een van onze vrienden/familie dit misschien gedaan kon hebben. NEE! Die doen zoiets niet......toch? Nou, dan zou ze wel het verkeerde nummer hebben gebeld. En vervolgens zit ik de hele avond in de put en vroeg me de hele tijd af wie zoiets door zou kunnen geven, want..... die moet mij dan wel echt haten! Wil je iemand zoiets aan doen! Maar volgens mijn vriend, is er echt niemand van onze vrienden of familie die zoiets zou doen.... maar ik heb mezelf natuurlijk ook niet aangemeld. Dus hoe komen ze dan aan mijn nummer?

Ach ja, het schoot me net weer even binnen....omdat ik op deze site natuurlijk ook geconfronteerd word met de blije baby-doos! Vandaar...... moest het nog even kwijt!

Groetjes Han

14. Nicoletta

Nicoletta Fanatiek lid

11 jan 2008
    1.520
    0
    0
    Han, er is waarschijnlijk niemand die je zoiets idioots aan wilt doen. Echt ga je zelf niet gek maken! Mij hebben ze ook al twee keer dit jaar gebeld. Net als jij was ik er compleet van onderste boven van. Maar na heel veel uitzoekwerk ben ik er achter gekomen dat een andere zwangerschapssite (niet deze hoor!) hun gegevens door moet hebben gegeven. Dan gaan ze op basis van je adres op zoek naar een telefoonnummer en hupsss hangen ze doodleuk aan de lijn.
    Net als dat tijdschrift; Jonge Ouders ofzo. Dat kon ik blijkbaar ook niet afzeggen. Zelfs nadat ik ze had gebeld en nog in tranen was en al.

Ik haat ook die reclame hier van die blije doos hoor! Kijk er maar niet meer naar :( :( .

Dikke knuffel voor je Hanneke! Volgens mij kan je die heel goed gebruiken!

15. Hanneke75

Hanneke75 Lid

29 sep 2008
    98
    1
    0
    Hey Nicoletta, bedankt voor je lieve reactie! Had ik wel even nodig! Gelukkig, dat ik nu niet langer mijn vrienden of familie hiervan moet verdenken....dat voelt goed! Alhoewel ik me dit van hun ook helemaal niet kon voorstellen!

Ben je "nieuw" hier? Welkom! IK zie wat je hebt meegemaakt, en da's niet min! Ik hoop dat je sterk bent! Maar volgens mij wel! Zit je nu ook in de medische malle molen? Hoop weer wat van je terug te horen!

Knuffel terug!

16. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Lieve Hanneke, Hele dikke knuffel voor jou. Tuurlijk zou niemand van je naaste familie of vrienden dat doen, ze bellen gewoon maar in het rond en zeggen dan dat je opgegeven bent denk ik.

Ik slik alleen clomid, maar wel heel weinig, 25 mg maar. Ik heb nl. wel een eisprong uit mezelf maar niet zo regelmatig.

De operatie heb ik ook gehad, en maak je daar alsjeblieft niet te druk om meis, ik heb qua pijn vrijwel geen last gehad. En voor de operatie heb ik een pilletje gekregen om wat rustiger te worden en dat hielp echt goed. Toen ze mijn bloeddruk kwamen meten vroeg die verpleegster: 'ben je niet zenuwachtig?' , tsja dat was ik wel maar nu niet meer. Dus als het zover is kun je dat pilletje vragen. Verder narcose stelt niet veel voor. Je bent weg voor je het weet en voor je gevoel ben je na vijf min. weer wakker.

Maar niet de meod verliezen, misschien ehb je wel helemaal geen operatie nodig. Knuffel meis en sterkte. En dat met zwangere vrouwen heb ik ook weer. Een hele goede vriendin van mij is twee weken geleden bevallen en ik ben nog maar een keer langs geweest. Gelukkig sms te ze zelf dat ze begreep dat ik even afstand nam. Dat vind ik wel heel fijn.

SNOWY: Jippeie, twee dominante follikels, dubbele kansen! Ik wil er ook twee dit keer. :D

17. Snowy

Snowy Actief lid

Hey Han,

ik snap je gevoel hoor, maar kan mij ook inderdaad niet voorstellen dat iemand die je kent dit zou doen.
    En voor zo'n operatie hoef je ook niet bang te zijn, ik heb m zelf pas nog gehad en was er ook super bang voor. Achteraf zeg ik was dit het nou...
    Maar we gaan gewoon duimen dat heel die operatie niet nodig is...
    Meiden we gaan weer voor deze ronde! ;) Heel veel succes en sterkte weer!

Liefs Snowy

18. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    Zit em op Snowy.....eindelijk 2 follikels. Nu moet het wel lukken!
    Ga voor je duimen meid!

Oh Han wat een vervelend telefoontje zeg. Trek het je niet teveel aan en probeer het uit je hoofd te zetten. Ik denk dat wij allemaal wel bang zijn voor een berichtje van vrienden en familie met de leuke boodschap "wij zijn zwanger". Ik ben er ook altijd bang voor. Ik werd een tijdje geleden door mijn tante gefeliciteerd met mijn zwangerschap. Maar niet ik maar mijn zusje is zwanger (van de 3e alweer). Ik moest ook even slikken. Je gevoel is helemaal niet vreemd, ik herken het wel hoor.

Nicoletta welkom hier op dit topic!

Zora, gaan wij weer een beetje gelijk? Spannend weer he!

Liefs Maaike

19. Snowy

Snowy Actief lid

Thanks Maaikie!

Wanneer moet jij voor je eerste echo?

Liefs snowy

20. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Ja, Maaike, we gaan bijna gelijk op, spannend!

Bij mij in de vriendengroep moet nog een iemand bevallen en in mijn familie ook nog een iemand. Ik hoop dat ik de volgende ben die een aankondiging mag doen. Dan ben ik de 4e in onze vriendegroep, terwijl ik als eerste ben begonnen. Het oudste kindje is nu ruim een half jaar en niet eens gepland. Was door de pil heen. Wel een raar idee, had zo gehoopt dat ik de eerste zou zijn.

Deel Deze Pagina